Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perkeleen laihdutus

Vierailija
21.01.2015 |

Perkeleen perkeleen perkele!!!

Kiitos, anteeks

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samat fiilikset. Pitäisi saada 10 kg pois, mutta ei lähde millään. Eilen taas olin vaatekaupassa, ja mikään ei mahdu päälle ja mikään ei istu nätisti. Ruokavalio on aika hyvin kohdallaan, suuria muutoksia ei pysty tekemään ja en nyt liho tästä tällä ruokavaliolla, mutta en kyllä laihdukaan. Ja en pysty syömään vähempääkään, koska silloin tulee kamala nälkä, jota en kestä.

Vierailija
2/17 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

samt tunnelmat täällä. liikun nyt jo niin paljon, ettei enempää työssäkäyvän perheellisen ohjelmaan mahdu. syön terveellisesti, herkkuja vain vähäsen. en jaksa kärsiä nälkää, joka väistämättä tulee jos vähemmän syön. keho vaan tuntuu hyödyntävän joka ikisen kalorin todella tehokkaasti. 10 Kg saisi tippua, mutta keinot on lopussa!

:-[

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostakaa ruuan laatuun, ei määrään.

Vierailija
4/17 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen nimenomaan panostaa ruoan laatuun, laitan itse ruoan ja käytän todella hyviä raaka-aineita ja syön paljon kasviksia.

Vierailija
5/17 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Laihduttakaa nyt ihmeessä jättämällä hiilarit minimiin. Ei tartte nähdä nälkää. Vetelen tässä just lounaaksi aurajuustopunajuuri paistosta ja grillattua Broileria. Välipalaksi Maustamatonta jugurttia ja mustikkakeittoa. Päivälliseksi tänään Pizzaa karppipohjalla ja iltapalaksi varmaan jugurttia ja pähkinöitä.. Tässä yksi esimerkki mun päivän ruoista. Ja kerralla voi syödä niin paljon kun huvittaa. Ruisleipää ja hedelmiä syön joskus maltilla. Vihanneksia niin paljon kun huvittaa. Jos nälkä iskee kuorin pari porkkanaa ja dippaan niitä kermaviilipohjaiseen dippiin ja taas jaksaa.

Vierailija
6/17 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 09:55"]

Täällä samat fiilikset. Pitäisi saada 10 kg pois, mutta ei lähde millään. Eilen taas olin vaatekaupassa, ja mikään ei mahdu päälle ja mikään ei istu nätisti. Ruokavalio on aika hyvin kohdallaan, suuria muutoksia ei pysty tekemään ja en nyt liho tästä tällä ruokavaliolla, mutta en kyllä laihdukaan. Ja en pysty syömään vähempääkään, koska silloin tulee kamala nälkä, jota en kestä.

[/quote]

Minä tämmöisessä tilanteessa tein sen että vedin loput 10 kg jotka ei lähteneet millään, nutrilett kuurilla. Eihän niitä monet suosittele, joo, mutta oli tosiaan keinot lopussa kun 23 kg laihdutuksen jälkeen ei viimeiset 10 kg lähteneet enää millään. 1200 kcal syömällä paino pysyi samassa, ei laskenut, ja pienemmällä taas tuli nälkä ja ikäviä oireita kuten päänsärkyä, huimausta, palelua. Joten vetäisin ketoosissa VLCD-kuurilla loput, ja minusta se oli yllättävän helppo tapa laihtua. Ketoositila kun vie näläntunteenkin pois. Ainoa sivuvaikutus oli jonkinasteinen hiustenlähtö.

Vierailija
7/17 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ap. Mulla ei toimi nuo vhh ja ketoosit ollenkaan painonpudotuksessa, kokeilin viimevuonna muutaman kuukauden verran, ihan järkyttävä nälkä oli koko ajan ja jouduin syömään niin paljon, että paino vaan nousi (ja joo, otin kyllä asioista selvää ennen kun aloitin). Muuten kyllä tykkäsin, esim. mun iho ei koskaan ole ollut niin hyvässä kunnossa kuin silloin ja vatsa toimi hyvin.

Nyt oon mennyt kiloklubin mukaan. Pudotettavaa se 10-15 kg. Tää on ihan raaaastavan hidasta (tuntuu ettei tapahdu mitään ja ainakaan puntarin mukaan ei tapahdukaan). Motivaatio on parempi kuin ikinä, EN ANNA PERIKSI.

Vierailija
8/17 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää punnitko itseänne alvariinsa, sehän se on paras keino tappaa motivaatio, kun paino ei tipukaan viittä kiloa päivässä. Ihmisen paino luontaisestikin vaihtelee, kyllä ne kilot pitkällä tähtäyksellä tippuu, kun energiamäärä vähenee.

Vierailija
9/17 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihdutin viime vuonna Bodycampin ohjelmassa ja milloinkaan ei ole olo ollut niin hyvä ja energinen kuin tuolloin! Ei tarttenut nähdä nälkää, päinvastoin sai syödä ihan sikana. Onneksi lopetin yksin junnaamisen ja hankin tuon ohjelman.

Vierailija
10/17 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:04"]

Kakkonen nimenomaan panostaa ruoan laatuun, laitan itse ruoan ja käytän todella hyviä raaka-aineita ja syön paljon kasviksia.

[/quote]

Ethän tee ruuastasi liian vähäkalorista?

Vierailija
11/17 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä!!! Tekee mieli SUKLAATA

Vierailija
12/17 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:55"]

Älkää punnitko itseänne alvariinsa, sehän se on paras keino tappaa motivaatio, kun paino ei tipukaan viittä kiloa päivässä. Ihmisen paino luontaisestikin vaihtelee, kyllä ne kilot pitkällä tähtäyksellä tippuu, kun energiamäärä vähenee.

[/quote]

Jep, mäkään en suosittele jatkuvaa puntarilla käyntiä. Mulla oli iso laihdutusurakka, lähes 40kg. Masennuin kun alussa tuntui ettei se paino mihinkään putoa vaikka kaikki toitotti koko ajan että multa pitäs alkuun lähtee kilot vauhdilla ku nestettä lähtee. Eikä tippunu. Sitte lopetin puntarin käytön, söin terveellisesti ja liikuin päivittäin lähes. Jossain vaiheessa sitten alko tuntua paremmalta ja vaatteissa saatto haivaita löysää. Siinä vaiheessa menin vasta puntarille seuraavan kerran, ja se näyttikin jo -15kg, siitä sai motivaation jatkaa. 

Vierailija
13/17 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 10:55"]

[/quote]

Jep, mäkään en suosittele jatkuvaa puntarilla käyntiä. Mulla oli iso laihdutusurakka, lähes 40kg. Masennuin kun alussa tuntui ettei se paino mihinkään putoa vaikka kaikki toitotti koko ajan että multa pitäs alkuun lähtee kilot vauhdilla ku nestettä lähtee. Eikä tippunu. Sitte lopetin puntarin käytön, söin terveellisesti ja liikuin päivittäin lähes. Jossain vaiheessa sitten alko tuntua paremmalta ja vaatteissa saatto haivaita löysää. Siinä vaiheessa menin vasta puntarille seuraavan kerran, ja se näyttikin jo -15kg, siitä sai motivaation jatkaa. 

Vierailija
14/17 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vaatteet on paljon parempi mittari, kuin vaaka. Hieno suoritus 14, mulla sama urakka menossa. Toivottavasti onnistun yhtä hyvin.

Vierailija
15/17 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän latteus (mutta totuus), ole hyvä: ei kannata laihduttaa, kannattaa muuttaa elämäntapoja pysyvästi. Laihtuminen tulee siinä ohessa.

Vierailija
16/17 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vittu mitä akkoja taas..

kyllä kova homma olla syömättä liikoja ja liikkua kunnolla.

taas saa hävetä teitä niinkuin eilenkin

Vierailija
17/17 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kuukautta synnytyksestä. Painoa ei käytännössä ole tippunut viimeiseen puoleen vuoteen. Hommasin pt:n ja aloitettiin nyt maanantaina. 10-15 kiloa olisi tarkoitus saada pysyvästi pois kesään mennessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän