Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoppo anoppi!

Vierailija
08.11.2021 |

Jatkuvasti anoppi vetää viinaa yksin kotona. Ei useinkaan vastaa puhelimeen kun mieheni yrittää soittaa hänelle, parhaimmillaan on vastaamatta useamman viikon. Silloin kun vastaa, niin noin puolet kerroista on selkeästi kännissä. Itse ei näe asiassa mitään ongelmaa, asiasta kysyttäessä naurahtaa vaan että eihän hänellä mikään putki ollut päällä.

Ulkoiset puitteet anopilla on kunnossa, on siisti asunto, pukeutuu siististi, lenkkeilee jne. Ulkopuolinen ei varmasti uskoisi alkoholistiksi.

Mikä siinä on ettei voi keksiä elämään jotain muuta sisältöä kuin viina? Itseäni on suunnattomasti alkanut ärsyttää koko ihminen. Joka juhlapyhä lähettelee känniviestejä ja valittaa jostain vuosikymmeniä vanhoista jutuista. Mieheni on ainut lapsi, joten hänelle nuo anopin toilailut tottakai aiheuttaa stressiä. Itseäni vaan vit*ttaa koko eukko. Taas on joulu tulossa, mitähän se tällä kertaa keksii.

Anteeksi, johonkin halusin avautua.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei useinkaan vastaa puhelimeen kun mieheni yrittää soittaa hänelle, parhaimmillaan on vastaamatta useamman viikon." Miksi soittaa, mitä asiaa hänellä on? Antaa törpötellä, soittakoon itse, jos asiaa.

Vierailija
2/18 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuiselle ihmiselle pitää olla koko aikaa soittelemassa? Kyllä se soittaa, jos on jotain asiaa.

Vierailija
4/18 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa sen olla rauhassa!

Vierailija
5/18 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei useinkaan vastaa puhelimeen kun mieheni yrittää soittaa hänelle, parhaimmillaan on vastaamatta useamman viikon." Miksi soittaa, mitä asiaa hänellä on? Antaa törpötellä, soittakoon itse, jos asiaa.

Anoppi asuu yksin, ei ole muiden sukulaistensa kanssa edes tekemisissä, joten tottakai poika huolestuu kun äiti ei vastaa puhelimeen usempaan viikkoon.

Vierailija
6/18 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hätä hänellä on? Antakaan hänen elää omaa elämänsä ja eläkää te omaanne.

Vierailija
7/18 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuiselle ihmiselle pitää olla koko aikaa soittelemassa? Kyllä se soittaa, jos on jotain asiaa.

Mies soittaa hänelle noin kerran kuussa, eli ei todellakaan jatkuvasti.

Vierailija
8/18 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen ihmisen alkoholismille ei voi mitään. Kaikki tietävät, mistä saa apua jos sitä haluaa.

Alkoholistien läheiset saavat apua A-klinikalta ja tukea alkoholistien läheisten vapaaehtoispohjalta toimivista tukiryhmistä, kuten Al anon.

Vierailija
9/18 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppi asuu yksin, ei ole muiden sukulaistensa kanssa edes tekemisissä, joten tottakai poika huolestuu kun äiti ei vastaa puhelimeen usempaan viikkoon.

Se on ihan teidän oma valintanne soitella, joten oppikaa elämään sen kanssa. Itse soitan äidilleni kaksi kertaa vuodessa ja kyllä siitä sitten joku ilmoittaa jos sille joku hätä tulee. En minä aio hänellä äidiksi ryhtyä. ihan itse on oman polkunsa valinnut.

Vierailija
10/18 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies soittaa hänelle noin kerran kuussa, eli ei todellakaan jatkuvasti.

No, mikä tässä sitten on ongelma? Sinun liian helppo elämä ja nyt piti jotain keksiä sympatian toivossa?

Jaxuhali<3

Vierailija
11/18 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selevä homma. Mitäs ajattelit että me voidaan tämän asian hyväksi?

Vierailija
12/18 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juominen voi olla myös harrastus. Ei kannata ressata päätäsi tuolla.

Vierailija
13/18 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sinä anoppiasi parempi ihminen.

Vierailija
14/18 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille kommenteista, en ajatellut että kukaan teistä voi asialle tehdä sen enempää kuin minäkään. Johonkin halusin avautua koska asia on alkanut rasittamaan.

Meillä on vuoden ikäinen lapsi, jota anoppi on nyt alkanut kinuamaan hoitoon. Sanomattakin selvää, ettei tuollaiselle voi lasta antaa hoitoon. Nyt minä olen sitten se kauhea miniä.

Täytyy sanoa että kadehdin teitä joilla on normaali anoppi.

Vierailija
15/18 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hänellä on  kaikki hyvin? Mitä sinä haluat? Mitalin kuinka olet anoppiasi parempi ihminen? Ymmärtäisin tämän, jos hän jatkuvasti häiritsi teitä.

Hyvää joulun toivotus ja puhelin hänen osaltaan äänettömäksi ja se siitä. Oikein mukavaa joulua teille!

Vierailija
16/18 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille kyllä lasta voi hoitoon antaa mitenkään! Sano että hän voi tulla käymään kylässä ja lasta katsomassa, jos haluaa olla tekemisissä. Jos ei tule, ei sinunkaan tarvitse stressata.

Vierailija
17/18 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos teille kommenteista, en ajatellut että kukaan teistä voi asialle tehdä sen enempää kuin minäkään. Johonkin halusin avautua koska asia on alkanut rasittamaan.

Meillä on vuoden ikäinen lapsi, jota anoppi on nyt alkanut kinuamaan hoitoon. Sanomattakin selvää, ettei tuollaiselle voi lasta antaa hoitoon. Nyt minä olen sitten se kauhea miniä.

Kasvata nyt viimeistään se itsetunto. Äitiys on täynnä tämän tyyppistä saa ta nal lis ta syyllistämistä ja raskaaksi käy, jos ei osaa laittaa rumia sanoja sanojan puutteellisuuden piikkiin.

Vierailija
18/18 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvata nyt viimeistään se itsetunto. Äitiys on täynnä tämän tyyppistä saa ta nal lis ta syyllistämistä ja raskaaksi käy, jos ei osaa laittaa rumia sanoja sanojan puutteellisuuden piikkiin.

Mitä ihmettä selität. Näitä juoppojako pitäisi aina jaksaa hyysätä ja ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä