Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin just facebookissa oksettavimman vauvatermin

Vierailija
19.01.2015 |

ja se oli TISSITOUHOTIN. Siis vauva = tissitouhotin. Mitä helvettiä?! Luulin jo, ettei masuasukista voi mennä enää pahemmaksi. Puistattaa.

Taantuuko ihmiset jotenkin lapsensaannin jälkeen?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ärsytä yhtään. Hauska sana.

Vierailija
42/58 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 17:51"]Hyi...miks kaiken, mitä vauva/lapsi tekee, pitäis olla söpöä ja ihkua. En mä ainakaan puhu vauvalleni, että mitäs se äitin ihana tissitouhotin, tuliko sulta kakkelit vaippeliin.
[/quote]
hahahahaa! Kiitos nauruista.
Ps. Mä en käsitä näitä lässynlää -juttuja sitten yhtään. Puistattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
44/58 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/58 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu kirjoitti fb-päivityksessään, että nyt meni niskakakkaneitsyys meilläkin. NISKAKAKKANEITSYYS! Voi luoja.

Vierailija
46/58 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:54"]Vastaus ap:n kysymykseen: ei se mikään luonnonvoima ole, että vanhemmille noin kävisi. Mutta näköjään jotkut taantuvat. Varmaan heillä on sitten jokin tarve taantua tuolla tavoin. En ole tuttavapiirissäni törmännyt mihinkään noin älyttömään, ja meidänkin poikaa kutsuimme ihan vain vauvaksi tai pojaksi, kunnes hän sai nimensä.
[/quote]

Hyvä tietää. Minulla on valitettavan monta tuttavaa, jotka ovat menettäneet kaiken järkevän ajattelukykynsä lapsen saannin jälkeen. Tissitouhotin oli kyllä pohjat. -ap[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 17:45"]

[/quote]

Eikös se ole jossain tutkittukin, että äidin äo laskee olikohan raskauden vai imetyksen aikana...? Hämärästi muistan jotain tällaista.
[/quote]

Voisin kuvitella sen johtuvan siitä, ettei tuore äiti ehkä jaksa tai pysty keskittymään testiin täysillä - kyllä raskaana ja imettävillä varmaan satasen aikakin huononee.

Vierailija
47/58 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 17:51"]

Hyi...miks kaiken, mitä vauva/lapsi tekee, pitäis olla söpöä ja ihkua. En mä ainakaan puhu vauvalleni, että mitäs se äitin ihana tissitouhotin, tuliko sulta kakkelit vaippeliin.

[/quote]

Kiitos sulle tästä, kuka lienetkin ;D Onneksi ehdin veskiin...

Vierailija
48/58 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on oikeasti tutkittu että lepertely ja lässyttäminen ja asioiden toisto on hyväksi pienen vauvan aivoille. Olkoon nyt sitten vaikka "mitä kuuluu äidin höpönassulle? Mitä kuuluu äidin höpönassulle?" Kaikesta te jaksattekin vetää hernettä nenään.

Vierailija
49/58 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:54"]Vastaus ap:n kysymykseen: ei se mikään luonnonvoima ole, että vanhemmille noin kävisi. Mutta näköjään jotkut taantuvat. Varmaan heillä on sitten jokin tarve taantua tuolla tavoin. En ole tuttavapiirissäni törmännyt mihinkään noin älyttömään, ja meidänkin poikaa kutsuimme ihan vain vauvaksi tai pojaksi, kunnes hän sai nimensä.
[/quote]

Hyvä tietää. Minulla on valitettavan monta tuttavaa, jotka ovat menettäneet kaiken järkevän ajattelukykynsä lapsen saannin jälkeen. Tissitouhotin oli kyllä pohjat. -ap[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 17:45"]

[/quote]

Eikös se ole jossain tutkittukin, että äidin äo laskee olikohan raskauden vai imetyksen aikana...? Hämärästi muistan jotain tällaista.
[/quote]

