Mitä ajattelet nähdessäsi minut?
Suomalainen nainen kävelee 3vuotiaan kiinalaisen lapsen kanssa.
Ajatteletko lapsi
on adoptoitu vai kenties naisen oma?
Kommentit (13)
Adoptoiduksi varmaan ajattelisin. Mutta en mä päätäni sillä vaivaa, olkoon mun puolesta biologinen tai ei.
No en kiinnittäisi huomiota. Jos lapsi kutsuu naista äidiksi niin ehkä ajattelen että hänen isänsä on aasialainen.
Oikeasti ajattelen sitä että miksi hitossa suomalaiset murehtivat niin paljon sitä mitä muut heistä ajattelevat. Vinkki: suurin osa ihmisistä keskittyy omaan elämäänsä ja omiin asiohinsa ja ohittavat pienet erikoisuudet olankohautuksella.
Eli, voisin hyvinkin hymähtää mielessäni sille miten paljon tuokin ihminen stressaa turhaan ympäristöstään... ota rennosti vaan.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 22:04"]Oksennusta nousee suuhun.
[/quote]
o_O
Adoptoitu ehkä. Kutsui lapsi naista äidiksi tai ei, vaikka lapsi olisi adoptoitu niin olet silti lapsen äiti. Tosin en mä tiedä. En luultavimmin ajattelisi yhtään mitään. Ajattelisin vaan, että siinä menee äiti ja lapsi.
Adoptoitu. Mutta tuskin ees tällaista alkaisin miettiä, siinä vaan kävelisi äiti ja lapsi. Ja takas omaan arkeen :).
Että sul on kiinalaisen miehen kanssa lapsi
Tulee mieleen pedomamma, joka on ostanut pienen kiinalaislapsen :(
Lähinnä kait miettisin, jos miettisin, että ulkoilutat jonkun kiinalaisen lasta, tai vahtoehtoisesti lapsen olevan adoptiolapsi. Jos tietäisin, että kyseessä on kiinalainen, se olisi selviö, sen sijaan jos jos tässä olisi vivahde miksattua DNA:ta, ajattelisin hänen varmaankin olevan sinun jälkikasvua?
Varmaankin ajattelisin, että "onpa söpö lapsi", kuten aasialaiset yleensä. Sitten jatkaisin matkaa.
Adoptoitu