Mitä inhoat?
Minä inhoan puhelinmyyjiä, jotka eivät tajua, mitä "ei kiitos" tarkoittaa.
Kommentit (26)
Minä vaan katkaisen puhelun puhelinmyyjille.
Lukkeja. Eliö, joka amputoi oman jalkansa joutuessaan uhatuksi täytyy olla suoraan s**tanasta.
Kattolamppuja. Kuullostanee oudolta, mutta on yleensä rumia ja tilaavieviä.
Politiikkaa, varsinkin vihreitä ja etenkin hutisaloa.
Vierailija kirjoitti:
Kattolamppuja. Kuullostanee oudolta, mutta on yleensä rumia ja tilaavieviä.
Mä en vihaa kattolamppuja, mutta vihaan sellaista ylikirkasta loisteputkivalaistusta.
Globalisaatiota, ylikansallisia megayhtiöitä, villieläinten salametsästystä ja salakauppaa, ihmiskauppaa ja hyväksikäyttöä, öljytankkereita ja jätteiden dumppaamista mereen.
Eniten inhoan ihmisiä jotka rikastuvat näillä toimilla, ostavat luxuslukaalin puhtaan luonnon keskeltä ja vetäytyvät henkilökohtaiseen nautintoon pieneen, puhtaaseen, suojattuun keitaaseensa.
En ole herkkäinhoinen, mutta rottia sisätiloissa ainakin. Kerran olen kohdannut sellaisen talossa, ja kyllä inhotti ja kammotti. Toisen kerran näin russakan, ja sekin inhotti. Luteisiin en ole ikinä törmännyt, mutta ne taatusti inhottaisivat myös. Puutiaisia sen sijaan olen tottunut sietämään.
Draamanhakuisia ihmisiä. Heillä kaikki on aina haastavampaa, työläämpää, monimutkaisempaa.
aika vähän mitään inhoan oikeastaan. joitain triviaaleja juttuja kuten koulun tillilihaa. ihmisiä, joilla ei ole aivot käytössä. epäystävällisyyttä ja sitä että joku yrittää kävellä päin tai ajaa autolla suojatiellä ylitse. sitä inhoan
Eläinkokeiden tekijöitä.
Teurastajia.
Eläinrääkkääjiä.
Seksiä, alkoholia, tupakkaa, ylensyöntiä, kahvia, biletystä/bailausta, ravintoloissa istumista ja pyörimistä, huumeita, iltavalvomista ja aamunukkumista. Tykkään elää erittäin terveellisesti. On minulle luonnollista. Ei tarvi edes taistella.
Hyökkäileviä ihmisiä palstalla tai livenä, esimerkiksi köyhien kimpussa aina tai jonkun. Alkoi tänään ihan ällöttää. Pienisieluisia.
kauhuelokuvia