Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko seksi sen oman miehen kanssa niin hirveää?

Vierailija
22.01.2015 |

Tuntuu tämän aamuisten keskustelun jälkeen, että kaikki palstan naiset välttelevät seksiä, eivätkä ymmärrä miehen haluja. Onko se seksi oman miehen kanssa niin kuvottavaa? Jos on niin miksi?

Itse ainakin nautin suunnattomasti rakastelusta mieheni kanssa useasti viikossa :)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kerran päivässä ainakin haluan tuota miestäni. 

Vierailija
22/26 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin haluttomuus johtuu siitä kun mies on kerskunut edellisistä seksiseikkailuistaan. Sekä siitä etten ikinä tule tuon kanssa pannessa vaikka kuinka yritän, ei siihen ikinä kerkeä mukaan edes kun toisella on päämääränä selvästikin vaan laueta mahdollisimman nopeasti :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 14:02"]

On, se on rasittavaa. Se on yhtä ikävä velvollisuus kuin imurointi tai luutuaminen, väsyttävässä asennossa, joka paikkaan käy kipeää, ei tunnu yhtään kivalta. Ja yleensä menee aikaa vieläpä puolesta tunnista tuntiin, joten joka paikka kramppaa.

Minä saan orkun omin käsin minuutissa tai alle, ja niin saa varmasti miehetkin, miksipä ährätä tyhjän päiten.

[/quote]

Ja arvatenkaan et ole ottanut tätä asiaa miehellesi puheeksi vaan oletat että hän lukee ajatuksesi jossain vaiheessa tai tunnistaa kommenttisi täältä?

Vierailija
24/26 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se on ihan hirveää. Painu sä suolle aloittaja, jos sulla on kaikki hyvin ilkkumasta niitä, joilla ei ole. Kaltaisesi ääliöt naurattavat minua.

Vierailija
25/26 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 14:06"]

Googelta vaikka seksuaalinen haluttomuus ja palataan sitten asiaan kun ymmärrät, että tämä on vähän monimutkaisempi ongelma kuin, että se olisi kumppanin kanssa niin hirvittävää. Mikään ei ole noin lapsellisen mustavalkoista. 

[/quote]

Googleta avioero.

[/quote]

Googleta sä oikean kumppanin valinta.

Vierailija
26/26 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää rakastella miestäni vaan mielummin sitä naapurin villeä.