Voisin kuvitella sen johtuvan siitä, ettei tuore äiti ehkä jaksa tai pysty keskittymään testiin täysillä - kyllä raskaana ja imettävillä varmaan satasen aikakin huononee.
[/quote]

Satasen!? Ootko tosissasi!? Melko kova typertyminen! :D

Vierailija
50/58 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 08:47"]

Sehän on oikeasti tutkittu että lepertely ja lässyttäminen ja asioiden toisto on hyväksi pienen vauvan aivoille. Olkoon nyt sitten vaikka "mitä kuuluu äidin höpönassulle? Mitä kuuluu äidin höpönassulle?" Kaikesta te jaksattekin vetää hernettä nenään.

[/quote]

Niin, lepertely on hyväksi vauvalle, mutta ei vauvan äidin aikuisille ystäville.

Vierailija
51/58 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks on kans "Äitin pikku tissihirmu" purevasta taaperoikäisestä imetettävästä.

Vierailija
52/58 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 17:50"]

Olet sinä ap melkoinen tissitouhotin

[/quote]

HAHAHAHAHAHA!

Vierailija
53/58 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miksi en tiennyt tuota sanaa ennen! Mulla on ollu kaks tissitouhotinta, oikein todella nyrkkeilleet tissin kanssa ja nauraneet vauvanaurua päälle <3 Ne on olleet vaan mun tissitakiaisia! Tai oikeastaan tissipaakareita! Rakkaimpia maailmassa!Mulla on ollu niille oma tissilaulukin, voi kun kuulisit sen, se alkaa: tissimaitoa, ihan aitoa... ja silleen :-)

Ootkos ap kuullu niskakakasta? Tai lattiaperunoista?  Entäs vihreästä pipikakasta? Hampien järsimisestä, kuolakaulureista?

Huvittava inanan kiukkuinen ap, joku jos sua sanoo haniksi niin saako jollain silloin oksettaa, en oikein oo kiinnostunu ap:n sitruunanaamasta jota joku sanoo hanimussukaksi sillai hellästi katsoen ja lässyttää rakastamisesta.. mä en niin välitä ap: nyrppäilmeistä, yyyh :-)

Vierailija
54/58 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 17:50"]

Olet sinä ap melkoinen tissitouhotin

[/quote]

AAAARRRGGGHHH! Verisuoni poksahtaa päästä! -ap
[/quote] Onnistuin sitten tavoitteessani!

Vierailija
55/58 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eppu, toppu, kolkki, nelkki, viikki ja kuukki. Eppu, toppu, kolkki, nelkki, viikki, kuukki, jee!

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:17"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:12"]Tissiäinen Tissitakiainen Vauveliini Äidin mussu Masukki Pikku-kakkonen Esikko ja tosikko Esikoinen ja tosikoinen Pikku prinsessa ja pikku prinssi Äidin murmeliini ja höpönassu Simasuu Tinttaiita [/quote] Esikosta ja tosikosta tuli mieleen, että en voi kestää eppu- ja toppuluokka -sanoja yhtään. Vanhempi lapsista onneksi on jo noiden luokkien yli mutta nuoremman kohdalla tuo sanahelvetti on vielä edessä.

[/quote]

Vierailija
56/58 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 17:45"]

[/quote]

Vierailija
57/58 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
58/58 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 08:53"][quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 08:47"]

[/quote]

Niin, lepertely on hyväksi vauvalle, mutta ei vauvan äidin aikuisille ystäville.
[/quote]

Eiköhän se ole ihan luonnollista että ystävänkin seurassa voi vauvalle leperrellä. Vai täytyykö ystävän seurassa lopettaa olemasta äiti ja puhua monotonisella äänellä ja vain järkevistä aiheista? Vauva-aika nyt vaan sattuu olemaan monelle vanhemmalle aika kokonaisvaltainen juttu. Luulisi tuon ymmärtävän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi