Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden miehen kavereiden ensitapaaminen!

Vierailija
20.01.2015 |

Olen nyt tapaillut yhtä miestä kolmisen kuukautta ja vietetty todella tiiviisti aikaa toistemme luona. Hänen kaverinsa ovat minusta tietoisia ja odottavat kuulemma innolla, että näkevät mut. Mies on järkkäämässä juhlat lähiaikoina ja siellä mun olis tarkoitus sitten nähdä nämä kaverit ekaa kertaa.

Jännittää niin paljon ja tekisi mieli keksiä joku tekosyy, että en pääse sinne juhliin. En ole mitenkään ujo tai hiljainen normaalisti. Kaveriporukassa olen yksi kovaäänisimmistä, mutta tämä tilanne nyt ahdistaa jotenkin. Tuntuu pelottavalta nähdä kaikki kaverit samaan aikaan, sillä tuollaisissa tilanteissa annan itsestäni ihan vääränlaisen kuvan. Helpompi olisi tavata kavereita erikseen. Saatan mennä tuollaisessa tilanteessa ihan lukkoon ja mies ei tietenkään juhlissa voi koko ajan olla 24/7 kiinni mussa, joten pelottaa että istun siellä jossain nurkassa yksinäni. Onko mitään hyviä vinkkejä? En tiedä, miksi jännitän tätä niin kamalasti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain oma itsesi nin hyvin se menee.

Vierailija
2/5 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää sua kertomasta tätä miehellesi ja toivomasta, että saisit nähdä kavereita vähitellen? Välillä ihmettelen, että mikä ihmeen toivomuskaivo tää av on, miksei voi puhua suoraan asianosaiselle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele juhlat ' tietojenkeräystilaisuutena' miehestäsi, ole utelias ja tarkkaile miehen ystäviä ja miestä , miten kukakin käyttäytyy, mikä rooli miehelläsi on ystäväpiirissään yms. Käyttäydy itse ystävällisesti asenteella ompa mukava tutustua niin hyvin menee etkä voi mokata mitenkään. Tsemppiä juhliin.

Vierailija
4/5 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy jos voisit kutsua oman ystäväsi myös juhliin? Älä juo liikaa ettet ala örveltämään.

Vierailija
5/5 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 13:58"]Ajattele juhlat ' tietojenkeräystilaisuutena' miehestäsi, ole utelias ja tarkkaile miehen ystäviä ja miestä , miten kukakin käyttäytyy, mikä rooli miehelläsi on ystäväpiirissään yms.
[/quote]

Kivikaudellako elät vai miksi tuollainen kiinnostaa? Ei enää nykyään tulevaa heimopäällikköä tunnista porukan käyttäytymisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän