Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kaverini tykkää facebook-päivityksistäni tai kuvistani?

Vierailija
23.01.2015 |

Nähdään viikottain ja meillä on yleensä hauskaa yhdessä. Mutta kaverini ei IKINÄ tykkää kuvistani tai päivityksistäni, ellei häntä mainita siinä tai hän ole itse kuvassa. Muiden kavereiden jutuista tykkäilee ja itse kyllä tykkään hänen päivityksistään/kuvistaan. Mikä tähän voisi olla syynä??? :D 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks kaveri on usein niissä päivityksissään semmonen mukahauska ja aina kun käy jossain ihmistenilmoilla ni laittaa päivityksiä kenen kanssa on ja muutenkin sen päivitykset on selkeätä huomion hakua kun hän on niin söpö kun ei osaa kokata yms. Ei oo. Siksi en jaksa niistä innostua. Eli sun jutut voi olla hänen mielestään typerää huomionhakua ja niitä tulee liian usein ja liian arkisista asioista.

Vierailija
2/4 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook ei myöskään nykyään näytä päivityksiä enää kaikille kavereillesi, vaan vähän valikoiden tulee feediin. Eli jos kaveri ei muutamasta ole tykännyt, et tule hänen feediinsä yhtä usein kuin niiden kavereiden, jotka ovat tykänneet päivityksistäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:14"]Mun yks kaveri on usein niissä päivityksissään semmonen mukahauska ja aina kun käy jossain ihmistenilmoilla ni laittaa päivityksiä kenen kanssa on ja muutenkin sen päivitykset on selkeätä huomion hakua kun hän on niin söpö kun ei osaa kokata yms. Ei oo. Siksi en jaksa niistä innostua. Eli sun jutut voi olla hänen mielestään typerää huomionhakua ja niitä tulee liian usein ja liian arkisista asioista.
[/quote]

Katselin sivujani ja on erilaisia päivityksiä, erilaisia kuvia enkä laita kuin kerran-kaks viikossa jotain. Yhteiset päivityksemme saattaa olla sitä mukahauskaa läppää, oltiin paikassa X yms. Kaverini kohtelee joitain niin että korostaa omaa paremmuuttaan ja haukkuu muiden valintoja, sellanen kiusaajatyyppi. Mietin että onko tämäkin jotain sellasta sitten... Vähän kaksinaamaista jos niin on.

Vierailija
4/4 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei tykää vaa sust

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä