En saa laueta sisään...
Olen pitkässä parisuhteessa, siis jo vuosia yhdessä. Seksiä on paljon, yleensä ainakin kerran päivässä. Seksi on monipuolista, eri asennoissa, suulla jne mitä ikinä keksimmekin. Viime aikoina olen alkanut miettiä/pohtia aktin päätöstä. Useimmiten nimittäin käy niin että vaimoni irtautuu kun on minun aikani laueta. Yleensä vaimo on siinä vaiheessa saanut useammankin orgasmin. Välillä hän lähtee sen jälkeen alapesulle jättäen minut ihmettelemään mihin hävisi, välillä hän saattaa hoitaa minut käsin loppuun, joskus harvoin hän auttaa minut loppuun suullaan... Sitten se varsinainen ihmetys, viimeisen vuoden ajan olen saanut laueta sisään yhden kerran. Olen tiedustellut miksei useammin voisi hoitaa hommaa loppuun asti, vastauksena jotain epämääräistä. Mistäköhän se voisi johtua? Vaimoni kuitenkin tietää että nauttison suuresti jos homma hoituisi loppuun asti hänen sisällään. Joskus vaimo hokee kiihkoissaan että tule sisään, tule sisään, kun olen tulossa niin vetäytyy pois.
Onko muilla samoja kokemuksia? Olen joskus ehdottanut että ostetaan kumeja ja laitetaan päälle kun on minun aikani laueta muuta ei halua kumia mukaan... eli ei liity edes siihen että lasti sisään päästettynä olisi jotenkin epämiellyttävä.
Kommentit (8)
Ei voi olla totta??? Kyllä sun elämä on kovaa, toosaa tulee 7 kertaa viikossa ja nynny itkee täällä kun ei aina saa laueta sisään. Miksi näitä ei voi olla merkitty? Jabia lähtis otsaan.
Lopettanut ehkäisyn. Pistä seksihsnat kiinni.
Oletko nais vai mies alkoholisti? En ole eläessäni kuullut että jos spermat laukaisee sisään, niin alkoholisti tai siis nainen olisi onnellisempi.
No on ihan sairaan etovaa kun mies heittää mällit sisään. Ensinnäkin sitä valuu pois sieltä monta tuntia ja toiseksi se haisee ihan hirveeltä. Se on mukava olla sitten mällit stringeissä koko päivän ja miettii, et haistaako joku muu kauheen turskan hajusen mällin :-)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 07:39"]No on ihan sairaan etovaa kun mies heittää mällit sisään. Ensinnäkin sitä valuu pois sieltä monta tuntia ja toiseksi se haisee ihan hirveeltä. Se on mukava olla sitten mällit stringeissä koko päivän ja miettii, et haistaako joku muu kauheen turskan hajusen mällin :-)
[/quote]
Itse olet etova epäterveellisten stringiesi kanssa. Kuinka helvetin luonnosta vieraantuneita ihmiset ovat!? Miehen sperma kuvottavaa?? Luonnollista eritettä, tarkoitettu naisen sisään.
N31
Ap, ilmeisesti et kovin paljon merkitse naisellesi. Ei kukaan voi muuten olla niin "kylmä" ettei halua kumppaniaan saatella orgasmiin. Todella outoa.
Onko teillä ehkäisyä? Jos se ei halua pamahtaa paksuks? Voi olla myös (jos on oikeasti niin onnekas että saa jopa useamman orkun) niin on paikat hellänä, joskus se on jopa kivuliasta.
Tai sitten hän "kiristää" sinua, niinkuin joillain tapana. Onko naisesi väsynyt, uupunut? Osallistutko kotitöhin ja muihin askareisiin? Oletko itse tehnyt niin tai teetkö niin, että poistut heti laukeamisen jälkeen suihkuun ja unohdat halailun ja yhdessä rauhoittumisen? Entä oletko varma, että hän saa oikeita, kunnon orgasmeja, eikä vaan feikkaa? Itse olen joskus toiminut samoin kuin naisesi - tykkään seksistä jne, mutta helpompi viimeistellä itseni esim. yksin vessassa sormettaen. En jaksanut opettaa/kehdannut silloin nuorena nuorelle miehelle sanoa, mistä kiikastaa.
Harmi juttu!
Nyt olisi varmaan siis kunnon keskustelun paikka. Odota sopivaa hetkeä ja kerro rauhallisesti huolesi. Älä angstaa, vaan sano että haluaisit että voisitte nauttia seksistä ihan loppuun saakka yhdessä. Ja harjoitella vaikka lisää niitä orkkujuttuja ihan kaikessa rauhassa... ;) Tsemppiä!
PS: Tuli vielä mieleen, että itsellä joskus myös on semmoinen hiivasienikierre, että miehen spermasta tuli aina kutinaa ja kirvelyä. Ja toinen juttu, sperma ei todellakaan ällötä, mutta on se vaan käytännön syistä aika ärsyttävää kun sitä valuu koko päivän alkkareihin esim. työpaikalla...
Lopettanut ehkäisyn. Pistä seksihsnat kiinni. Eihän tuosta mitään tule. Itse en tajua niitä, jotka eivät ota spermaa sisäänsä. Sperma on miehelle lähinnä jätettä, mutta naiselle sen sisältämät hormonit vahvistavat onnellisuutta ja tyytyväisyyttä. Itse huomaan eron ja koko seksi jotenkin latistuu, jos ei mies tule sisään.