Onko joku mies täällä onnistunut löytämään Tinderistä tasoistaan seuraa? Kun tuntuu että kaikki matchit joita saa, ovat jotenki epäviehättäviä...
Tiedän kyllä että tinderissä on hurjasti enemmän miehiä kuin naisia, paljon enemmän kun mitä sukupuolten välinen normaali epäsuhdanne on.
Onko silti joku mies onnistunut löytyämään tinderistä tasoistaan seuraa?
Jos olet, niin mistä päin? Ja millainen itse olet?
Kannattaako sieltä edes yrittää?
M32
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuommoisissa sovelluksissa kun on teoriassa liian paljon valinnanvaraa, monet erehtyvät tykkäämään vain sellaisista profiileista, jotka livenä olisivat täysin saavuttamattomia. Jotenkin hassua, että ne todennäköisimmät matchit heivataan surutta vasemmalle, ja pidetään vain peukkuja, että joku niistä "tasokkaista" tarttuisi koukkuun.
Toki seksiseuran haussa kriteerit eivät välttämättä ole kummoiset.
Itse haen elämänkumppaniksi sopivaa miestä. Ongelmana on profiilien mitäänsanomattomuus: ovat kirjaimellisesti tyhjiä tai höpötetään epäolennaisuuksia.
No, kyllähän sekin kertoo henkilöstä.Tämä on valitettavasti iso ongelma myös naisten profiileissa. Ei esitellä itseään ja toiveitaan vaan kuvissakin esitellään kolme eri sieniämpäriä ja kaksi koiraa. Ja tyhjä profiiliteksi pitäis lailla kieltää, niitä on ihan järjetön määrä.
Polyt ei paljon itseä kiinnosta yleensä, mutta niissä on lähes kaikissa sentään kerrottu selkeästi mitä ollaan ja mitä etsitään.
Minusta taas tyhjä tai mitäänsanomaton profiiliteksti kertoo ihmisestä ihan riittävästi. Tylsä ja mitäänsanomaton teksti kertoo, että henkilö on todennäköisesti tylsä ja mitäänsanomaton. Kiinnostava ihminen nimittäin osaa kertoa itsestään jotain kiinnostavaa, usein myös osaa kertoa kiinnostavasti. Tyhjä tekstiosio voi toki kätkeä taakseen mitä vain, mutta kyllähän tuokin kertoo siitä, että henkilö haluaa yhteydenottoja pelkän kuvan perusteella - se voi esimerkiksi tarkoittaa, että vähän kaikki käy, tai ei halua tekstillä rajata ketään pois, jos esim. yhden illan jututkin käyvät. Tosin en ole paras puhuja tässä, koska kerran päädyin seurustelemaan vähäksi aikaa henkilön kanssa, jolla ei ole mitään profiilitekstiä. Hän otti deittipalstalla minuun yhteyttä (ei Tinderissä), ja aluksi olin epäluuloinen juuri sen tekstittömyyden vuoksi, mutta kävikin ilmi, että hän oli aika samanhenkinen ja vieläpä omasta mielestäni kiinnostava. Ihmettelinkin vähän, miksei hänellä ollut mitään tekstiä, koska hän olisi osannut kertoa itsestään varsin hauskasti. Mutta lopulta hän haki vähän kevyempää juttua, joten ehkä tekstittömyyden idea oli juuri se, että olisi irtoseksikin käynyt, eikä halunnut tekstillä rajata pois mahdollisia panoja.
No ei nyt ihan näinkään. Ihmisille on tosi vaikea kertoa itsestään, oli se sitten työhakemus tai deitti-ilmoitus. Ei sen perusteella voi automaattisesti päätellä, että ihminen on tai ei ole mielenkiintoinen persoona.
Tietenkin on ymmärrettävää, että ei-mielenkiintoinen ilmoitus ei saa tykkäyksiä, mutta se ei automaattisesti tarkoita sitä, että ihminen on epämielenkiintoinen ja sinulle sopimaton.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinäkin löydät tasoistasi seuraa. Tuo on se sun tasosi.
En ole ap, mutta turhauttaa tämän sanonnan viljeleminen. Minusta tasolla tarkoitetaan niitä speksejä, joita itsellä on.
Jos on esimerkiksi korkeakoulutettu ja vaellusta harrastava 30-vuotias, jolla on ajatuksella otettuja kuvia ja asiallinen teksti, niin on ihan ok pitää omana tasonaan muita samantyylisiä ihmisiä - ei sitä rakeista sydänfiltteriprofiilia, jonka ainoana tekstinä on väärin kirjoitettu live love lauh ja emojirivi. Eikä ihminen vastaavasti muutu mallikirurgiksi vaikka hänestä sellainen kiinnostuisikin, vaan taso on edelleen tavis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinäkin löydät tasoistasi seuraa. Tuo on se sun tasosi.
En ole ap, mutta turhauttaa tämän sanonnan viljeleminen. Minusta tasolla tarkoitetaan niitä speksejä, joita itsellä on.
Jos on esimerkiksi korkeakoulutettu ja vaellusta harrastava 30-vuotias, jolla on ajatuksella otettuja kuvia ja asiallinen teksti, niin on ihan ok pitää omana tasonaan muita samantyylisiä ihmisiä - ei sitä rakeista sydänfiltteriprofiilia, jonka ainoana tekstinä on väärin kirjoitettu live love lauh ja emojirivi. Eikä ihminen vastaavasti muutu mallikirurgiksi vaikka hänestä sellainen kiinnostuisikin, vaan taso on edelleen tavis.
