Olen tullut siihen lopputulokseen, että täällä on yhteensä vain 10 eri kirjoittajaa, jotka jankkaa keskenään samoista asioista.
Kommentit (9)
Kuulutko itse tuohon kymmeneen? Ei tarvitse vastata. Määritelmäsi mukaan kuulut.
Hys, tätä ei saanut paljastaa.
t. av-ylläpito
Kyllä. Minä olen numero 7 ja mun vastuualue on rokotteiden puolustaminen, Marinin dissaaminen, kaikki kiinteistöihin liittyvä, uskontoasiat ja koirankakka sekä Sofia belorf
Kyllä vain
Ja kaikki jankkaavat samaa asiaa samoilla sanoilla ja ilmaisuilla loputtomiin
Mutta selvittämättä jää vielä se, että kun kirjoittajia on vain 10, niin miksi he eivät opi sitä, mikä menee sensuurista läpi? Miksi ketjuja poistuu jatkuvasti?
Ihan sama juttu kuin jossain matkapuhelinfoorumillakin. Sielä asia on jopa todennettavissa, kun sielä vain nimimerkilliset käyttäjät voi puhua.
Eiköhän se ole oikeasti niin, että tällaisten internetin keskustelupalstojen ja foorumien ajat on ollut ohi jo aikoja ja ne vähät keskenään höpisijät on niitä, ketkä ei katso totuutta silmiin. Se oli aikansa lapsi (kymmenen vuotta sitten) ja nyt se on ohi.
Tuskin. En mä ainakaan jankkaa juuri koskaan mistään. En tänäänkään vaan lähinnä ehtinyt BB-ketjua lukea.