Älykello aistii ihon tatuoinnit ja lakkaa toimimasta, jos niitä on
https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000008388985.html
Oisko kannattanut vielä miettiä? Niin. Puhdas iho, paras iho.
Kommentit (13)
Ei ole tatuointeja, mutta en todellakaan ottaisi mitään valvovaa "älykelloa".
Itsellä ollut kahden vuoden sisään kaksi merkkikelloa, eikä kummassakaan sykemittaus toiminut edes tyydyttävästi, vaikka en omaa tummaa ihoa enkä tatuointeja. Ei oikeastaan haittaa, koska näissä laitteissa on paljon muita hyödyllisiä toimintoja.
Ehkäpä älykello ei löydä tatuoidusta henkilöstä riittävästi älyä mitattavaksi? Puhdas iho on kaikkein kaunein. Normaalit ihmiset sen ymmärtävät.
"aistii ja lakkaa toimimasta" ei kuvaa tilannetta hyvin. Kello vain toimii huonommin. On se kumma jos tatuoinnit kaduttaa siksi, että älykello toimii huonosti. Itse olen selvinnyt elämässäni ihan hyvin ilman älykelloa. Ja kello kuulemma toimii huonosti myös tummaihoisilla... Että se siitä "puhtaasta" ihosta.
Voiko tästä vetää sen johtopäätöksen, että afrikan maat eivät ole älykellojen markkina-aluetta, koska mittaaminen mahdotonta.
Samsung ranteessa ja hyvin kertoo sykkeen, ekg:n, veren happipitoisuuden, verenpaineen, valvoo unta ja mitä kaikkea tästä löytyykään. Loistava hankinta kaiken kaikkiaan.
Ei ole tuon suhteen huolia, kun on mekaaninen kello ilman mitään turhia toimintoja. Ei ole kyllä tatuointejakaan.
Kai tiedät, että älykelloissa käytetty vihreä valo ei myöskään läpäise tummaa ihoa.
Punainen valo läpäisisi, mutta koska vihreä on halvempi, eivät kellofirmat ahneuksissaan punaista valoa käytä.
Niin, että jokaisella tatuoidulla on tatuointi myös ranteessa?
Mulle on ihan sama onko tatuointeja vai ei. Siinä ei puhdas iho auta jos ihminen nostaa itseään muita ylemmäs vain sen perusteella, että ei ole tatuointeja. Paska luonne mikä paska luonne.