Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono itsetunto ja kun tuntuu että kaikki tunteet menee surutta läpi!

Vierailija
23.01.2015 |

Mikä avuksi?

Siis tuntuu että minulla ei ole minkäänlaista SUOJAKUORTA! esim. haluan pukeutua seksikkäästi, mutta en tiedä onko minusta enää kantamaan sellaisia vaatteita.

Tänään olin pukeutunut esim. hienoon valkoiseen untuvatakkiin, jossa keskellä on sellainen vyö, korostamaan naisellisia muotoja.. sitten minulla oli mustat nahkasaappaat, joissa korkea korko.

Toivon että kuvittelen vaan koko asian - mutta tuntuu että jotkut naiset kahtoo kadulla kieroon ja ilkeästi! ja mä olen ihan nätti, en rumakaan. Miehet taas kahtoo tosi ystävällisesti ja hymyillen. :)

Itse kun yritän olla ystävällinen, kiltti, herkkä, niin naisille että miehille, sukupuolesta riippumatta... niin kun joku oikein katkerasti vilkaisee mun tyyliä, rumalla mulkaisulla, paheksuen - niin se tunne menee sekunneissa mun sisimpään läpi! ja sattuu siis todella kovasti. Tuntuu että en saa mitenkään sitä henkistä kipua loppumaan!. Vaikka yritän. Sitten juoksen vaan kotiin, itken, päätän et huomenna on uus päivä ja kannan itseni itsevarmasti, ajattelen että mielessäni on vikaa - ehkä kuvittelin koko jutun, mutta silti sama paska toistuu tai ei toistu... Riippuu vähän minkälaisia ihmisiä vastaan tulee. Yleensä monenlaisia. Toiset ei kiinnitä mitään huomiota, toiset kahtoo kieroon. ;(

Mulla on joku hirveä tarve kytätä toisten ihmisten ilmeitä, mitä mieltä ne on musta jne.

Miten hitossa mä pääsen eroon tästä!? ..... Ja kuvittelenko vaan kaiken vai mitä ihmettä?? oonko sekoomassa? ;(

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:35"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:26"]

Jos olet jo aikuinen, kannattaisi kyllä käydä juttelemassa jonkun asiantuntijan pakeilla. Tai sitten alat määrätietoisesti kehittää omaa itsetuntoasi. Mutta kuulostaahan se aika pahalta, jos sinulla on pakonomainen tarve vahdata sitä mitä muut sinusta ajattelevat ja peräti itket kotona sen vuoksi.

Heikko itsetunto johtuu varmaan yleisimmin lapsuudesta, koska silloin luodaan perusta itsetunnolle. Toki myöhemminkin koetut kolhut saattavat lannistaa ihmisen. Varmaan itse tiedät parhaiten mikä sinua on vahingoittanut niin paljon, että peilaat itseäsi noin voimakkaasti muista. 

[/quote]

Kiusaaminen?

Mutta pitääkö sen määritellä vuosienkin jälkeen mun elämä!?

[/quote]

se määrittää, jos annat määrittää.

[/quote]

Tiedätkö, aivan helvetin vaikeaa!

Helpommin sanottu, kuin tehty. Olen monta vuotta jo yrittänyt, että se ei määrittäisi minua, eikä tuntuisi missään ja käsitellyt asioita, mutta päin puuta menee hyvin raskaasti aina välillä henkisen puolen kanssa...

En tajua ! Ja kiukuttaa TODELLA pahoin. Voin pahoin. ;(

Vierailija
2/44 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:29"]

Se voi olla, että haluat näyttää kauniilta itsesi takia ja ahdistut jos ympäristö näyttää reagoivan siihen. Olen vähän samanlainen: olin nuorena glampunkkari ja vaikka rakastin pukeutumista siten niin en jaksanut sitä kun ihmiset katsoivat minua erilaisin ilmein. Tuntui vain että haluaisin olla rauhassa, en halunnut herättää huomiota, mutta eihän se onnistunut kun oli niin kirkuvat hiukset, vaatteet ja meikit. Nyt aikuisena haluaisin laittautua ehkä enemmän kuin laittaudun, mutta en edelleenkään pidä siitä jos minua katsotaan oli se ilme hyväksyvä, kateellinen tai mitä vaan. Ahdistun. Joskus kotioloissa sitten laittaudun kaikessa rauhassa tseäni varten ja oikein peilailen :).

[/quote]

Todella hienoa ...

Miten sinua sitten katsottiin?

[/quote]

Lähinnä joko huvittuneena tai lievästi paheksuen. Riippui katsojan iästä.

[/quote]

TOIHAN ON IHAN SAIRASTA ! Miks ihmisten ei voida antaa olla omassa rauhassa ja omana itsenään? mua aina yrittää iskeä joku juoppo...

Eiks se oo elämän suola et ihmiset on erillaisia? Miksi pitää sitten olla niin paha toiselle !?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:02"]

Tuo on kyllä inhottavaa. Jonain päivinä jaksaa olla vahvempi ja toisinaan ei kestä mitään:(

[/quote]

JUURI NÄIN !

Vierailija
4/44 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:20"]

Oletko viimeaikoina dokaillut/poltellut tavallista enemmän? Saattaa aiheuttaa huonon itsetunnon lisäksi vastaavaa ajattelumallia. Tai onko sulla esim. Jokin lääkitys tai stressiä nyt päällä? Voi aiheuttaa kanssa. Jos tämä käytös on alkanut "yllättäen" niin kannattaa miettiä, että onko jokin muuttunut esim. Edellä mainitut. Joskus joillakin noita kausia "vain tulee" ja sitten menee, jos tilanne ei mene nopeasti ohitse tai pahenee, kannattaa ottaa asia jonkin mt-ammattilasisen kanssa puheeksi,koska kyseessä saattaa olla psykoottinen tila (psykoosikin voi mennä itsestään ohitse).

