Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko terve ihminen nauttia pienestä näläntunteesta?

Vierailija
23.01.2015 |

vai onko pienestä näläntunteesta tai tyhjästä olosta nauttiva automaattisesti syömishäiriöinen? Laihdutan, enkä enää tippaakaan tykkää siitä täpötäydestä ähkyntunteesta. Pieni tyhjä olo taas tuntuu hyvälle. Pitäisikö olla huolissaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi.

Vierailija
2/12 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin nautin. Ja ihan terveenä itseäni pidän.

Vierailija
4/12 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras olo on sopivasti syöneenä, kylläisenä

Vierailija
5/12 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikat nauttii siitä, kyllä syömishäiriö on ihan muuta. T: hoikka

Vierailija
6/12 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä, mutta älä nyt ota tätä minään lupana näännyttää. Semmonen sopivan kevyt olo on kyllä mukava. Siihen ei vaan pidä liikaa jäädä koukkuun. Ja parhaaltahan ruoka maistuu, kun on nälkä.

Vierailija
7/12 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun tehdään töitä ei ole aikaa syödä. Jos joku väittää muuta se on laiska.

Vierailija
8/12 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin nautin, tai no, pitkitän. Olen normaalipainoinen ja jos en ole syönyt mitään ja on nälkä, en sittenkään syö mitään vaan pysyn nälässä seuraavaan päivään. Vatsa kun kurisee, niin kuriskoon vielä lisää.

Njoo. Normaalisti sitä kai söisi kun tuntee itsensä nälkäiseksi. Minä saatan käydä jääkaapilla ja melkein tehdä voileivän, sitten päätänkin olla ennemmin nälkäinen.

Vierailija
9/12 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin siitä, kun kestän sitä nälän tunnetta. Mut ei se nälkä sinänsä oo kiva, vaan se on kivaa kun pärjää sen kanssa eikä koko ajan mussuta jotain.

Vierailija
10/12 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 ja 10, naulan kantaan, just tuota tarkoitin.

-ap

Vierailija
11/12 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön vasta silloin kun verensokeri alkaa laskea, nälkä ei haittaa yhtään. Flowssa voi mennä kahdeksankin tuntia töitä tehdessä mutta se on jo liikaa.

Vierailija
12/12 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni nälkä on normaalia. Joskus jostain kuulin, että ihmisen on jopa normaalia tuntea nälkää ja se tekee vain hyvää. Itseäni turhauttaa se, että kun olen opetellut syömään paljon pieniä annoksia, niin tuntuu koko ajan olevan pieni ähky päällä. Pitäisi varmaan pienentää niitä annoksia entisestään. Paino ei ole liikkunut muutoksen jälkeen mihinkään, mutta epämukava tunne vatsassa on lisääntynyt. Pitäisi varmaan palata takaisin vanhoihin rutiineihin, silloin oli kevyempi olo. En enää edes muista näläntunnetta :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi