Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettääkö mieheni?

Vierailija
20.01.2015 |

Kyselisin mielipiteitä. Olen seurustellut 25-vuotiaan mieheni kanssa vuoden. Minulla on aikaisemmasta suhteesta 1,5-vuotias tytär, ja nyt olen nykyiselle miehelleni raskaana ensimmäisellä kolmanneksella. Olemme tähän saakka asuneet eri paikkakunnilla (Välimatka 150km) mutta nyt olemme vihdoin löytäneet yhteisen asunnon ja olemme maaliskuussa muuttamassa tyttäreni kanssa miehen paikkakunnalle.

Tähän saakka olemme nähneet joka viikonloppu muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ja arkisin pitäneet tiiviisti yhteyttä puhelimitse. Nyt asuntouutisten myötä miehen käytös on kuitenkin muuttunut radikaalisti, peruu viikonlopputapaamisia, ei ota enää oma-alotteisesti yhteyttä, minun viesteihin vastaa muutamalla sanalla tylysti. Myös muita pieniä asioita, esim iltaisin ei toivota hyvää yötä, jos en toivota ensin ja myös sanat "rakastan sinua" on jäänyt pois käytöstä.

Miehen mukaan kaikki on hyvin, tarvitsee kuulemma omaa aikaa ja olen hänen mukaan vainoharhainen kun edes ihmettelen asiaa. Tilanne on raastava, koska juuri nyt haluaisin itse olla enemmän yhteydessä ja suunnitella tulevaisuutta. Tuntuu etten uskalla enää iloita muutosta saatika raskaudesta.

Olenko siis tosiaan itse vainoharhainen ja mieheni käyttäytyy kuin muut miehet vai onko muiden mielestä mieheni käytöksessä jotain outoa? Uskaltaako tässä nyt edes tavaroita alkaa pakkaamaan?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 17:59"]

Aika nopeaan tahtiin teet lapsia, eroat ja alat uudelleen seurustella ja lapsia taas uudelle....

[/quote]

Samaa mietin. Mistä Ap tietää, minkälaista arki tuon miehen kanssa on. Kuitenkin piti laittaa pulla uuniin ennen kuin on päivääkään asuttu yhdessä.

Vierailija
2/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi hoitoon/isälleen? ja yllärinä katsomaan tilanne. Ei se mitään stalkkaamista ole, jos ikävä yllättää...

Jos tilanne on noin suuresti muuttunut, niin joku sen muutoksen on aikaan saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä saattaa ahdistaa tuo nopea eteneminen. Ahdistaisi muakin.

Vierailija
4/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäksi tulo ahdistaa. Anna aikaa.

Vierailija
5/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa "rimakauhulta". Ei sillä miehellä välttämättä vielä toista naista ole, mutta sille on jotenkin valjennut teidän tilanne kokonaisuudessaan - on sidoksissa sinuun sen syntymättömän lapsen takia, saattaa jopa epäillä omaa isyyttäänkin. Niin kauan kuin hän tapaili sinua ilman sidoksia, teidän suhde oli varmasti kivaa ja huoletonta. Mutta sinun raskaaksi tuleminen nyt tavallaan sulkee kundilta monta ovea lopullisesti. Keveys ja huolettomuus on vaihtunut tietynlaiseen lopullisuuteen, josta ei enää ole paluuta menneeseen. Yleensä tuonikäiset eivät halua vielä sitoutua vakavasti. Ehkäpä mahdolliset elatusmaksut hirvittävät häntä jo etukäteen ja osallisuus kuviossa, jossa sinulla on sidoksia toisen lapsesi isään.

Vierailija
6/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 17:59"]Aika nopeaan tahtiin teet lapsia, eroat ja alat uudelleen seurustella ja lapsia taas uudelle....
[/quote]

Mulla on myös 1,5v tytär ja odotan uudelle miehelleni toista jo 8 kuulla, että enpä aitten tiedä apeen nopeudesta. Enkä niinkään tuomitsisi sillä sinä et voi koskaan tietää mitä on tapahtunut. Nimimerkillä lähdin edellisestä suhteesta kun mies jäi kiinni pettämisestä ja vetäisi minua turpaan. Oli kuulemma syyni. Jollain ihmeen tuurilla löysin tuon uuden miehen jo raskausaikana. Oli valmis isäksi tälle lapselle kun ei voinut omia saada oli ex kihlatun kanssa yrittänyt ja yrittänyt. Ilmeisesti ongelma ei ollut miehessä sillä tuolla tuo meidän lapsi nyt jumppaa.

Vierailija
7/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä raskaus ei ole ollut suunniteltu, mutta yhdessä on kuitenkin tehty päätös pitää lapsi. Tähän asti mies ollut innoissaan tulevasta lapsesta, nyt innokkuus on kuitenkin kadonnut tämän asuntoasian myötä. Alusta asti on myös pitänyt tytärtäni kuin omaansa. Esikoisen isän kanssa ero tuli jo loppuraskaudessa, ei ole koskaan edes tavannut lastaan.

Ahdistusta varmasti on, mutta ongelmia tulee myös siitä että mieheni on aika draamakuningatar, joten varmasti nousee haloo kun otan asian puheeksi. Hankalaa on myös se, että mies haluaa sitä omaa aikaansa, ja puhelimen välityksellä tällästä en rupea selvittämään.

Huoh. Ja naiset muka vaikeita.

Ap

Vierailija
8/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ahdistusta varmasti on, mutta ongelmia tulee myös siitä että mieheni on aika draamakuningatar, joten varmasti nousee haloo kun otan asian puheeksi".

Olisi voinut olla ihan hyvä miettiä asioita hieman pidemmälle jo aikaisemmin mm. tämän asian takia.

Vierailija
9/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sun pitää tehdä kaikille miehelle lapsia?

Vierailija
10/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:32"]

Tämä raskaus ei ole ollut suunniteltu, mutta yhdessä on kuitenkin tehty päätös pitää lapsi. Tähän asti mies ollut innoissaan tulevasta lapsesta, nyt innokkuus on kuitenkin kadonnut tämän asuntoasian myötä. Alusta asti on myös pitänyt tytärtäni kuin omaansa. Esikoisen isän kanssa ero tuli jo loppuraskaudessa, ei ole koskaan edes tavannut lastaan. Ahdistusta varmasti on, mutta ongelmia tulee myös siitä että mieheni on aika draamakuningatar, joten varmasti nousee haloo kun otan asian puheeksi. Hankalaa on myös se, että mies haluaa sitä omaa aikaansa, ja puhelimen välityksellä tällästä en rupea selvittämään. Huoh. Ja naiset muka vaikeita. Ap

[/quote]

No se me melkein jo arvattiinkin. Heitän lisäveikkauksen: kortsua ei käytetty ihan joka kerralla?

Vierailija
11/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto kun aina täällä jaksetaan haukkua! älä ap noista haukkujista välitä, luulevat olevansa täydellisiä ihmisiä joilla on oikeus ja varaa haukkua kaikkia muita. kuten jotkut jo sanoikin näin mäkin uskon, että miehellä on rimakauhu. isoja asioita tulossa avoliitto ja kaksi lasta, pelottaa se vastuu. eli nyt vakavan palaverin paikka, et anna periksi vaan puhutte niin kauan kuin asia selviää.

Vierailija
12/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:42"]Miks sun pitää tehdä kaikille miehelle lapsia?
[/quote]

Ei mun miehelläni ole kyllä lapsia apeen kanssa.

Vierailija
13/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:47"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 18:42"]Miks sun pitää tehdä kaikille miehelle lapsia? [/quote] Ei mun miehelläni ole kyllä lapsia apeen kanssa.

[/quote]

Oletkos varma?

Vierailija
14/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaisiko miestä tuo isäksi tuleminen?

Vierailija
15/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaverin paikka. En alkais pakkaamaan ainakaan vielä,

Vierailija
16/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopeaan tahtiin teet lapsia, eroat ja alat uudelleen seurustella ja lapsia taas uudelle....

Vierailija
17/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä, että etäännyttää itseään. Kannattaa avata suu ja lähteä setvimään mahdollisimman vähällä draamalla.

Vierailija
18/18 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks oot taas raskaana? Etkö oppinut edelliestä suhteesta mitään?