Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi eläkkeelle jäävät

Vierailija
08.11.2021 |

Ovat tunnollisia loppuun saakka? Jos minä olisin *vanhuuseläkeiässä ja jäämässä esimerkiksi ensi vuonna eläkkeelle, en enää noudattaisi orjallisesti työelämän sääntöjä XD. Mitä vıtuñ väliä? Ei eläkkeensaaja joudu mihinkään karenssiin eikä saa mitään muitakaan seuraamuksia, jos alkaa menemään töihin vaikka tunnin myöhässä ihan viimeisinä hetkinä ennen eläkettä.

*Vaikka sana VANHUUS esiintyy tuossa niin ei se tarkoita automaattisesti, että 65 on vanha. Eipä sille mitään muutakaan järkevää nimitystä ole, kun on olemassa myös työkyvyttömyyseläke ja jotenkin ne täytyy erottaa toisistaan.

Tämän sanoin siksi, kun joku jossain sanoi, että 65-vuotias on vanha, koska silloin voi jäädä VANHUUSeläkkeelle.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet outo. Oletko tietoinen ammattiylpeydestä? Halu tehdä työnsä hyvin ja loppuunasti?

Vierailija
2/5 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa lähipiirissä tuntuu, että eläkekävyille tulee oikein paniikki suorittaa työt satakertaisen hyvin, kun loppu häämöttää. Nämä ovatkin vielä sitä ikäluokkaa, joka määrittää itsensä ja olemassaolonsa tarkoituksen valtaosin työn kautta. Ei voi käsittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat sitä ikäluokkaa joka on vielä oppinut kantamaan vastuunsa ja kokevat kunnia-asiana hoitaa työnsä hyvin ja tunnollisesti. Valitettavasti pian on vastuunkantajien ikäluokka eläkkeellä, ja voi meitä asiakkaita ja työnantajia silloin.

Vierailija
4/5 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, työni oli mukavaa, mielekästä ja tein sitä mielelläni. Bonukset oli hyvät ja niiden toteutuminen oli itsestä kiinni. Ihan mukava oli saada muutama kuukausi eläkkeelle jäänisen jälkeen täydet bonarit edeliseltä vuodelta, nettona 15 tonnia. Nostaahan ne aiknaan himpun verran eläkettäkin. Keikkaa teen edelleen entiseen työpaikkaa.

Vierailija
5/5 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen aina kunnolla loppuun asti kaikki tehtävät, mihin olen sitoutunut. Olen ihan tavallinen, vastuuntuntoinen ihminen ja suurin osa työkavereistani, perheestäni, ystävistäni ja tuttavistani on samanlaisia. Se on normi, lusmuilu olisi säälittävää ja poikkeavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan