Aikuinen lapseni alkanut seurustelemaan!! Kamalaa
Kommentit (12)
Ei tuo mitään; Mun kilpikonna riiaa naapurin ajokoiraa.
Mistä hän seurustelee? Politiikasta? Autoista? Ruuanlaitosta? Uskonnosta? Joogasta? Perunoista?
Mikäs siinä nyt niin kamalaa on? Minun aikuinen poikanikin oli alkanut viime talvena ja nyt asuu yhdessä tyttöystävänsä kanssa. Minusta on ihanaa, ett' on löytänyt kumppanin. Olin jo hieman huolissani, kun oli kolmisen vuotta sinkkuna. Tätä uutta naista en juurikaan tunne, mutta eiköhän tuo ole ihan kiva ihminen, miksi muuten poikani olisi valinnut hänet. Minusta on mukavaa, että hänellä on elämänkumppani.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä nyt niin kamalaa on? Minun aikuinen poikanikin oli alkanut viime talvena ja nyt asuu yhdessä tyttöystävänsä kanssa. Minusta on ihanaa, ett' on löytänyt kumppanin. Olin jo hieman huolissani, kun oli kolmisen vuotta sinkkuna. Tätä uutta naista en juurikaan tunne, mutta eiköhän tuo ole ihan kiva ihminen, miksi muuten poikani olisi valinnut hänet. Minusta on mukavaa, että hänellä on elämänkumppani.
Mitä mukavaa siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Kenelle se on kamalaa ?
Varmaan sille seurustelukumppanille. Oletettavasti AP on kasvattanut muksunsa ihan kieroon.
Mikä voisi olla parempaa kuin se, että oma lapsi on onnellinen?
Mitä kävi?