menkkakivut niin kovat että en pysty seisomaan
Sattuu niin paljon ja olen töissä. Burana ei juurikaan auta. Mitä tehdä??
Kommentit (12)
Voisiko ottaa kaksi 600mg tablettia? Otin yhden. Ap
Sekä parasetamolia että buranaa, molempia
Ota panadol lisäksi. Mä otan aina 600 Buranan ja 1000 panadol, lääkärin ohjeen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Pyydät vapaata.
Sairaslomaa saa sairauksista. Kukaan rehellinen lääkäri rupea sinulle sairaslomaa kirjoittamaan menkoista.
Kannattaa mennä gynelle, itse kävin neuvolassa hormonien kontrollikäynnissä (olin juuri aloittanut ne) ja minulta kysyttiin kipuja ja sain miranaxin, ainoa lääke joka vie minulla kivut pois. Panadol ja burana vain lievensi sitä kaikista pahinta kipua, mutta olin silti lähes liikuntakyvytön, kannattaa yrittää ottaa yhteyttä jonnekin ja pyytää ihan jotain muuta kipulääkettä jos vain mahdollista.
Kysy gynelogilta kohdunpoistoleikkausta.
Tunnen tuskasi! Itse käytän kipuihin sekä Buranaa että Panadolia. Molempia yksi, nelisen kertaa päivässä, eli yhteensä 8 särkylääkettä/vrk. Pari päivää menee tällä annostuksella, sitten onneksi jo helpottaa.
Käytän ihan ilman reseptiä saatavia Burana 400 ja Panadol Zappia.
Pronaxen on hyvä, sitä ei tarvitse vetää kuin karkkia. Mutta hidasvaikutteinen, joten sen kanssa pitäisi osata hieman ennakoida.
Minkälaisen satsin olet ottanut buranaa? Itselläni ei pahimpien kipujen aikaan yksi 400 mg tabletti riitä mihinkään.