Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyydän anteeksi

Vierailija
21.01.2015 |

Täällä julkaisin tekstin jota ei olis pitäny julkaista. Se liittyy erääseen poliitikkoon jonka kanssa ollu vaikeuksia ennenkin. Menetin malttini koska tuli ilmi, että on jälleen tulossa hänen kanssa vaikeuksia vaikka en hänelle tuota tekstiä ennen enää ollut kuukausiin edes laitellut turhia viestejä. Minulla niin paloi pinna ja koin asian niin käsittämättömänä, että en voi ymmärtää. Mutta parempi ehkä on että en käsittele netissä enää aihetta enkä puhu hänestä, en nimeltä mainiten enkä ilman nimeä. Tuosta voi olla oikeasti rankat seuraamukset muuten. Koetan nyt hillitä itseni. Ja miksi oon yhä täällä, niin nettitikusta ei oo loppunu vielä lautausaika, en muista tarkalleen millon se loppuu mut sitten kun loppuu niin katoan netistä ja ehkä poistan myös blogin ja facebnook-profiilit ja käyn ehkä kirjastossa joskus laskut maksamassa ja siinä kaikki. Uuden blogin perustan sitten kun oon vanhempi ja viisaampi. Mulla on tullu taas selkeesti ylilyöntejä netissä kun pelko ja ahdistus on saanut vallan taas mulla. Anteeksi jos aiheutin kauheesti taas ahdistusta ja vaivaa. Olen pahoillani. Jos täällä on uskovaisia niin rukoilkaa puolestani että asioissani tapahtuisi Jumalan tahto. Tiedän, että se ei ole aina se minulle mieleisin vaihtoehto ja joskus Jumala koettelee mutta vaikka koetteleekin niin ei Jumala hylkää minua. Minne joudunkin elämässäni, olipa se sitten sairaala, vankila tai mikä tahansa, niin kun turvaan Jumalaan niin Jumala on sielläkin minun kanssani.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Voimia ja hyvää talven jatkoa!

Vierailija
2/9 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 03:48"]

Täällä julkaisin tekstin jota ei olis pitäny julkaista. Se liittyy erääseen poliitikkoon jonka kanssa ollu vaikeuksia ennenkin. [/quote]

Tuo kuulostaa ihan siltä, että syyllistät uhria ja että hän on jotenkin aiheuttanut sinulle vaikeuksia vaikka sinä ihan itse olet ne aiheuttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai kyse oli siis jostain poliitikosta.

Vierailija
4/9 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä poliitikko? Linkki alkuperäiseen tekstiin, kiitos.

Vierailija
5/9 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 04:35"]

Mikä poliitikko? Linkki alkuperäiseen tekstiin, kiitos.

[/quote]

Se on poistettu.

Vierailija
6/9 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 04:02"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 03:48"]

Täällä julkaisin tekstin jota ei olis pitäny julkaista. Se liittyy erääseen poliitikkoon jonka kanssa ollu vaikeuksia ennenkin. [/quote]

Tuo kuulostaa ihan siltä, että syyllistät uhria ja että hän on jotenkin aiheuttanut sinulle vaikeuksia vaikka sinä ihan itse olet ne aiheuttanut.

[/quote]

ei ole aiheuttanu vaan minä ite ne aiheutin ja oliko pakko saivarrella ? "kuulostaa siltä ja tältä" HALOOO!!! Onko sullakin asperger? jotkut aspergerit on toivottomia saivartelijoita.

Vierailija
7/9 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyydän anteeks ihan kaikest. Kaikist riimeist ja lauluist ja helyist.

Me ollaan pahoillaan ihan kaikest.

<3

Hei älä oo, elämä on laiffii ja jokainen tsäänssi on mahdollisuus.

Vierailija
8/9 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ego te absolvo

Vierailija
9/9 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 04:50"]

Mä pyydän anteeks ihan kaikest. Kaikist riimeist ja lauluist ja helyist.

Me ollaan pahoillaan ihan kaikest.

<3

Hei älä oo, elämä on laiffii ja jokainen tsäänssi on mahdollisuus.

[/quote]

lähettikö se sulle tuon tyyppisen viestin sähköpostiin? siis se ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä