Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko onnellinen…?

Vierailija
06.11.2021 |

”Onnellisuus on tunne, johon liittyy tyytyväisyys omaan elämään, subjektiivinen hyvinvointi, elämänlaatu ja erilaiset positiiviset tunteet (esim. kiitollisuus, ilo, mielihyvä) sekä negatiivisten tunteiden (esim. masentuneisuus, krooninen stressi) vähyys.”

Voit myös perustella miksi olet/et ole onnellinen. Onko elämässäsi asiat hyvin/huonosti vai vaikuttaako siihen kenties asenne?

Oletko onnellinen…?

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen kun saan sen mitä haluan

Vierailija
2/6 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitäisi näillä spekseillä olla varsin onneton.

Olen selvinnyt murhayrityksestä, raiskauksesta, yksinhuoltajuudesta, orpoudesta, perinnöttömyydestä, syrjinnästä, rahattomuudesta, työttömyydestä, velkavankeudesta ja tässä vaan porskutellaan 👌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole onnellinen, koska olen hyvin neuroottinen ja kärsin masennuksesta. -ap

Vierailija
4/6 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole onnellinen, koska olen hyvin neuroottinen ja kärsin masennuksesta. -ap

Kaikesta voi toipua. Luotat vain siihen AP. Olet arvokas ihminen juuri tuollaisena.

Vierailija
5/6 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta koitan kaikin keinoin muuttaa elämäntilannettani positiivisempaan suuntaan.

Vierailija
6/6 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen elämääni ja itseeni.

Elämässäni on paljon enemmän hyvää kuin huonoa, ja olen optimisti.

En ole syntynyt kultalusikka suussa vaan olen oman hyvinvointini eteen tekemään lujasti töitä.

Olen huomannut että kun katsoo asioita valoisalta puolelta eikä jää ruikuttamaan ja valittamaan on kaikki paljon helpompaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä