10-vuotias poika haluaa Michael Korsin käsilaukun koululaukuksi, ostaisitko?
On jo pitkään haaveillut tästä, en muista tarkalleen paljonko se hänen haluamansa laukku maksaa, mutta useita satoja kuitenkin.
Poika ei halunnut juurikaan joululahjoja, on ollut tosi vaatimaton ja avulias, kun haaveilee tuosta laukusta.
Kommentit (51)
Normitietoinem trendsetter, onko lääkitys vinksallaan, vai miten oikein tommosta sontaa suollat? :'''D Ei laukku määritä kenenkään seksuaalisuutta tsiisus, ja mitä sitten vaikka määrittäisikin? Haittaapa sinunkin elämääsi ihan hirveästi jonkun tuntemattoman 10-vuotiaan identiteetti.
No osta pois, jos haluat välttämättä että lastasi aletaan kiusaamaan...
10v poika haluaa satojen eurojen arvoisen käsilaukun koululaukuksi..?! oletko tosissasi? Miksi edes harkitset ostoa?
En näe syytä ostaa noin kallista koululaukuksi/repuksi.
-16v poika
En ostaisi. Lapsen on opittava rahan arvo. Ei hän kuole jos ei sitä laukkua saa.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:13"]
10v poika haluaa satojen eurojen arvoisen käsilaukun koululaukuksi..?! oletko tosissasi? Miksi edes harkitset ostoa?
[/quote]
Koska se on hänen pitkäaikainen haaveensa. Poika on jo pitkään puhunut tuosta laukusta, puhuu aina miten kiva se olisi jne.
t. ap
Jos poitsu ei muuten halua iphoneja, ipadeja tai muuta järjettömäksi hinnoiteltua roinaa, niin miksi sitä laukkua ei voisi ostaa? Ulkopuolisen on turha määrittää mitä kallista saa ja mitä ei saa haluta.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:31"]Homo?
[/quote]
Sitten?:D
Jos mulla olisi edes varaa osta MK:n laukku, niin ostaisin sellaisen itselleni enkä lapselle.
Johtuuko poikkeuksellinen suuri määrä paskoja provoja tipattomasta tammikuusta vai mistä?
Kyllä mä ostaisin jos lapsi on tosiaan vaatimaton eikä muuten pahemmin hingu mitään. Lupaa vaikka että jos saa jostain kokeesta/kokeista hyvän numeron niin sitten tulee laukku palkaksi.
Jos on kerran haaveillut jo pitkään niin mikset rohkaise säästämään rahojaan ja ostaa sitten itse kun on saanut tarvittavan summan kasaan? Oppii rahan arvosta samalla.
Koululaukuksi tuon ikäiselle kelpuuttaisin vain ja ainoastaan selkärepun. Ihan vain koska ergonomia ja kasvava lapsi. Muuhun käyttöön, vaikka shoppailureissuille tms voisin pojalle laukun ostaa... Vaikkapa tuossa iässä tuskin ilman vanhempiaan shoppailee/eli ei vielä tarvitse laukkua varmn mihinkään.
2