Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietintöjä a-seksuaalisuudesta

Vierailija
21.01.2015 |

Erinomainen kirjoitus a-seksuaalisuutta koskien ja suosittelen kaikkien lukemaan.

LUE JUTTU TÄÄLTÄ
Onko teillä kokemuksia a-seksuaalisuudesta eli oletteko tavanneet henkilön tai seurustelleet henkilön kanssa joka on a-seksuaali. Kertokaa myös omista kokemuksistanne a-seksuaalina jos sellainen olette.

Mamma, 34.v

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aseksuaali. En ole jutun kuvaamaa katkeroitunutta tyyppiä, vaan aina ollut sellainen ettei vaan mitään haluja ole. Olen silti ollut pari kertaa parisuhteissa, joihin on kuulunut myös seksiä. En paljastanut miehille aseksuaalisuuttani vaan päinvastoin näyttelin oikein kunnon seksipetoa. Näytteleminen meni täysillä läpi, ja sain siitä jonkinlaista tyydytystäkin, että minua ihailtiin sen takia kun olen niin "kuuma".

Ihan hyvin olisin voinut olla myös parisuhteessa vaikka loppuikäni, jos olisi henkisesti sopiva puoliso löytynyt, mutta kun ei löytynyt, niin nyt olen ollut selibaatissa jo 11 vuotta, enkä usko että tulen loppuelämässäni minkäänlaista parisuhdetta tai seksiä hankkimaan. Ihmisen läheisyyttä joskus kaipaan, seksiä en koskaan. VAikka minä olen niitä joille seksi ei ole koskaan ollut myöskään vastenmielistä, vaan ihan neutraalia vaan, sellaista lievän pitkästyttävää hinkkaamista joka ei tunnu miltään. Mieluummin sitä tekee kuin vaikka silittää pyykkejä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi