Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautua parin kaverin seksihehkutuksiin

Vierailija
19.01.2015 |

Mulla on pari hieman itseäni vanhempaa kaveria, jotka hehkuttavat avoimesti seksielämäänsä mulle. Itse en puhu ollenkaan omista seksijutuistani, joten heillä on varmaan kuva että olen aivan kokematon ja seksielämätön. Tämän vuoksi väkisinkin tulee mieleen, että puhuvatko tahallaan minulle hyvin yksityiskohtaisesti, vain osoittaakseen oman ylivertaisuutensa seksin saralla.

Varsinkin toinen suoranaisesti hehkuttaa uutta valloitustaan, enkä oikein tiedä mitä pitäisi sanoa. Totta kai iloitsen että on löytänyt mielenkiintoisen ihmisen, mutta aika vaivaannuttavaa on. Tuntuu ettei se enää muusta puhukaan, mikä on harmi, sillä tähän asti jutut olleet kaikkea mahdollista. Totta kai aina on puhuttu yleisellä tasolla miehistä jne, mutta nyt joudun kuuntelemeen "kiimaista korinaa". En ole oikein koskaan ymmärtänyt ihmisiä jotka levittelevät yksityisimpiä asioitaan, mutta nyt on kyllä mennyt raja ihan yli.

En haluaisi sanoakaan, ettei kiinnosta, koska ihan varmasti sitten aattelisivat että olen kateellinen. Ärsyttää kovin, pakko oli jonnekin purkautua. Kiitos kun luit...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Minusta taas on ihan normaalia puhua seksistä hyvien kavereiden kanssa. Ihan vaikka yksityiskohtaisesti.

Ilmeisesti sun ystäväsi pitävät sinua vain parempana ystävänä kuin sinä heitä.

Vierailija
2/20 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:00"]

Jaa-a. Minusta taas on ihan normaalia puhua seksistä hyvien kavereiden kanssa. Ihan vaikka yksityiskohtaisesti.

Ilmeisesti sun ystäväsi pitävät sinua vain parempana ystävänä kuin sinä heitä.

[/quote]

Minulle seksijutut on yksityisiä enkä todellakaan pidä luontevana puida niitä muiden kanssa. En koe siihen mitään tarvetta ja noi kaverit tietää sen ihan hyvin. Ei se ole mikään oletus että hyvienkin kavereiden kanssa jaetaan kaikki.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sulla ap ainakaan kovin villi seksielämä on, kun vaikutat noin konservatiiviselta asian suhteen.

Vierailija
4/20 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:09"]

Tuskin sulla ap ainakaan kovin villi seksielämä on, kun vaikutat noin konservatiiviselta asian suhteen.

[/quote]

Ei olekaan. Mutta se ei mielestäni liity tähän

ap

Vierailija
5/20 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ollut seksijuttujen suhteen hyvin avoin ja aina voinut puhua intiimeistäkin asioista ystävilleni. Vaan sitten muutama viikkoa sitten yksi kaveri lähetti minulle kuvan aktistaan... Aikuinen, melkein kolmekymppinen nainen.

Tällä hetkellä sellainen olo, ettei tämän tyypin kanssa tee mieli puhua seksist, ei sitten yhteen Overshare sai uuden merkityksen. Eli ymmärrän aloittajaa, tavallaan. Mä sanon nykyään vaan "mmm." Ihan kaikkeen. Ei varsinaisesti toimi, mutta ainakaan kuvia ei ole tullut lisää.

Vierailija
6/20 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin pidän ihan normaalina sitä että hyvien ystävien kanssa keskustellaan seksielämästä avoimesti, ja varmasti voi olla vaikeaa olla hehkuttamatta uutta suhdetta. Ap:lle avoimuutta lisää ja jaksamista kiimakorinan (:D) kuunteluun. Kyllä se ohi menee vielä :)

Vierailija
7/20 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:12"]

Mä olen aina ollut seksijuttujen suhteen hyvin avoin ja aina voinut puhua intiimeistäkin asioista ystävilleni. Vaan sitten muutama viikkoa sitten yksi kaveri lähetti minulle kuvan aktistaan... Aikuinen, melkein kolmekymppinen nainen.

Tällä hetkellä sellainen olo, ettei tämän tyypin kanssa tee mieli puhua seksist, ei sitten yhteen Overshare sai uuden merkityksen. Eli ymmärrän aloittajaa, tavallaan. Mä sanon nykyään vaan "mmm." Ihan kaikkeen. Ei varsinaisesti toimi, mutta ainakaan kuvia ei ole tullut lisää.

[/quote]

No huhhuh... Melkein ahdistelua tollanen. Mä puhun alotuksessani myös kolmekymppisistä ihmisistä. 

ap

Vierailija
8/20 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:12"]

[/quote]

No huh huh. Mitä siinä kuvassa näkyi?

Vierailija
9/20 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:13"]

Kyllä minäkin pidän ihan normaalina sitä että hyvien ystävien kanssa keskustellaan seksielämästä avoimesti, ja varmasti voi olla vaikeaa olla hehkuttamatta uutta suhdetta. Ap:lle avoimuutta lisää ja jaksamista kiimakorinan (:D) kuunteluun. Kyllä se ohi menee vielä :)

[/quote]

Kiitti :) Kyllä minusta on ihan kiva että mulle voidaan puhua kaikesta, mutta kai mä sit oon vaan vaikea tuon asian suhteen. Lähinnä harmittaa kun en itse voi muuta kuin kuunnella.

ap

Vierailija
10/20 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvassa oli tämä kaverini, jonkun minulle tuntemattoman kaverin heppi suussa. Aluksi tuli mielee, että kuva tuli minulle vahingossa, mutta yllätys yllätys kävi ilmi, ettei kyseessä ollut kämmi.

1. En ollut ainoa onnekas, joka sai ihailla kuvaa sunnuntaiaamun ratoksi

2. Kaverini ilme oli kuulemma kuvassa niin hauska, että se oli pakko jakaa muillekkin :)

No jos tässä nyt jotain pitäisi puolustella, niin kyseessä on juuri pitkästä suhteesta eronnut nainen, mutta joo.. Rajansa kai kaikella. :D

Vierailija
11/20 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:19"]

Kuvassa oli tämä kaverini, jonkun minulle tuntemattoman kaverin heppi suussa. Aluksi tuli mielee, että kuva tuli minulle vahingossa, mutta yllätys yllätys kävi ilmi, ettei kyseessä ollut kämmi.

2. Kaverini ilme oli kuulemma kuvassa niin hauska, että se oli pakko jakaa muillekkin :)

No jos tässä nyt jotain pitäisi puolustella, niin kyseessä on juuri pitkästä suhteesta eronnut nainen, mutta joo.. Rajansa kai kaikella. :D

[/quote]

Apua! :D Miten joku kehtaa... En ymmärrä en. Toinen näistä hehkuttajista itseasiassa erosi hiljattain tosi pitkästä suhteesta ja elää nyt tavallaan ensimmäistä kunnon sinkkukauttaan. Ehkä noi erot yhdistää meidän kavereiden jännää käytöstä?

ap

Vierailija
12/20 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti! Siis tää seksistä jauhaminen 24/7 ja mitä omituisempien kokemuksien kerääminen lähti juuri erosta liikkeelle. Vielä parisuhteessa ollessaan ystäväni puhui seksistä ihan "normaalisti", jos näin voi sanoa. Nyt ollaan kuukausi kuukaudelta menty pidemmälle. Seuraavaksi kai video?

Olen myös kohteliaasti kysynyt, että onko kaikki kunnossa ja että onko oikeasti ok, kun täysin tuntemattomat partnerit kuvaavat häntä tositoimissa? Vastaus on "ihan sama." Eli suosittelen, ota käyttöön vaan "mmm." :D

Vierailija
13/20 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:22"]

[/quote]

Apua! :D Miten joku kehtaa... En ymmärrä en. Toinen näistä hehkuttajista itseasiassa erosi hiljattain tosi pitkästä suhteesta ja elää nyt tavallaan ensimmäistä kunnon sinkkukauttaan. Ehkä noi erot yhdistää meidän kavereiden jännää käytöstä?

ap

[/quote]

Kuulostaa kyllä siltä että koitetaan ottaa takaisin jotain "menetettyä sinkkuvaihetta" ja käyttäydytään jotenkin räikeän villisti, ikäänkuin koitetaan täyttää niitä kuvitelmia ja stereotypioita, mitä on jostain villistä sinkkuelämästä. Aika noloa.

Vierailija
14/20 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:27"]

[/quote]

ap

[/quote]

Kuulostaa kyllä siltä että koitetaan ottaa takaisin jotain "menetettyä sinkkuvaihetta" ja käyttäydytään jotenkin räikeän villisti, ikäänkuin koitetaan täyttää niitä kuvitelmia ja stereotypioita, mitä on jostain villistä sinkkuelämästä. Aika noloa.

[/quote]

Miten tuo teitä haittaa? Miksi toisten aikuisten käytöstä pitää noin ruotia? Antaa heidän ottaa ilo irti elämästään. Itsepähän jälkikäteen kantavat teoistaan vastuun, jos seuraamuksia tulee.

Vierailija
15/20 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:27"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Toi on paljon mahdollista. Ei oikein edes tullut ajateltua tuota. Tää oli vaan tosi yllättävä piirre kaverissa, sillä ollessaan suhteessa ei puhunut ollenkaan seksistään, ja nyt saankin kuulla aivan kaiken. 

Ja pitää kyllä kokeilla tuota mmm-juttua. Enhän mä oikein muuta osaisikaan sanoa :D Mitä nyt perus "jeejee voi kun ihanaa", mutta sitäkään ei jaksa loputtomiin toistella.

ap

Vierailija
16/20 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, älä hehkuta, älä kysele. Tosin kyselemättäkin saa selville kaiken - valitettavasti! Mutta kai uutuuden into joskus laantuu, jos on laantuakseen...

Vierailija
17/20 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:36"]

Joo, älä hehkuta, älä kysele. Tosin kyselemättäkin saa selville kaiken - valitettavasti! Mutta kai uutuuden into joskus laantuu, jos on laantuakseen...

[/quote]

Joo, ja pitää vaan mutkattomasti yrittää vaihtaa puheenaihetta. 

Vierailija
18/20 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä voi hyvin kertoa, että olipa villi yö, mutta yksityiskohtien syvällinen kuvaus on enemmän vain leuhkimista. Ja se ei ketään kaunista.

Vierailija
19/20 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:31"]

Miten tuo teitä haittaa? Miksi toisten aikuisten käytöstä pitää noin ruotia? Antaa heidän ottaa ilo irti elämästään. Itsepähän jälkikäteen kantavat teoistaan vastuun, jos seuraamuksia tulee.

[/quote]

Minusta se kävi ilmi jo aloituksessa. Me kaikki emme jaksa kuunnella jatkuvaa jauhamista kavereiden seksielämästä. Itse asiassa en halua kuulla ollenkaan kavereideni seksielämästä, koska koen seksin yksityiseksi ja intiimiksi asiaksi.

ohis

Vierailija
20/20 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 23:40"]

Mun mielestä voi hyvin kertoa, että olipa villi yö, mutta yksityiskohtien syvällinen kuvaus on enemmän vain leuhkimista. Ja se ei ketään kaunista.

[/quote]

Mä oon samaa mieltä. Mulle on täysin ookoo ja ihan kivakin kun puhutaan tollein yleisemmällä tasolla. Yksityiskohdat ei niinkään.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan