Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieru. Lapsen hauskuuttaja

Vierailija
20.01.2015 |

Tyttöni 2,5v on löytänyt piereskelyn hauskuuden.
Paukuttelee ja nauraa päälle.
Kiva kun kaupassa täräyttää pierun jota kukaan ei kylläkään kuule.. kunnes kiljaisee kovalla äänellä että pieru tuli hihihihihihiiiiii...
Huoh.. :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii vielä ainakin 8 vuotta yhtä hyvin...

Vierailija
2/13 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:17"]Toimii vielä ainakin 8 vuotta yhtä hyvin...
[/quote]

Eikä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:17"]Toimii vielä ainakin 8 vuotta yhtä hyvin... [/quote] Eikä...

[/quote]

No okei, tuo jää pois tuo kovaääninen "pieru tuli" julkisilla paikoilla. Mutta oli miten musta päivä/hetki tahansa, pierujutut pelastavat sen. Katson, että tyttäreni on kuitenkin ihan normaali...

Vierailija
4/13 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron teille salaisuuden, mu a naurattaa pierujutut edelleen, olen 20-v nainen. :D

Vierailija
5/13 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni paukuttelee joskus autossa. Kun sisällä haalaria riisuu niin vastaan tulee karmea löyhkä. Lasta naurattaa ja sanoo että haista äiti kakkaa vaan. Näin se menee.

Vierailija
6/13 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin joskus pidin sitä hauskana huumorina. Kunnes sosiaaliset normit alisti mut luopumaan pieruhuumorista.

Vierailija
7/13 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain raivarilikkani itkun loppumaan ja nauramaan kun ilmeilin hassusti ja huudahrelin: pieru!!!! Voi tuota pierun voimaa, kaiholla muistelen noita aikoja!

Vierailija
8/13 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kohta kolmekymppinen kahen lapsen äiti saatan pyytää joskus miestä vetämään sormesta, ja sitten päästän kauhean pierun. lähinnä siinä naurattaa se, kuinka tyhmä ihminen voikaan olla :D:D:D kerran teeskentelin mahakipuja, pyysin miestä vähän painelemaan mahaa, että tuntuuko siinä tai tässä jotain ihme kovettumia, niin sitte ku se paino, ni päästin kauhean pierun ja sanoin, että joo nyt se patti lähti xDDDD oon oksettava.. ps. mun mies on psykologi :,DDD *kuolen nauruun, miten epäsuhtaisia pariskuntia sitä maailma päällään kantaakaan*

Vierailija
9/13 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/13 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kummityttö 2,5v näytti mummille ja minulle kuinka näin hän pyllistää ja menee pikkusiskon eteen ja pieree naamalle :0 ja sitten ylpeä kikatus päälle. Vähän kummastutti mutta myös nauratti että mistä ne oppii noi jo noin pieninä.

Vierailija
11/13 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 21:08"]minä kohta kolmekymppinen kahen lapsen äiti saatan pyytää joskus miestä vetämään sormesta, ja sitten päästän kauhean pierun. lähinnä siinä naurattaa se, kuinka tyhmä ihminen voikaan olla :D:D:D kerran teeskentelin mahakipuja, pyysin miestä vähän painelemaan mahaa, että tuntuuko siinä tai tässä jotain ihme kovettumia, niin sitte ku se paino, ni päästin kauhean pierun ja sanoin, että joo nyt se patti lähti xDDDD oon oksettava.. ps. mun mies on psykologi :,DDD *kuolen nauruun, miten epäsuhtaisia pariskuntia sitä maailma päällään kantaakaan*
[/quote]

Pitääkö sun mies sua seksikkäänä edelleen?

Vierailija
12/13 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:24"]

Kerron teille salaisuuden, mu a naurattaa pierujutut edelleen, olen 20-v nainen. :D

[/quote]

Vierailija
13/13 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 20:17"]

Toimii vielä ainakin 8 vuotta yhtä hyvin...

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi