Av-palstailijoiden seksielämä
Tässä jonkin aikaan olen seurannut palstan seksielämään liittyviä aloituksia. Yleisesti ottaen miehet valittavat pihtaamisesta ja uhkaavat erolla jos pillua ei tule. Naiset puolestaan toitottavat, ettei seksi kiinnosta ja on parempaakin tekemistä. Tämän palstan perusteella voisi olettaa kaikkien naisten olevan pihtareita ja miesten seksinhimoisia apinoita.
Luilen kuitenkin että valtaosalla seksielämä on molempia tyydyttävällä tasolla, eikä asiasta tarvitse meuhkata täällä.
Mitenkä on, onko ristiriitoja makkarissa?
Kommentit (38)
Lisäksi kaikkien av-mammojen miehillä on n. 20cm vehje, vaikka mm tämän illan Rakkauden FAQ-ohjelmassa asiantuntijat kertoivat lähes jaikkien mahtuvan 9-18cm välille keskikoon ollessa 14...
hiljaista on,kuin huopatossu tehtaalla.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 02:03"]hiljaista on,kuin huopatossu_tehtaalla.
[/quote]
yhdyssana
Juu äksönit tapahtuu muualla ko konttien välissä.. - pihi pihtari
Hiljaista on kun miestä ei kiinnosta.
Seksiä on ehkä kerran kahdessa kuukaudessa, todella hyvällä tuurilla jopa kerran kuukaudessa.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 01:11"]
Lisäksi kaikkien av-mammojen miehillä on n. 20cm vehje, vaikka mm tämän illan Rakkauden FAQ-ohjelmassa asiantuntijat kertoivat lähes jaikkien mahtuvan 9-18cm välille keskikoon ollessa 14...
[/quote]
Erektiossa vai neutraalina? En tiedä vehkeistä mitään.
Ei oo semmosta. Tai on pari vakkaria, mutta ihan liian hiljasta. En ees muista millon viimeks, siit on varmaan jo kuukaus :( Yksinolon haittapuoli :(
9 kirjottaja on siis nainen. Kai sitä sitten kaipaa seksiä, kunnes päätyy parisuhteeseen. En kyllä suostu uskomaan tätä, eikä mulle ja eksälleni käyny näin. Voisko kyseessä olla pelkkää marinaa ja puhumattomuutta? Mun mielestä en oo ainoo kroonisesta puuttesta kärsivä nainen täällä, että hieman kärjistetty alotusviesti.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 02:08"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 02:03"]hiljaista on,kuin huopatossu_tehtaalla. [/quote] yhdyssana
[/quote
jaa,onko se sittenkin yhdyssana.En osannut hahmottaa kumpiko on samalla kun kirjoitin tekstiä.En kyllä ollutkaan mikään hyvä oppilas äidinkielessä koulussa.Mutu tuntumalla tässä kirjoitellaan.
Joo, keskustellaan mieluummin yhdys sanoista kuin seksi elämästä.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 01:11"]
Erektiossa vai neutraalina? En tiedä vehkeistä mitään.
[/quote]
Erektiossa. Lue lisää vaikka täältä: peniksen koko.
En ole kiinnostunut miehen tarpeista. Hän ennemminkin ärsyttä ja inhottaa minua. Emme ole harrastaneet seksiä moneen vuoteen. Olemme yhdessä vain taloudellisista syistä, siis pelkät kämppikset. Kun tipaton tammikuu loppuu, napsautan korkin auki ja vedän kännit.
Vaimo antaa pyllyä ke,pe ja la. Tulevan superbowlin vuoksi myös 2. helmikuuta.
Seksissä tärkeintä on että molemmat ovat tyytyväisiä. Eli sekä mies että muna.
Mulle kyllä kelpaisi seksi, en ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja mutta tänään voisi kokeilla josko joku mies lähtisi baarista mukaan.. ^^ Tekee mieli niin pirusti vaikka sain viimeksi maanantaina.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 05:51"]
Mulle kyllä kelpaisi seksi, en ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja mutta tänään voisi kokeilla josko joku mies lähtisi baarista mukaan.. ^^ Tekee mieli niin pirusti vaikka sain viimeksi maanantaina.
[/quote]
Koita nyt päästä sinne Baariin ensin. 24/7 palstoilla eikä minkäänlaista muuta elämää.
Ei minkäänlaista seksiä kolmeen vuoteen. Tosin en ole parisuhteessakaan.
Olen 9.kuulla raskaana ja viimeksi eilen aloitteeni päättyi huonosti kun mies tokaisi, että raskaana oleva nainen ei ole erityisen kiihottava näky. Kukahan mut tähän tilaan on saanut, syyttäisi vaan itseään... Ei sitä seksiä tosin liikaa ollut ennen raskauttakaan, enkä ole mikään nymfomaani: kerran tai kaksi viikkoon riittäisi mutta miestä ei huvita oikeastaan koskaan.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 06:55"]Olen 9.kuulla raskaana ja viimeksi eilen aloitteeni päättyi huonosti kun mies tokaisi, että raskaana oleva nainen ei ole erityisen kiihottava näky. Kukahan mut tähän tilaan on saanut, syyttäisi vaan itseään... Ei sitä seksiä tosin liikaa ollut ennen raskauttakaan, enkä ole mikään nymfomaani: kerran tai kaksi viikkoon riittäisi mutta miestä ei huvita oikeastaan koskaan.
[/quote]
Sun mies on inhottava. :(
Vaimoa ei ole kiinnostanut moneen vuoteen, aloin ryyppäämään.