Miksi seurustelet autoa 247 rassaavan miehen kanssa!?
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:30"]EI kukaan rassaa autoa noin paljon :)
[/quote]
Heh heh :-)
Minulla on ollut vain 246 autoa rassaavaa miestä, joten en vielä voi vastata kysymykseen.
Vaikka onkin tyhmä kysymys, vastaan silti: Jos sattuu rakastumaan automekaanikkoon tai auton tuunaajaan. Eipä siinä sen kummempaa.
Tällä hetkellä en sellaisen kanssa seurustele, mutta olen nuorena seurustellut. Mies vietti aikaansa autohallilla yhtä paljon kuin joku toinen vaikkapa metsällä, kavereiden kanssa baarissa tai muualla, kuntoiluharrastuksen parissa, golfaamassa jne. Ihmisillä nyt sattuu olemaan eri harrastuksia. Sitten ollaan vaikeuksissa, jos toinen harrastaa hulluna ja toinen homehtuu kotona ilman mitään aktiviteetteja kaivaten läheisyyttä ja yhteistä aikaa, jota ei saa.
Jotkut seukkaa jopa vuorotyöläisen kanssa, vaikka työvuorot menisi jatkuvasti ristiin. Tapaavat iltamyöhään tai vain yöllä sängyssä. Silti rakastavat toisiaan.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:42"]
Minulla on ollut vain 246 autoa rassaavaa miestä, joten en vielä voi vastata kysymykseen.
[/quote]
Sori mutta nokkeluutesi ontuu. Otsikon sanajärjestys ei ollut oikea hauskaa letkautusta ajatellen.
Parempi olla tallissa kuin sisällä tuon mäkättimen kanssa sisällä.
Tv.24/7mies
Junttia? No jopas taas. Ystäväni miehellä on tämän alueen parhaiten menestyviä autokorjaamoja, tekee yrittäjänä pitkää päivää ja sen lisäksi hän harrastaa kilpa-autoilua, joten vapaa-aikakin kuluu pitkälti autojen parissa.
Pitäisikö golfata tai pelata tennistä? Ja ei nämä toisiaan pois sulje
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:44"]
Jotkut seukkaa jopa vuorotyöläisen kanssa, vaikka työvuorot menisi jatkuvasti ristiin. Tapaavat iltamyöhään tai vain yöllä sängyssä. Silti rakastavat toisiaan.
[/quote]
Ei se, että seukkaa jonkun kanssa, välttämättä tarkoita, että rakastaisi häntä.
Ihmisillä on eri harrastuksia. Autot ja koneet ovat yleensä miesten mieleen, eikä siinä mitään pahaa ole.
Mun mies rassaa moottoripyörää ja sitäkin vain 23/7. Sen yhden tunnin se rassaa mun pimperoa niin onnistuneesti, että en voi päästää menemään.
No mieluumin mies joka viettää aikansa tuolla autotallissa, kuin mies joka hilluu baareissa/poikien illoissa/poikienreissuilla/harrastuksissa yms. Sieltä se on helppo soittaa sisälle lasten iltapuuhiin tai muihin juttuihin. Toki pitää myös kunnostaan huolta, käy lenkillä ja treenaa meidän omalla salilla (toiseen autotalliin on rakennettu kuntosali).
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:48"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:44"]
[/quote]
Ei se, että seukkaa jonkun kanssa, välttämättä tarkoita, että rakastaisi häntä.
[/quote]
Monta alapeukkua, vaikka tämähän on (valitettavasti) ihan totta.
Osaa aika hyvin sitten rassata muutakin.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:05"]
Osaa aika hyvin sitten rassata muutakin.
[/quote]
Niinkun moottoripyörääkö tarkoitat?
Mulla oli tuollainen poikaystävä. Suurin syy eroon oli tuo autojen rassaus. Lähinnä siihen käytetty aika, raha ja kiinnostus.
EI kukaan rassaa autoa noin paljon :)