Voivatko bilettejä ja kotihiiri perustaa...
...onnistuneen parisuhteen, kun oletetaan, että kumpaakaan ei häiritse toisen elämäntapa?
Kommentit (8)
Minä hyväksyisin kotihiiren mieheksi. Vaikka olisi kiva, jos joskus lähtisi johonkin irtiottoon arjesta mukaan.
oman kokemukseni perusteella se on vain täysi katastrofi... mutta ihmiset ovat erilaisia, se mikä ei onnistunut minulla ja bilettäjämiehelläni saattaa onnistua muilla. pitää muistaa ottaa toinen huomioon, kohdella tätä asetelmaa jonkinlaisena pysyvänä kulttuurierona eikä missään nimessä kuvitella että kyllä se bilettäjä jää kotiin/kotikissa rupeaa juhlien keskipisteeksi kunhan vain sitä käsittelen ja taivuttelen.
Itselläni ja eksälläni ei toiminut. Mies oli kännissä pe-su ja sain aina olla kuskaamassa kavereineen baariin kaupungista toiseen ja usein holhosin bilettävää äijäkatrasta koko viikonlopun asunnossamme. En ole ikinä ollut kiinnostunut bilettämisestä ja eksäni tapaamisen jälkeen vielä vähemmän
Kyllähän tämä on monta vuotta toiminut :)
Ei toiminu meillä. Kotihiirimiestä kävi ärsyttämään meneminen. Saattoi haukkua alkoholistiksi, jos esim. pääsisäisen aikoihin kävi kahtena päivånä baarissa tai kesälomalla mökillä otti juomaa molempina päivinä. Ihan normaalia 25-vuotiaan opiskelijan ja työssäkäyvän elämää. Juomiseni rahoitin ihan itse. Enkä ollut vuodessa 52 viikonloppua baarissa ja juhlapyhät päälle.. Ennemminkin ne juhlapyhät pelkästään.
Mä olin ennen bilettäjä mutta musta tuli kotihiiri. Samoin miehestäni. Enpä olisi ikinä sitä uskonut nuoruudessani! :D