Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voimakas seksuaalinen kemia jonkun muun kuin oman puolisosi kanssa

Vierailija
06.11.2021 |

Mitä tapahtui

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro

Vierailija
2/17 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Otin hatkat, koska oli vaikea kohdata kyseinen henkilö ja peitellä omia tunteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen seksuaalinen kemia on todellisuudessa ihan höpöhöpöjuttua. Sinua nyt on vain sattunut panettamaan ja ilmeisesti liikaa. Se, että mystifisoit asian joksikin muuksi tai suuremmaksi, on vain silmänlumetta.

Vierailija
4/17 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaajien ikä ja sukupuoli mukaan.

Vierailija
5/17 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöinen seksuaalinen kemia on todellisuudessa ihan höpöhöpöjuttua. Sinua nyt on vain sattunut panettamaan ja ilmeisesti liikaa. Se, että mystifisoit asian joksikin muuksi tai suuremmaksi, on vain silmänlumetta.

Sääli ette ole koskaan kokenut ko. tunnetta. Se on ihana.

Vierailija
6/17 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääli ette ole koskaan kokenut ko. tunnetta. Se on ihana.

Ei se kyllä aina niin ihanaa ole.

Vierailija
7/17 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Olen kokenut tämän muutaman kerran ja jalat meinasi mennä alta. Omaa puolisoani kohtaan en näin tuntenut ja sen takia on exä.

Vierailija
8/17 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis ole koskaan kokenut koska sanot näin.

Vierailija
9/17 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi en tajunnut mitä se oli, mutta kun tajusin nautin joka hetkestä ja sitten tämä nainen muutti toiselle paikkakunnalle. :(

Vierailija
10/17 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yhden nuoruuden ihastuksen kanssa, ei kylläkään ollut sivusuhde.

N50

Vierailija
11/17 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tunne varsinkin kun lopulta päädyimme sänkyyn ja seksi oli aivan upeaa. N51

Vierailija
12/17 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ja on edelleen. Työkaverini. Niin upea nainen. Ajattelin usein häntä kun harrastimme seksiä vaimoni kanssa. Hän muutti muuaalle ja nykyään masturboin välillä hänen facekuvilleen.

Vierailija
13/17 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on, se tunne on ihan uskomaton. Tavataan tän miehen kanssa ihan arkisissa yhteyksissä, ja tekisi mieli aina karata kahdestaan johonkin ja tehdä vaikka mitä ilman vaatteita. Tähän liittyy voimakas ihastuminen (molemminpuolinen), mikä on kuitenkin mahdoton, koska olemme molemmat varattuja ja samaa ystäväporukkaa. Pitää jäähdytellä ennen kuin joku ulkopuolinen tajuaa. En haluaisi.

Vierailija
14/17 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut sellaisen miehen kanssa, jota en edes pitänyt hyvännäköisenä. Olin minua myös paljon vanhempi. Todella outo juttu.

Vierailija
15/17 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla silloin 11 vuotta vanhempaan mieheen. Sama ammatti, eri firmat, mutta tapasimme töiden merkeissä. Kolmannella kerralla sänkyyn, sitten puolen vuoden intohimoinen salasuhde, joka päättyi kun mies ei halunnut erota ja muutti suhteen päättymiseksi töihin 600 km päähän. Tapaamme ammatin vuoksi pari kertaa vuodessa, ilman seksiä. Olemme jutelleet menneistä, kumpikaan ei vaihtaisi päivääkään pois, mutta hänen järkensä voitti. Itse olisin ollut valmis pistämään elämäni uusiksi. N44.

Uusi mies on nyt, mutta intohimoa ei ole niin paljon kuin silloin salasuhteessa. Täytyy tyytyä hyvään, jos parasta ei saa.

Vierailija
16/17 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kokenut. Emme tehneet asialle mitään. Pikkuhiljaa haihtui, kun emme nähneet usein. Mutta se panetuksen tunne oli valtava ihan vain jutellessa. Aina seisoi. Koskettaessa vaikka vain käsivarteen tuntui taivaallisen hyvältä. Varattuja siis kummatkin oltiin. Nainen pari vuotta minua nuorempi.

Vierailija
17/17 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunissa yhen kuuman vartijan kanssa. Ei vaan tulis mitään, ku molemmat varattuja. N29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme