Näin just facebookissa oksettavimman vauvatermin
ja se oli TISSITOUHOTIN. Siis vauva = tissitouhotin. Mitä helvettiä?! Luulin jo, ettei masuasukista voi mennä enää pahemmaksi. Puistattaa.
Taantuuko ihmiset jotenkin lapsensaannin jälkeen?
Kommentit (58)
Voi kuvotus! Apua :D Vauvan äiti minäkin mutta en voisi kuvitellakaan käyttäväni moista termiä.
Olet sinä ap melkoinen tissitouhotin
Hyi hemmetti! Itseäni ällöttää nämä aivan suunnattomasti! Olen raskaana enkä silti koe tarvetta puhua masusta tai masuasukista tai muusta yhtä imelän ällöttävästä.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 17:49"]
Huumoria se on.
[/quote]
En usko, kun tämä sama "vitsi" esiintyy kymmenessä päivityksessä, joista yksi on surullinen sairauspäivitys.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 17:50"]
Olet sinä ap melkoinen tissitouhotin
[/quote]
AAAARRRGGGHHH! Verisuoni poksahtaa päästä! -ap
Hyi...miks kaiken, mitä vauva/lapsi tekee, pitäis olla söpöä ja ihkua. En mä ainakaan puhu vauvalleni, että mitäs se äitin ihana tissitouhotin, tuliko sulta kakkelit vaippeliin.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 17:49"]
Huumoria se on.
[/quote]
Eikö huumorin pitäisi olla HAUSKAA? :D
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 17:51"]
Hyi...miks kaiken, mitä vauva/lapsi tekee, pitäis olla söpöä ja ihkua. En mä ainakaan puhu vauvalleni, että mitäs se äitin ihana tissitouhotin, tuliko sulta kakkelit vaippeliin.
[/quote]
Niinpä! Kaameaa. En tiedä miksi minua inhottaa tämä niin paljon, alan oikeasti voida pahoin lässytyksestä. -ap
Voiko mies olla tissitouhotin, jos on kovasti rintojen perään?
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 17:49"]
Huumoria se on.
[/quote]
Eikö huumorin pitäisi olla HAUSKAA? :D
[/quote]
Mä näen tuossa huumoria.
Kohta se meidän pikku tissitouhotinkin alkaa pottailla. Onko kellään ideoita vuosikkaan makupaletin kehittämiseen?
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 17:53"]
Voiko mies olla tissitouhotin, jos on kovasti rintojen perään?
[/quote]
Jos mies sanoisi itseään tissitouhottimeksi niin voi olla, että haluni kuivahtaisivat seuraavaksi muutamaksi vuodeksi. -ap
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 17:55"]
Kohta se meidän pikku tissitouhotinkin alkaa pottailla. Onko kellään ideoita vuosikkaan makupaletin kehittämiseen?
[/quote]
LOPETA
Aika paha mutta minun ääni menee pilluilkiölle.
Hyi yök mikä sana, kiitos vaan kun jaoit tämän ap :D En voi sietää lässytystä.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 17:57"]
Aika paha mutta minun ääni menee pilluilkiölle.
[/quote]
Onko se lapsi pilluilkiö siksi että syntyi pillusta, vai onko pilluilkiö ilkeä tyttövauva? Entä keisarileikatut? :O
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 17:48"]
Älä unohda sinappikonetta <3
[/quote]
Tätä ei käytetä enää, vaan se on korvattu jollain "omaperäisellä" kuten pikku prinssillä, myttysellä tai vaippaveikolla.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 18:01"]
Hyi yök mikä sana, kiitos vaan kun jaoit tämän ap :D En voi sietää lässytystä.
[/quote]
Anteeksi mutta järkytyin niin paljon, että oli pakko purkaa tuntemuksiani. -ap
Älä unohda sinappikonetta <3