Eukko jäi tänään kiinni pettämisestä pikkujouluissa
Oli kuitenkin ollut joku kimppakiva työkavereiden kesken. Suutahdin mutta eihän se järvi soutamalla kulu. Annanko olla koko asian?
Kommentit (7)
Jos oli koko tiimi mukana ilonpidossa, niin menee koronan jälkeisen ryhmäytymisen piikkiin. Miloin sulla on pikkujoulut tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Jos oli koko tiimi mukana ilonpidossa, niin menee koronan jälkeisen ryhmäytymisen piikkiin. Miloin sulla on pikkujoulut tulossa?
Eihän työttömällä sohvaperunalla mitään pikkujouluja ole, kuten ei myöskään sitä eukkoa.
Oli alkanut nakuuinnista homma ja lähtenyt koko porukalla vähän käsistä. Omat pikkujoulut vasta tulossa mutta oon armeijassa töissä joten pikkujouluissa ei juuri naisia näy🙄
Vierailija kirjoitti:
Oli alkanut nakuuinnista homma ja lähtenyt koko porukalla vähän käsistä. Omat pikkujoulut vasta tulossa mutta oon armeijassa töissä joten pikkujouluissa ei juuri naisia näy🙄
Et ole. Yksikään puolustusvoimien palveluksessa oleva palkattu ei sano olevansa armeijassa töissä, puolustusvoimissa, intissä, varuskunnassa, muttei armeijassa.
Kuka käy pikkujouluissa marras/joulukuussa naku uineilla, tai ylipäätään uinneilla? Naisetkin yleensä meikkaa ja laittaa hiuksia niihin juhliin kauan, harvoin niitä kesken juhlien pesulla käymisellä pilataan. Ellei ihan jonnekkin mökille olla menty juhlimaan verkkari meiningillä.
Ai sä meinaat pitää mui jas? Anna osoittees niin mä tuun kusemaan sun naamalle. Samalla reissulla mä voin tyhjentää pallini sun muijaas ja sä voit kattoo vierestä. Sun mui jallakaan ei oo varmaan mitään sitä vastaan kun sillä on mälliviemärinä jo kokemusta.
Sulla mitään eukkoo oo.