Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alistuminen ja piiskan saaminen on niin kiihottavaa

Tuhma tyttönen
07.11.2021 |

Mieluiten alistuisin jollekin auktoriteetille, esimerkiksi opettajalle tai tiukkailmeiselle armeijan kapiaiselle.

Sessio menisi jotakuinkin näin: Tylytystä, remmiä paljaalle pyllylle, nurkkaan häpeämään, lisää tylytystä ja kuritusta, kunnon pano takaapäin, sitten lohdutus ja hyväily.

Mites teillä muilla jotka haluatte alistua?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tylyttänyt enkä laittanut nurkkaan. Käytin sovitusti mattopiiskaa ja annoin sitä munaakin. Nainen oli aika hurja. kun käytin mattopiiskaa niin en halunnut silloinkaan satuttaa. Nainen huusi älä sivele vaan räiväse kunnolla. Meillä jäi aika lyhyeen. En niin tykkää edes leikisti lyömisestä.

Vierailija
2/2 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on ja minä pääsenkin "leikkimään" näitä leikkejä aina kun haluan. En niin välitä piiskan saamisesta, mutta kyllä pieni pyllyn läpsiminen nahkaisella sydämen muotoisella piiskalla vibrauksen ohessa saa orgasmin tulemaan voimakkaampana. Itse pidän enemmän sitomisleikeistä ja siitä että en itse pysty vaikuttamaan mitenkään siihen miten ja milloin minut otetaan ja milloin on minun vuoroni saada orgasmi vai suodaanko minulle sitä ollenkaan. On jotenkin super kiihottavaa ja samalla raivostuttavaa roikkua orgasmin partaalla ja anella että saisi vielä vähän lisää, jotta saisi huipennuksen, mutta kaikki tämä on kiinni kuitenkin siitä toisesta osapuolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme