Voiko lestaadiolainen tyttö koskaan ihastua minuun? :(
Olen ihastunut erääseen luokkalaiseeni tyttöön(olen poika), jonka olen tuntenut melko etäisesti jo yläasteesta lähtien. Nyt siis ollaan lukion kolmannella luokalla ja kohta kirjoitusten jälkeen en varmaan näkisi tyttöä koskaan. Haluaisin tutustua häneen jotenkin, sillä olen ollut jo lukion alusta asti ihastunut häneen, mut en tiedä mitä tehdä, koska tyttö on lestadiolainen. Tämä kylä on täynä lestadiolaisia,joten uskon että tyttö ei voisi koskaan edes ihastua minuun, mut onko mulla mitään toivoa? :( -epätoivonen ap
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 22:13"]rupee lestax niin se on sun.
[/quote]
Olen ateisti. Uskon tytön etsivän kaltaistaan seuraa :(-Ap
En oikein usko, että lestadiolaisen ja ateistin suhde tulisi toimimaan..:(
Kirjoita sähköpostia sille tai facebookissa viestiä. Vl:t on hyviä pitämään luottamuksen, joten ei varmasti lavertele pitkin kyliä sun viestistä. Kyllä se suhun voi ihastua vaikka alussa saattaakin hangoitella vastaan. Ihastuu jos olet ns. hänen tyyppiään kunhan ensin kunnolla tutustutte.
Paras ystäväni (vl) on naimisissa ei-vl:n kanssa. Ovat olleet naimisissa 10v ja hyvin sujuu.
Kyllä voi, noin päin onnistuneita avioliittoja, pitkiä sellaisia, tiedän, toisin päin ovat epäonnistuneet. Mutta oletko valmis siihen että tyttö on saanut kovin vanhan aikaisen kasvatuksen ja ajattelee seurustelun johtavan nuorella iällä avioliittoon.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 23:07"]
Kyllä voi, noin päin onnistuneita avioliittoja, pitkiä sellaisia, tiedän, toisin päin ovat epäonnistuneet. Mutta oletko valmis siihen että tyttö on saanut kovin vanhan aikaisen kasvatuksen ja ajattelee seurustelun johtavan nuorella iällä avioliittoon.
[/quote]
Nuoret vl:t on nykyisin aika erilaisia kuin vanhemmat. Menevät usein naimisiinkin myöhemmin mitä ennen, koska tytötkin haluavat nykyään opiskella enemmän.
Kyllä VL voi ihastua 'epäuskovaiseen' poikaan. Itsekin ihastuin nuorena (salaa) moneen ei-vl poikaan.
Ihmistä voi rakastaa uskonnosta huolimatta. Tyttö voi tietenkin olla varovainen, koska hän on oppinut, että kumppanin pitäisi olla VL.
T. Entinen VL
Lestaa saa vetää paljaalla. Ja pian syntyy 17. lapsenne. Mieti vielä poika.
Totta kai voi ihastua. Mutta hänet on luultavasti kasvatettu katselemaan poikia omiensa joukosta. Ainahan voit yrittää tehdä häneen positiivisen vaikutuksen. Pyydä vaikka kahville! :)
On kahdenlaisia lestoja: rebeleitä ja niitä kilttejä. Jos tyttö on jälkimmäinen, unohda. Sille on kersasta asgi taottu päähän että ainostaan uskovaisten kanssa seurustellaan.
rupee lestax niin se on sun.