Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olkaa onnelisia

Vierailija
19.01.2015 |

Mua vituttaa ihmiset jotka ei tajua miltä tuntuu olla lyhyt... olis tyytäväisiä..mäkin olisin tyytyväinen jos oisin ees 160 mut eei... kaikki on suunnattu ja suunniteltu pitkille ihmisille.. ja sit pitäis olla semmonen et otetaan tosissaan..hah mua mitään tosissaan oteta tämmöstä 152 senttistä nuort naista..sitte ku kasvotkin on mallia pyöreä niin on vi*un kiva et puhutaan ja pidetään lapsena tai esi teininä..

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla