Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vihaan sitä tapaa lopettaa puhelu...

Vierailija
20.01.2015 |

"Aaalright *hahhahhahhahah*, kiitti sulle, jes, kiva, kiiTTI, mooi! Moi..."

xd mitä vittua. Jes? Kiva?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tykkään enemmän tansanialaisesta tavasta: puhelimeen usein vastataankin "sema!" Eli "puhu!" Ja puhelu vain lopetetaan kun asia on hoidettu:D ei mitään turhia moikkailuja ja ähinöitä.

Vierailija
22/45 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 16:10"]"Aaalright *hahhahhahhahah*, kiitti sulle, jes, kiva, kiiTTI, mooi! Moi..."

[/quote]
Mikä tässä oli siis väärin? Jes ja Kiva lienevät kuittauksia toisen puhujan sanomisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetan usein sanomalla ei mulla sen kummempia ollu, moikka

Vierailija
24/45 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 16:10"]"Aaalright *hahhahhahhahah*, kiitti sulle, jes, kiva, kiiTTI, mooi! Moi..."

[/quote]
Mikä tässä oli siis väärin? Jes ja Kiva lienevät kuittauksia toisen puhujan sanomisiin.
[/quote]
Ei se toinen puhu mitään vain kuuntelee toisen litaniaa.

Vierailija
25/45 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten voisitkin kertoa sen OIKEAN tavan lopettaa :). Jes, kiva, kiitti sulle!

Vierailija
26/45 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies, siskonsa ja anoppi elikkä heidän äitinsä lopettavat jokainen näin: Noni moi moi nnh moi.

Samat moit ja äninät, sama äänenpaino.. ÄRSYTTÄÄKÖ? KYLLÄ.

Vierailija
27/45 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin menee hyvä puhelu:
klingeling
Minna näkee että Sanna soittaa, ottaa luurin ja sanoo: "Moi Sanna!"
Sanna: "Moi Minna! Olisko sulla aikaa tulla käymään tänään?"
Minna: "Joo, kahden jälkeen voisin tulla, olisko okei?"
Sanna: "Kiva juttu! Ei tarvi tuoda mitään, mulla on leivonnaisii, suklaata ja voitais kirjotella yhdessä aaveelle kuten viimeks xD"
Minna: "Ihanaa! No mä tuun, nähään sitte!"
Sanna: "Tosi kiva, moikka!"
Minna: "Moikka!"

Molemmat sulkevat luurit.

Vierailija
28/45 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan aina huudahtamalla luuriin "Pronto!" ja lopetan "Ok, ciao!":lla.

Vierailija
29/45 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisimmille sanon jotain "Joo mut hei, soitellaan. (blaablaablaa) Moimoi!" 

Vierailija
30/45 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sellaset ihme jahkailu lopetukset :D " juu, totanoinniin, hm, heippa, hm." se on jotenkin kiusallista ja tarttuvaa. Siinä sitten muutaman kerran kaupanpäälle vielä vaivaantuneet hörähdykset.

Vierailija
31/45 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 16:21"]No on sulla ongelmat joo
[/quote]

Mikä ongelma? Ap xd

Vierailija
32/45 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 16:10"]"Aaalright *hahhahhahhahah*, kiitti sulle, jes, kiva, kiiTTI, mooi! Moi..."

[/quote]
[/quote]
Ei se toinen puhu mitään vain kuuntelee toisen litaniaa.
[/quote]

Niinpä XD ap

Vierailija
33/45 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 16:32"]Ja sitten voisitkin kertoa sen OIKEAN tavan lopettaa :). Jes, kiva, kiitti sulle!
[/quote]

"Kiitos, heihei!"

Vierailija
34/45 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on äidin kanssa puhelun lopetukset just tota... "Mun pitäis tässä kohta lopetella niin... Joo, muistan, joo, selvä, juu, kiva, aivan, joo, mm, okei, mm, jooh, kyllä, joo, moikkamoi, joo, moi" :D

Vierailija
35/45 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison turkulaisilla sukulaisilla puhelun lopettaminen on taidetta. Se aloitetaan toivottelemalla "nonni ja simpäi kans oikke paljo terveisi Irmeli porukal sikkans..." Tästä toisessa päässä päästään uuteen vauhtiin ja aletaan kertoa Irmelin porukan kuulumisia. Viiden minuutin lätinän jälkeen yritetään uudestaan: "nonni ja nimpal hyvä talve jatko, vaik ei pal lunt ny olkka...". Josta siirrytään keskustelemaan lasten hiihtämisistä. Ja niin edelleen.

Vierailija
36/45 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitkään lopettanut puhelut tyyliin "Joo mutta ei mulla ollu muuta, heippa!*tuut tuut tuut*" Sain tästä niin paljon kommenttia, että olen sittemmin ruvennut jahkailijaksi. 

Vierailija
37/45 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
38/45 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää asiakaspalvelijana kun asiakas ei osaa lopettaa puhelu. Mistä minä voin tietää onko asiakkaalla vielä kysyttävää/ kommentoitavaa. Ainaa saa kysyä "olisiko teillä muuta kysyttävää?".
Niin ja se puhelun aloitus.... aaargh.
Minä: x:n asiakaspalvelu
Asiakas: hei/moi/päivää. Jos hyvin käy niin "y tässä hei"
Minä:hei/moi/päivää
Sitten syvä hiljaisuus
Minä: kuinka voin auttaa?
Asiakas: joo, mä tota kun tota .... jank jank jank
Miksi et esittele itsesi ja kun aspa tervehtinyt, niin miks et reippaasti esitä asiasi?
Aaaargh. Raivostuttavaa.

Vierailija
39/45 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! En oo koskaan kiinnittänyt huomiota omaan (tai edes muiden) puhelunlopetustyyliin, ja nyt tuli paniikki seuraavaa puhelukertaa odottaessa, että mitäköhän itse siihen loppuun sönkkään :DD

Vierailija
40/45 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoo yhtäkkiä vaan "Moi." tuuutuuutuuutuuut. Vaiikka samaan rimpsuun lauseen perään.

Ei alussa ehtinyt sanoa mitään kun luuri on jo kiinni :)

Nyt 8v jälkeen huomaan äänestään koska aikoo sen laukaista ja iskeä luurin niin ehdin juuri ja juuri sanoa moi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi