Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni aloittaa pian lapsettomuustutkimukset.. =0/

Vierailija
08.09.2006 |

Jälleen yksi tuttu, joka ei sitä nyyttiänsä saa, vaikka kovasti haluaa. Hemmetti, että elämä on välillä paskaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 2 v kaksosten äiti - joka kokenut tuon saman!

Vierailija
2/15 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti mä uskon, että kaikella on tarkoituksensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Lapsettomuushoidoissa oleva

Vierailija
4/15 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomata mikä se tarkoitus on. Lapsethan ei suinkaan ole se elämän ainoa tärkeä tarkoitus. Muitakin on. Kyllä sen kai sitten jossain vaiheessa elämää ymmärtää jos niin on tarkoitettu.

Vierailija
5/15 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain lapseni 7 vuoden odotuksen päätteeksi adoption kautta. Ihan rehellisesti uskon osan tuosta ajasta olleen meille ihan hyväksikin, olemme oppineet näkemään asioita hiukan toisella tavalla. Toki alle puoletkin tuosta ajasta olisi riittänyt, loppu lähinnä kasvatti vitutuksen astetta;)

Muille lapsettomuusongelmien kanssa painiskeleville sanoisin että kannattaa yrittää pitää kateus ja katkeruus poissa mahdollisimman pitkään, sillä pilaa vain oman elämänsä. Välillä voi ottaa itsesäälissä kieriskelyn hetken, mutta ei sitä kannata harrastaa ihan vakituiseen!

Vierailija
6/15 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoltoista vuotta takana tätä p*skaa, ei tätä kyllä toivoisi kenellekkään.

Vierailija
7/15 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietäisi asiasta omakohtaisesti, ei hurskastelisi ja kirjoittaisi " älyllisiä" kommenttejaan siitä, kuinka elämässä on muutakin ja blaa blaa blaa - DOH! Noin ajattelee vain sellainen, joka itse voi allakka kädessä päättää, koska TEHDÄÄN lapsi!

Vierailija
8/15 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas haluaa ajatella, että miksi just mä, aina mä, miksei joku muu, niin siinähän katkeroituu keskenään.

Elämä on just niin paskaa kuin millaisena sen ottaa.

PS: Kuka täällä on luvannut, että kaikki olisi helppoa, ja ongelmat osuisi vain muiden kohdalle?

Vierailija
9/15 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, maailmassa on vähän pahempiakin kohtaloita, kuin olla lapseton länsimaalainen...

Vierailija
10/15 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tähän voi koskaan täysin tottua.

Vierailija
11/15 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,8v yritystä takana, joista lapsettomuushoidoissa vasta 4kk. IVF vasta edessä, uskon että se nyytti meillekin vielä tulee.

t. yhden jo luomusti saaneet.

ja sitten tunnen vielä lisäksi henkilökohtaisesti 3 paria, jotka ovat saaneet vauvan (tai useampia) hedelmöityshoidolla.

Tulevaisuudessa yhä useampi lapsi saa alkunsa keinohedelmöityksellä, kiitos miesten huonon sperman.

Vierailija
12/15 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

12, niinpä. Kohtalona voisi olla myös olla empatiakyvytön, joka puhuu asiasta josta ei mitään tiedä.

Vierailija
13/15 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten siltä osin tiedän miltä tuntui. Mutta niinäkin vuosina minulla oli elämässä monia muita tärkeitä asioita, eri tavoin tietysti tärkeitä kuin oma lapsi, mutta todella tärkeitä silti. Sellaisia jotka kyllä ovat elämäntehtäviä. Noinakin lapsettomuusvuosina jotka olivat välillä kovinkin vaikeita aikoija, koin kuitenkin koko ajan, että kaikella on tarkoituksensa, vaikken silloin osannutkaan ajatella mikä se tarkoitus on. Se alkoi valjeta vasta lapsen synnyttyä.

Vierailija:

Jos tietäisi asiasta omakohtaisesti, ei hurskastelisi ja kirjoittaisi " älyllisiä" kommenttejaan siitä, kuinka elämässä on muutakin ja blaa blaa blaa - DOH! Noin ajattelee vain sellainen, joka itse voi allakka kädessä päättää, koska TEHDÄÄN lapsi!

Vierailija
14/15 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI HITOSSA SITÄ PITÄISI OMAN ELÄMÄN KOHDALLA AJATELLA KOKO MAAILMAA? Sitä eletään kuitenkin tässä sitä OMAA elämää eikä vaikka jonkun kehitysmaalaisen pikkuflikan elämää, joten miksi sitä ei saisi sitä OMAA onnea tavoitella (toki sortamatta muita, mutta get the point ehkä?)? Pienikin on ongelma on ongelma sille joka sen ongelman kanssa elää...

Vierailija:

Hei, maailmassa on vähän pahempiakin kohtaloita, kuin olla lapseton länsimaalainen...

Vierailija
15/15 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut lapseton 7v. Kaikki hoidot käyty ja toinen IVF toi lapsosen. Olisin kyllä osannut elää ilmankin lasta. Mutta sitten saimme vauvan. en toki mistään hinnasta haluaisi luopua lapsesani. " Valittettavasti" oma lapseni on nyt se todella maailman ihanin ihminen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä