Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tuli ja olen NIIN onnellinen

Vierailija
08.11.2021 |

Erottiin yhteisessä ymmärryksessä 1/2 vuotta sitten ja olen nyt onnellisempi kuin ikinä!
Avioliitossani oli ongelmia, mutta seksi oli loistavaa.

Nyt tajuan, että senkin menettämisen pelko oli ihan turhaa. Asian pystyy hoitamaan myös itse todella onnistuneesti.

Nyt voin nähdä ystäviä miten haluan, jutella syvällistä heidän kanssaan, harrastaa vapaasti, syödä milloin ja mitä haluan (eli terveellisesti) jne.jne. Olen vastuussa vain itselleni - HURRAAA!!!

Ei enää ainaista vääntöä mm. kotitöistä (tai siitä, kun toinen ei tee mitään), ei passaamista ja sitä ainaista hiljaisuutta, kun toisella ei ikinä ole mitään sanottavaa.

En takuulla hanki enää miestä vaivoikseni. Vilpittömästi, en keksi yhtäkään hyvää syytä miksi tarvitsisin miehen.

T. Erittäin onnellinen ja vapautunut N49

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut

Vierailija
2/13 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys ei ole kivaa. En tykkäisi kyhjöttää syysiltoja yksin ja mennä aina yksin nukkumaan. Ei se, että joku kaveri tulee kylään pariksi tunniksi pari kertaa viikossa korvaa sitä elämänkumppania jonka kanssa jaetaan yhdessä elämän ilot ja surut. Jos sairastut, jäät 'yksin huolesi kanssa'. Omilla lapsilla on omakin elämä ja arki pyöritettävänä, ystävilläkin on myös oma elämä. Aluksi varmaan voi tuntua ihanalta päättää itse kaikesta, mutta pidemmän päälle ei hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys ei ole kivaa. En tykkäisi kyhjöttää syysiltoja yksin ja mennä aina yksin nukkumaan. Ei se, että joku kaveri tulee kylään pariksi tunniksi pari kertaa viikossa korvaa sitä elämänkumppania jonka kanssa jaetaan yhdessä elämän ilot ja surut. Jos sairastut, jäät 'yksin huolesi kanssa'. Omilla lapsilla on omakin elämä ja arki pyöritettävänä, ystävilläkin on myös oma elämä. Aluksi varmaan voi tuntua ihanalta päättää itse kaikesta, mutta pidemmän päälle ei hyvä.

No eihän sellaiset eroakaan, mutta ap:n tilanne oli sellainen, että ero oli parempi kuin huono liitto. 

Vierailija
4/13 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde missä on vaan kun ei tiedä paremmasta muistuttaa sitä todellisuutta jonka sammakko kokee kun on kattilassa ja kylmä vesi lämpenee kunnes se kiehuu ja sammakko kuolee kattilaan. Monet elää siinä kattilassa ja siihen kuolevat, kun eivät sieltä uskalla hypätä pois.

Vierailija
5/13 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä ON vaivaa, tottahan se on. Mutta kun rakastaa niin minkäs teet :3 yhdessä on kivempi tallustaa tämä lyhyt elämä.

Vierailija
6/13 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tapa käsitellä eron tuskaa ja järkytystä on toitottaa muka ”onnellisuuttaan” ”vapautumistaan”, ”itsensä löytämistään”, jne. Nämä itsepetoksen keinot ja tarve huutaa niitä ääneen tuntuvat olevan erityisen voimakkaita naisilla, joilla ei enää ole kovin suurta markkina-arvoa ja tietävät sen itse: ”en tarvitse enää miestä mihinkään”. Jepjep.

Voimia vaan ap:lle. Kyllä me tiedetään että kyyneleitä ja todellisia tunteita ei somessa eikä nettifoorumeilla näytetä.

Vierailija
7/13 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sinulla alaikäisiä lapsia? Jos kyllä, niin väärin teit.