[/quote]

Ei mitään tollasta. Enkä polta mitään kannabista tms. Tupakkaakaan.

Lääkitystäkään ei oo tällä hetkellä päällä.

Mut stressiä on voinu olla.

Mut tuntuu et se stressi tuleekin ennemmin tästä asiasta !

Ja oon mä joskus ollu avohoidon piirissä.

Vierailija
5/44 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooksä se eilenen leopardovaatekyselijä?

Vierailija
6/44 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:25"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:20"]Oletko viimeaikoina dokaillut/poltellut tavallista enemmän? Saattaa aiheuttaa huonon itsetunnon lisäksi vastaavaa ajattelumallia. Tai onko sulla esim. Jokin lääkitys tai stressiä nyt päällä? Voi aiheuttaa kanssa. Jos tämä käytös on alkanut "yllättäen" niin kannattaa miettiä, että onko jokin muuttunut esim. Edellä mainitut. Joskus joillakin noita kausia "vain tulee" ja sitten menee, jos tilanne ei mene nopeasti ohitse tai pahenee, kannattaa ottaa asia jonkin mt-ammattilasisen kanssa puheeksi,koska kyseessä saattaa olla psykoottinen tila (psykoosikin voi mennä itsestään ohitse). [/quote] ja lisäyksenä vielä itsehän koen aina ahdistusta kun liikun ihmisten ilmoilla jotenkin tavallista näyttävämmin tai muuten tavallisuudestani poiketen pukeutuneena (vaikka laittautumisesta nautinkin), mutta olen myös sairastanut psykoosin, jolloin toi "perusahdistus" ja tietoisuus muista ihmisistä ja niiden katseista oli aivan omaa luokkaansa.

[/quote]

Miksi sua toi ahdistaa ? Miksi et osaa nauttia ?

Eiks se ois just laittautumisen tarkotuksena...

Vierailija
7/44 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 21:32"]

Ooksä se eilenen leopardovaatekyselijä?

[/quote]

Olen.

Vierailija
8/44 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/44 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet

Vierailija
10/44 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti tätä: näet jonkun vastaantulijan vain sen yhden kerran elämässäsi. Mitä vitun väliä sen ihmisen mielipiteellä on?

Vierailija
11/44 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:55"]

Olet

[/quote]

Miksi!? No mitä ihmettä voin tehdä että en sekoaisi enempää..!?!?

Vierailija
12/44 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/44 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Sama itselläni. Sulla on vaan heikko itsetunto ei se muusta johdu..

Vierailija
14/44 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 21:40"]

Mieti tätä: näet jonkun vastaantulijan vain sen yhden kerran elämässäsi. Mitä vitun väliä sen ihmisen mielipiteellä on?

[/quote]

Nii-in, ei kai mitään. Mut eipä sitä tiiä vaikka näkis toisenkin kerran ja sit vaikka ois aina eri ihminen ja eri naama, mutta jos se kokemus toistuu... niin eipä auta. :(

Vierailija
15/44 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 21:47"]

up

[/quote]

Hei, ei sun tarvii upata. Mä nostan itse omaa ketjuani jos haluun. :)

Vierailija
16/44 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta huomenna ajatella kadulla kohtaamiasi vieraita ihmisiä ystävyydellä ja hymyillä niille, jotta voisit ilahduttaa heidän päiväänsä. Unohda se mitä he mahdollisesti ajattelevat sinusta vaan kokeile välillä tuottaa iloa muille. Antaminen tuo yllättävällä tavalla onnellisuutta.

Vierailija
17/44 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 21:51"]

[/quote]

Nii-in, ei kai mitään. Mut eipä sitä tiiä vaikka näkis toisenkin kerran ja sit vaikka ois aina eri ihminen ja eri naama, mutta jos se kokemus toistuu... niin eipä auta. :(

[/quote]

Ihmiset ovat yllättävän itsekeskeisiä. Harvalle jää mieleen edes työkaverin vaatteet saati sitten jonkun satunnaisen vastaantulijan.

Vierailija
18/44 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 21:57"]

[/quote]

[/quote]

Ihmiset ovat yllättävän itsekeskeisiä. Harvalle jää mieleen edes työkaverin vaatteet saati sitten jonkun satunnaisen vastaantulijan.

[/quote]Joo ei varmaan jääkään teille tuulipukumammoille joita ei edes oma pukeutuminen kiinnosta. Mutta nuoret tai miksei vanhemmatkin naiset, joille tyyli on tärkeää ja vaatteet osa itseilmaisua, syynäävät kanssasisartensakin ulkonäön tarkkaan ja muistavat mokat.

Vierailija
19/44 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 21:57"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Joo ei varmaan jääkään teille tuulipukumammoille joita ei edes oma pukeutuminen kiinnosta. Mutta nuoret tai miksei vanhemmatkin naiset, joille tyyli on tärkeää ja vaatteet osa itseilmaisua, syynäävät kanssasisartensakin ulkonäön tarkkaan ja muistavat mokat.

[/quote]

Minä olen tuon viestin kirjoittaja, en käytä tuulipukua ja olen lapseton. Arkena käytän korkoja, hameita, huulipunaa jne enkä siltikään muista esim. mitä kaverilla oli eilen päällä, ellei se ole jotain erikoista, tykkään siitä tms. Keskitysn muuhun kuin vaatteisiin.

Vierailija
20/44 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa, sitä sul on liikaa kun mietit tommosii. Mulla on yleensä kaupungilla asiaa jonnekin, mietin, suunnittelen enkä kerkee kyttäämään muiden ilmeitä. Joskus tajuan vasta kun joku tulee pokaa, että nyt näytän jotenkin hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan