Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6v neiti sanoi mua paskaksi ja löi oven täysillä kiinni

Vierailija
19.01.2015 |

Mitä rangaistukseksi?? En antanut pelata enää iltapesujen jälkeen tietokoneella..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minäkin tekisin äidille, joka neidittelisi minua toisille ihmisille!

Vierailija
2/8 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuliko joku ulkopuolinen sen? Kyllä tuonikäisen pitää ymmärtää ettei perheenjäsenistä saatuja tietoja saa kertoa muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuopus 2v. Sanoi mua kakapääksi:(

Vierailija
4/8 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 02:37"]Mun kuopus 2v. Sanoi mua kakapääksi:(
[/quote]
No sinun pitää opettaa hänet sanomaan se oikein. Miten hän aikuisena pärjää vaikka työelämässä ja avioliitossa jos ei osaa nimitellä ihmisiä oikein.

Vierailija
5/8 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 02:39"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 02:37"]Mun kuopus 2v. Sanoi mua kakapääksi:(
[/quote]
No sinun pitää opettaa hänet sanomaan se oikein. Miten hän aikuisena pärjää vaikka työelämässä ja avioliitossa jos ei osaa nimitellä ihmisiä oikein.
[/quote]

Sehän mua huolestuttaa:(, huolestuttaa myös vanhemmat lapset, jotka eivät osaa opettaa nuorempaansa:(

Vierailija
6/8 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:27"]

Mitä rangaistukseksi?? En antanut pelata enää iltapesujen jälkeen tietokoneella..

[/quote]

Eiköhän tuo jo riitä rangaistukseksi. Vai onko tarkoituksesi lytätä lapsesi itsenäistymispyrkimykset ihan kokonaan? 

Muutenkaan ei pitäisi antaa enää iltapesujen jälkeen pelailla tietokoneella, koska se aktivoi aivoja. Iltapesujen jälkeen pitäisi olla pusuttelut, halit, hyvänyönsadut ja muut mukavat jutut ajankohtaisia. 

Juttelette sitten huomenna, kun sinun ja lapsen tunnekuohut ovat laantuneet, miksi lapsi halusi sanoa sinua paskaksi. Oliko hän kenties vihainen? Puhukaa siitäkin, saako ihmisiä sanoa paskaksi ja mikä olisi järkevämpi/parempi tapa ilmaista omaa kiukkua. Lapselle tekee hyvää opetella tunnistamaan ja nimeämään omat tunteensa. 

Minä opetin omia lapsia sanomaan, että "nyt olen kiukkuinen" Opetin heitä myös sanomaan, jos he halusivat olla rauhassa omassa huoneessa. Sitten minun pitikin opettaa lasten isää kunnioittamaan lasten halua olla rauhassa, kun hän aina suuttui siitä, että lapsi vetää oman huoneen oven kiinni ja sanoo, että hän haluaa olla rauhassa (murjottamassa). Piti vedota isään, kuinka hänkin haluaa joskus olla rauhassa makuuhuoneessa, eikä häntä saa silloin häiritä. :P Lasten opettaminen tavoille oli helppoa mutta isän opettaminen ei ollut. Luovuinkin toivosta isän suhteen vuosien yrityksen jälkeen. 

Vierailija
7/8 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen oli pakko sanoa kun ei voimat riittäneet lyömään ovea paskaksi.

Vierailija
8/8 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan lapseni meni huoneeseensa ovi paukkuen.Ilmoitin että meillä paukkuvat ovet nousevat saranoiltaan ja siirtyvät varastoon. Loppui pauke heti alkuunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän