Mitä mieltä 28-vuotiaasta lapsettomasta miehestä?
Onko joku mennyt pieleen elämässä kun on tällaiseen tilanteeseen päätynyt?
Kommentit (19)
Mulla joku mennyt pieleeen. Viisi lasta kolmelle naiselle 50v.
En näe mitään väärää tai pieleen mennyttä.
Lapseton N28
Pääasia, että on kuitenkin parisuhteessa. Sinkkuihin en luota
Että olet 10 v nuorempi kuin minä, myöskin lapseton
Ei ole mullakaan ja sinkkukin olen.
n28
Mitä siitä pitäis ajatella? Meillä töissä on monta muakin vanhempaa ihan omasta tahdosta lapsetonta ihmistä. Itse vaan tahdoin perheen ja onneksi sellaisen sain. Mutta joku ei välttämättä tahdo.
Vierailija kirjoitti:
Pääasia, että on kuitenkin parisuhteessa. Sinkkuihin en luota
Suomessa on miljoona sinkkua. Suhdaudutko epäluuloisesti niihin kaikkiin?
Hyvä ettei olekaan lapsia jos tarvitsisit heitä oman statuksesi nostamisen välineeksi.
Lapsia katsos halutaan ihan muista syistä, ei siksi että "mitä ihmiset ajattelevat" jos tämän tai tuon ikäisenä ei ole lapsia.
Lapsi ei ole oman arvon nostaja, lapsi on elävä ihminen. Ei esine joka hankitaan omien tarkoitusperien vuoksi.
Päin vastoin, vastuullinen mies ja nainen hankkii perheen vasta sitten kun on siihen kypsä.
Jos ei ole seurustellut tai vastaavasti takana monta seurustelusuhdetta, jotain hankalaa on tyypissä. Varsinkin jos komea, kannattaa vältellä.
N
Missä tynnyrinpohjalla oikein asut AP? Keskimäärin miesten ikä ensimmäisen lapsen syntyessä on melkein 32. Omasta tuttavapiiristä olisin päätellyt sen vielä myöhäisemmäksi.
Alle kolmekymppiset ovat vielä nuorisoa. Monikaan sen ikäinen ei ole kiinnostunut tai valmis vakiintumaan, vaan elävät nuoruuttaan. Hyvin yleistä on myös, etteivät tuon ikäisellä ole aineelliset puitteet kunnossa lastensaantia varten. Moni tuon ikäinen opiskeleekin vielä.
Jos olisi lapsia, olisi mennyt pieleen. Tuossa iässä aletaan vasta keskustella lasten hankkimisesta sitten jossain vaiheessa.
Ei ole. Hyvin tavallista nykyään, ettei tuossa iässä ole lapsia. Osalla on, osalla ei.
Älä ajattele niin paljoa muiden mielipiteitä itsestäsi.