Vierailija
8/13 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta erosta ja tällainen aloitus. Jokainen tietää, mikä on asioiden todellinen laita. 😂

Vierailija
9/13 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli vuotta erosta ja tällainen aloitus. Jokainen tietää, mikä on asioiden todellinen laita. 😂

Kyllä se tossa kohdalla oikeasti tuntuu että helpottaa ja paljon.

Eri asia kokonaan on miten helppoa on tulla toimeen kumppanin lapsien, omien lapsien, uusien ja vanhojen sukulaisten kanssa. Kulmakerrointa tulee väkisin.

Mutta ainakaan mulla ei ole kotona koskaan enää sotkuista, eikä tarvetta siivota toisten jälkiä.

Vierailija
10/13 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämisestä aiheutuva on niin kamalaa kestää, että on mieluummin yksin? Jaa.

Vierailija
11/13 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi se onkin kivaa, se vapaus tehdä mitä lystää, mutta kun vuosia kuluu ja yksinäisyys vaan jatkuu, niin voin sanoa ettei ole enää yhtään kivaa. Aikansa kutakin.

Vierailija
12/13 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla erosta jo vuosia ja kyllä se helpotus oli ja kevyt olo kun pääsi vapaaksi.

Ei meilä ollut väkivaltaa eikä alko-ongelmaa eikä pettämistä, meillä ei ollut mitään.

Asuttiin kaksi ihmistä joilla ei ollut mitään yhteistä saman katon alla. Toisen läsnäolo ärsytti.

Muistan kun tulin töistä ja parkkipaikalta näin kotitalon, kamala ahdistus laskeutui päälleni että tuonne pitää taas mennä.

Voi tietysti sanoa että oli oma syyni kun tuohon tilanteeseen jouduin, Tavallaan ajauduimme siihen että mies muutti luokseni ja olihan se alussa ihan kivaakin mutta aika pian aloin tajuta minkä mokan olen tehnyt.

Ei tosin yrittänytkään rajoittaa ja määräillä minua mihin en olisi missään tapauksessa suostunutkaan, sain elää omaa elämääni ja hän eli omaansa. Oli sellainen mykkä, kuin huonekalu.  

Sitten kun aloin erosta puhua ihmetteli vain että miksi sellaista puhun, kaikkihan on ihan hyvin! No ehkä hänelle oli hyvin se että koskaan ei puhuttu mistään, koskaan ei keskusteltu mistään. Seksielämä oli kuollut jo aikoja sitten, oli vihainen jos siitä huomautin. Ei kuulemma ollut mikään Casanova. No ei ollut ei, mutta ei ollut normaali mieskään siinä suhteessa.

Yritti sitten jarrutella eroa, ei hän halua, kaikki on hyvin. Hain sen yksin, ja kun kaikki se touhu oli ohi olin todella helpottunut. Tästä viisastuneena olen elänyt yksin ja rima ottaa ketään enää nousee pilviä hipovaksi. On niin hyvä olla ja elää omilla ehdoillaan, omassa kodissa ja rauhassa.

Yksin ehkä olen mutta en yksinäinen. Rakastan olla yksin, ja jos on tarvetta saada seuraa sitä saan parhaalta ystävältäni jonka kanssa tunnettu 16-vuotiaasta ja tunnetaan toisemme läpikotaisin. Tai kavereilta, tai sisarelta.  

Ihmetyttää miksi ihminen joka viihtyy yksin ja nauttii elämästään ärsyttää niin paljon? Mikä tarve on tulla besserwisseröimään toisen elämää? En minäkään tunge neuvomaan ja tyrmäämään sitä että joku haluaa olla parisuhteessa. 

Vierailija
13/13 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, aikuisia jo. Eivätkä hekään tästä avioliitosta, vaan aiemmasta avoliitosta t.ap

Vierailija kirjoitti:

Ap, onko sinulla alaikäisiä lapsia? Jos kyllä, niin väärin teit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi