Meneekö muilla vatsa sekaisin Pirkka broilerin fileesuikaleista?
Mulla menee aina. Vaikka olisi VKP vasta monen päivän kuluttua. Mistähän johtuu? En enää osta sitä. Ei tuu muusta broilerista.
Kommentit (28)
Kuuleman mukaan eräällä Pirkolla Orimattilasta menee myös.
Menee!! En käsitä mikä siinä on...
mulla menee marinoidusta vatsa sekaisin.
Miksi te syötte Pirkkaa? Sehän on ala-arvoista sontaa.
En ole ikinä osatanut, mutta ovatko siis maustettuja tai marinoituja vai ihan naturelleja? Onko sisällysluettelo pelkkää broileria?
Missään nimessä kannata ostaa pirkkaa. Ostakaa nyt edes liha jotain laadukkaampaa merkkiä.
Mikä siitä broilerista Pirkka-nimen alla laadutonta tekee? Taitaa vika olla korvien välissä?
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 10:10"]Mikä siitä broilerista Pirkka-nimen alla laadutonta tekee? Taitaa vika olla korvien välissä?
[/quote]
Kokemusta on Pirkasta. Nugetit tosi pahoja.
Veljellä menee vatsa kuralle joka kerta Pirkan grillimakkaroista.
Luulitko että se on laatutuote?
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 10:10"]Mikä siitä broilerista Pirkka-nimen alla laadutonta tekee? Taitaa vika olla korvien välissä?
[/quote]
Perehdyppäs asiaan. T. Lihatilallinen
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 10:12"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 10:10"]Mikä siitä broilerista Pirkka-nimen alla laadutonta tekee? Taitaa vika olla korvien välissä?
[/quote]
[/quote]
Miksei Lihatilallinen sitten ITSE voi kertoa asiaa? :)
Pirkka ei itse valmista mitään. Eikä Kesko. Ne tuotteet ostetaan normaalistikin kyseisiä elintarvikkeita tuottavilta tahoilta.
Mistä Pirkan lihatuotteet sitten tulevat jos ei "Lihatilallisilta"? Jostain avaruudesta?
Ei mene sekaisin fileesuikaleista eikä mistään muustakaan. Mitä ap laittaa niiden sekaan, vai ihan paketistako suoraan napsit?
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 10:12"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 10:10"]Mikä siitä broilerista Pirkka-nimen alla laadutonta tekee? Taitaa vika olla korvien välissä?
[/quote]
[/quote]
Miksei Lihatilallinen sitten ITSE voi kertoa asiaa? :)
[/quote]
Eri jalostajat maksavat eri hinnan lihasta, Atria hinnan x, Snellman hinnan y jne. Mitä enemmän meille maksetaan sitä parempaa lihaa pystymme tuottamaan. Jos tarkoitus on tehdä mahdollisimman halvalla niin siellä tehtaalla niin myös tehdään, marinoituihin suikaleisiin on helppo laittaa sekaan jänteitä ja muuta lisäämään painoa ja näin saa hintaa taas alemmaksi. Puhumattakaan einespullista, nugeteista...
Lisään vielä että keneltäkään ei tosiaan pirkan auto tule lihaa hakemaan. :D Mutta lihaa on eritasoista. Ostappas joskus niitä pirkan suikaleita ja viereen vaikka kariniemen tai atrian maustamattomia. Valmistat samalla tavalla ja maista. :)
T.17
Niistä ei mee, mut ekan ja vikan kerran ku ostettiin jotain X-tra kassleria ällösoosissa kitsastuksissamme, vietettiin miehen kans ehtoo vessan liepeillä.
Jaahas. Mun ketju onkin yhtäkkiä noussut. Ihan maustamattomia ne on. Ja tarkoitukseni ei ole mustamaalata Pirkkaa, mutta aina jostain syystä menee noissa. Mausteet tai ruoka-aineet, mitä käytän broilerin kanssa on käytössä myös muissa aterioissa, eli kyllä se syy on tosaa btoilerissa. Katsonpa ensi kerralla kaupassa sen tuoteselosteen... -ap
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 10:37"]Niistä ei mee, mut ekan ja vikan kerran ku ostettiin jotain X-tra kassleria ällösoosissa kitsastuksissamme, vietettiin miehen kans ehtoo vessan liepeillä.
[/quote]
Ikänä en osta Extraa enkä vastaavaa kuraa.
Yhtäkuin oksennus.
Alapeukuttaja, sulla siis ei mene?