Vastakkainen sukupuolihan (heteroista puhuttaessa) sen valinnoillaan ratkaisee, mikä kenenkin taso on. Näin siis, jos tasoteoriasta puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän tämä epäviehättävä tarkalleenottaen on.
Sellainen joka ei herätä kiinnostusta sillä tavalla että voisin ihastua
ap
Oot tykänny siitä kuitenkin. Miksi? Että voit kitistä aiheesta netissä.
Poistin tinderin. Ennen sitä tykkäyksiä oli tyyliin 800. Mutta ne miesten profiilit... Useimmilla ei ollut mitään tekstiä, kuvat oli todella epäselviä aurinkolasit päässä jne. Itselläni oli selkeät kuvat ja teksti, jossa kerroin harrastuksistani. Ihan turhaa, sillä selvästikään miehet eivät viitsi lukea mitään! Olen siis ulkoilmaihminen, mutta musta kiinnostuvat lähinnä salimaket mun ulkonäön perusteella. En käytä filttereitä ja laitan huonoja kuvia tarkoituksella. Silti nämä treenatut miehet löytää mut. Tykkäisin näin lukeneena ihmisenä seurustella miehen kanssa joka arvostaa sivistystä, liikunnallisuutta ja luontoa. Ilmeisesti todella mahdoton yhtälö täällä Helsingissä!
Vierailija kirjoitti:
Poistin tinderin. Ennen sitä tykkäyksiä oli tyyliin 800. Mutta ne miesten profiilit... Useimmilla ei ollut mitään tekstiä, kuvat oli todella epäselviä aurinkolasit päässä jne. Itselläni oli selkeät kuvat ja teksti, jossa kerroin harrastuksistani. Ihan turhaa, sillä selvästikään miehet eivät viitsi lukea mitään! Olen siis ulkoilmaihminen, mutta musta kiinnostuvat lähinnä salimaket mun ulkonäön perusteella. En käytä filttereitä ja laitan huonoja kuvia tarkoituksella. Silti nämä treenatut miehet löytää mut. Tykkäisin näin lukeneena ihmisenä seurustella miehen kanssa joka arvostaa sivistystä, liikunnallisuutta ja luontoa. Ilmeisesti todella mahdoton yhtälö täällä Helsingissä!
Vmp.
Vierailija kirjoitti:
Riittäisi löytää yksi hyvä. Miten 800 profiilin seassa ei ollut yhtään kelvollista?
Olen omalta osaltani tähän mennessä käynyt läpi 2862 profiilia (pyysin GDPR-lain nojalla tätä tietoa ja sain sen). Profiileista mieleenpainuvia oli alle 10, mutta silti yli 1. Harmillisesti vain en saanut heiltä tykkäyksiä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittäisi löytää yksi hyvä. Miten 800 profiilin seassa ei ollut yhtään kelvollista?
Olen omalta osaltani tähän mennessä käynyt läpi 2862 profiilia (pyysin GDPR-lain nojalla tätä tietoa ja sain sen). Profiileista mieleenpainuvia oli alle 10, mutta silti yli 1. Harmillisesti vain en saanut heiltä tykkäyksiä takaisin.
En ole tuo, jolle vastasit, mutta miten niin on outoa, jos 800 joukosta ei löydä itselleen sopivaa kumppania? Varmaan sieltä joku "kelvollinen" voisi löytyä, mutta kun aika usein kumppaniksi etsitään sopivaa. Tosin jos on totta, että tulee 800 tykkäystä joltain treenatuilta miehiltä, herää kyllä epäilys, olisivatko feikkiprofiileja iso osa...
Jos olisin 30+ niin en kyllä etsisi kumppania Tinderistä.
Tinder sopii lähinnä 20-30v ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvitse antaa niille treenatuille tykkäystä. Kerro vielä että et jaksanut itse etsiä sopivaa ja antaa sille tykkäystä? Odottelit vaan että kyllä miehet sut löytää?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin 30+ niin en kyllä etsisi kumppania Tinderistä.
Tinder sopii lähinnä 20-30v ihmisille.
Olen mies 49v, ihan hyvin siellä näyttää minullekin sopivia olevan. Paljon jopa minua vanhempiakin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvitse antaa niille treenatuille tykkäystä. Kerro vielä että et jaksanut itse etsiä sopivaa ja antaa sille tykkäystä? Odottelit vaan että kyllä miehet sut löytää?
Niinpä. Olipahan taas avautuminen ja uhriutuminen kanaaviolta. Kyllä sitä saa olla aika vidun tyhmä jos ei kauniina ja lapsettomana naisena onnistu löytämään hyvää miesseuraa.
Badoosta löysin ja menetin neitsyyden 19 vuotiaana, jumankauta lupaan sillä mimmillä oli tiukka toosa. Jumalainen tunne oli kun pääsi tyhjentämään kunnon lastin sinne rakkausonkaloon.
Miksi itse tykkäsit sellaisesta profiilista, josta ajattelit ettei se herätä kiinnostusta sillä tavalla että voisit ihastua?