Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä kannattaa ostaa 6v lapselle uudet luistimet?

Vierailija
20.01.2015 |

Tajusin että pitäisi paremmin mahtua sukkaa tuonne, ja tänään pitäisi ostaa, kun käyvät eskarista aika usein. En siis ehi katsella kirppikseltä. En osaa itse teroittaa ja rahaa voisin käyttää 20-30 euroa, ei ainakaan 50 enempää...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketeista löytyy ihan kelvollisia luistimia, samoin urheiluliikkeistä. Monessa kaupassa pystyvät myös teroittamaan luistimet valmiiksi (esim. meidän Prismassa on teroituspalvelu). Ja siis kannattaa ne luistimet todellakin teroittaa myös vaikka ne ostaisi uutena.

Kuitenkin suosittelisin myös kirppiksiä, sillä näin pienillä jalka kasvaa sitä vauhtia, ettei uusi luistin ehdi kunnolla muokkautua jalkaan kun on jo pieni. Käytetty on siis melkeinpä parempi. Toki ymmärrän, että jos kiire on, ei kirppikseltä ehdi hankkia, mutta siis jatkossa. Ainakin hokkareita olen itse löytänyt hyväkuntoisia kirppiksiltä, jopa siis isompiakin kokoja (38 oli viimeisimmät ostetut). Tyttöjen kaunokkeja en ole edes katsellut, kun oma tyttö luistelee hokkareilla.

Vierailija
2/4 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadium!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato tori.fi ja käy hakemassa, voitte sovittaa samalla. Me ollaan 3v asti ostettu joka talvi uudet luistimet koska jalka kasvaa niin paljon. Ei oo järkeä ostaa uusia, vanhat myyn parilla eurolla eteenpäin.

Vierailija
4/4 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketista saa edullisimmat luistimet, mutta ei ne teroitettuna tule, pitää viedä teroitettavaksi jos palvelua ei ole ostopaikassa. Teroituksen voi saada edullisesti vaikka jäähallilta.