Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin jännä että toisilla on mies täysillä mukana kaikessa vauva-arjessa ja toisilla sitten ei

Vierailija
07.11.2021 |

mutta samoista asioista pitää selviytyä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, kenestä puhut: Ne jotka on mukana täysillä, on mun pojat ja minä olen ne sellaiseksi kasvattanut!

Onnellinen mummi

Vierailija
2/8 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ollaan mukana. Yhteinen projekti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille perhe ja lapsi on yhteinen projekti ja toiselle ne on oma projekti missä kumppani on vain palvelemassa

Vierailija
4/8 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama myös toisin päin: joskus nainen on mukana vauva-arjessa, joskus taas ei. Tällaisia tapauksia on Suomessa todella paljon mutta niistä ei julkisesti keskustella. 

Terveisin "työni puolesta tiedän"

Vierailija
5/8 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senhän pitäisi olla lähtökohta kaikissa suhteissa. Tiesin jo perhettä suunnitellessamme, että meillä asia tulee olemaan niin, että isä osallistuu täysillä.

Ja niin hän teki.

Vierailija
6/8 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, valitettavasti on myös niitä, joilla isät ei halua osallistua. Tunnen surua oman, nyt jo aikuisen lapseni puolesta ja kadehdin heitä keiden miehet osallistuu. Minun lapseni meni hoitoon, jos olin viikonlopun töissä. Isä olisi ollut vapaalla. Hän halusi pitää vapaansa.

Vierailija
7/8 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta olisi liikaa vaadittu että mies olisi täysillä mukana vauvan hoidossa kokopäivätyönsä lisäksi. Osallistuu hän toki niin että minäkin saan hengähdystaukoja ja muutenkin toki haluaa olla lapsen kanssa. Mutta sitähän varten on äitiysloma että äiti hoitaa...

Vierailija
8/8 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se on, jotkut valitsee isäehdokkaan huolella, jotkut ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme