Onko Tupperwaren salaattilinko hyvä?
Pitääkö sitä veivata vai onko siinä sellainen vedettävä naru?
PAljonko linko maksaa?
Mistä sellaisia saa - en tunne ketään, kuka pitää Helsingissä tupperikutsuja.
Kommentit (6)
On yksi niistä harvoista tupper-tuotteista jonka olen itse ostanut ja josta tykkään ja myös käytän tosi paljon.
Normaalihinnaltaan vana todella järkyn hintainen, olisiko jotain yli 40 euroa. Hieman vastaavia linkoja on kyllä kaupoissa muitakin. Omani ostin kirppikseltä kun joku myyjä lopetti ja myi kaikki esittelytuoteensa, maksoin 15 euroa ja se olisi musta ihan ok hinta. Olen nähnyt myöhemminkin noita paikallisella kirppiksellä, joten kuulunee joka tupperkauppiaan esittelysettiin.
Tupper on ihan järkyttävän ylihinnoiteltua tuon verkostokaupan katteiden takia.
ennen salaattilinkoa tein juuri näin, mutta aina siellä jäi sitä vettä salaattiin hieman. Lingolla salaatista tulee paljon rapeampaa. Ja esim. tuo tupperin salaattilinko ei vie enempää tilaa kuin salaattikulho, koska käytän sitä sitten salaatin tarjoiluun myös.
Mutta tosiaan uskon että muidenkin lingot voi olla yhtä hyviä.
Maksaa yli 35 euroa.
Löysinkin sitten oikein hyvän ja tukevan oloisen salaattilingon Hong kongista, 4,90€.
Ja erittäin kestävä. Ollut meillä päivittäisessä käytössä vuosia ja pelittää virheettömänä edelleen. Kuivaa erittäin tehokkaasti salaatin ja pitää valmiin salaatin freesimpänä jääkaapissa kuin mikään muu säilytyskulho (jos tekee salaatin niin, että pitää sen välikön siinä paikallaan, niin salaatista säilytyksen aikana irtoava mehu jää sinne lävikön ja ulkokuoren väliin eikä nahistuta salaattia).
ONHAN se kallis ostos, mutta ainakin itse olen tosi tyytyväinen - enkä ole mikään Tupperifani, tuo on ainoa Tupperwaren astia, joka minulla on. Melkeinpä veikkaan, että joku viitosen halpisversio ei kestä veivausta ja käyttöä yhtä pitkään.
Mutta tosiaan ei sen varmasti tarvitse olla tupperwaren valmistama.
Itsellä tupperin on mutta en usko että se yhtään sen parempi olisi kun joku muukaan linko.
Jos et jaksa kuivatella salaattejasi ylimääräisestä vedestä lävikössä etkä osaa sekoittaa salaattia niin kannattaa ostaa. Jos nuo ed. asiat hoidat niin salaattilinko on ihan turha kapistus ja vain täyttää säilytystiloja.