Hiukset takaisin omaan väriin. Help!
Miten saan oman värin takasin? :( On ollut maantienharmaa ja nyt on tummanruskea päältä 4! ja alhaalta ehkä n. 10cm. Omat hiukset on n.65cm pitkät joten kasvattaminen ei oonistu! myös en suostu leikkaamaan! mitä tehdä? en jaksa kokoaikaista värjäilyä! auttakaa pliis!:(
Kommentit (10)
Raitoja. Pikkuhiljaa vähemmän ja vähemmän raitoja tyvikasvuun niin ei näytä niin radikaalilta.
Itse leikkasin puoleen selkään ulottuvat hiukset polkkatukaksi ja annoin vaan tylysti kasvaa, pidin vain aina hiuksia ponnarilla tai nutturalla niin ei huomannut niin selkeästi rumaa kasvua.
Nyt 5v. myöhemmin mulla on oman värinen pitkä tukka, enkä värjää ennen kuin harmaat ilmestyvät. Rakastan tukkaani nyt, ihanan värinen ja niin hyväkuntoinen :)
eh, no jos et suostu kasvattamaan, värjäämään tai leikkaamaan, niin eipä siihen kauheasti vaihtoehtoja jää...'
Mä pääsin jatkuvasta vaalennuskierteestä, kun kyllästyin hirveään juurikasvuun... värjäsin ensin lähes täysin oman väriseksi, ja sen jälkeen on saannut kasvaa, välillä leikannut. Nyt on jo oma väri ja tyytyväinen olen. Eli eka vaan väriä päähän ja oman väriseksi ja sit annat kasvaa.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:10"]
Raitoja. Pikkuhiljaa vähemmän ja vähemmän raitoja tyvikasvuun niin ei näytä niin radikaalilta. Itse leikkasin puoleen selkään ulottuvat hiukset polkkatukaksi ja annoin vaan tylysti kasvaa, pidin vain aina hiuksia ponnarilla tai nutturalla niin ei huomannut niin selkeästi rumaa kasvua. Nyt 5v. myöhemmin mulla on oman värinen pitkä tukka, enkä värjää ennen kuin harmaat ilmestyvät. Rakastan tukkaani nyt, ihanan värinen ja niin hyväkuntoinen :)
[/quote]
Kiitos!:) Täytyy kai kokeilla raitoja. Värjäin kyllä tukan paripäivä sitten ja silloin tuli sellainen tunne että haluaisin vanhat hiukset takaisin... :(
-Ap
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:12"]
Mä pääsin jatkuvasta vaalennuskierteestä, kun kyllästyin hirveään juurikasvuun... värjäsin ensin lähes täysin oman väriseksi, ja sen jälkeen on saannut kasvaa, välillä leikannut. Nyt on jo oma väri ja tyytyväinen olen. Eli eka vaan väriä päähän ja oman väriseksi ja sit annat kasvaa.
[/quote]
Ahaa ok :) Kiitos! :) Täytyy varmaan värjäyttää ainakin vaaleammaksi tästä. :)
-Ap
Colour B4 tai joku vastaava mömmö voisi toimia. Ei ne tietty palauta sitä alkuperäistä väriä kun noissa hiusväreissä on vaalennusainetta ja muuta eli se oma väri siellä alla on ns. mennyttä, mutta väriä voisi saada vaaleammaksi ilman varsinaista vaalennusta, ja sen jälkeen värin voisi saada lähemmäs omaa väriäsi niin, ettei tukka tuhoudu. Tuo B4-käsittely kuivattaa tukkaa, mutta omani selvisi ilman pahempia vaurioita useasta käsittelystä. Kuivuuteen auttoi öljyt ja runsas hoitoaine.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:15"]
Colour B4 tai joku vastaava mömmö voisi toimia. Ei ne tietty palauta sitä alkuperäistä väriä kun noissa hiusväreissä on vaalennusainetta ja muuta eli se oma väri siellä alla on ns. mennyttä, mutta väriä voisi saada vaaleammaksi ilman varsinaista vaalennusta, ja sen jälkeen värin voisi saada lähemmäs omaa väriäsi niin, ettei tukka tuhoudu. Tuo B4-käsittely kuivattaa tukkaa, mutta omani selvisi ilman pahempia vaurioita useasta käsittelystä. Kuivuuteen auttoi öljyt ja runsas hoitoaine.
[/quote]
Ok täytyypä käyd kattoos tota! :O Kiitos paljon! :)
Taitava kampaaja osaa värjätä hiukset oman väriseksi, kunhan annat tyvikasvun hieman kasvaa. Itse kävin muutama kuukausi sitten värjäämässä takaisin omaan väriin, ja uuden tyvikasvun ja värjätyn hiuksen välillä ei ole yhtään värieroa.
Joku liukuväriratkaisu? Mene kampaajalle ja kysy oisko mitään ideoita?