Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä aloit pukeutua kuten nyt pukeudut?

Vierailija
06.11.2021 |

Kerro myös nykyikäsi. Minä tajusin, että olen pukeutunut suunnilleen tällä tavalla ehkä 15-vuotiaasta lähtien! Olen yli nelikymppinen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No?

Vierailija
2/17 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 66 v, pukeudun farkkuihin, nahkatakkiin, neuleisiin, paitapuseroihin, maihareihin, tennareihin, leggareihin. Juhliin mekkoihin, hameisiin tai laadukkaaseen housupukuun, lahkeet aina capripituutta ja korkea korot.

Muoti on muuttunut toki, mutta samantyylinen teinivuosista lähtien. Kun olin töissä vielä käytin laadukkaita hameita tai farkkuja, paitapuseroita ja jakkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jostain kolmikymppisestä lähtien, nyt viisikymppinen.

Vierailija
4/17 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 40v.

Uskalsin alkaa pitämään muutamia valtavirrasta poikkeavia asusteita.

Vierailija
5/17 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hippityyli edelleen. Alkoi 17-vuotiaana, nyt ikää on 70 vuotta. Pitkät hameet, löysät farkut ja isot villapaiat toimii halki vuosien.

Vierailija
6/17 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiosta lähtien. Nyt keski-ikäinen.

Vierailija
7/17 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-20 vuotta sitten, kun ostin nämä vaatteet.

Vierailija
8/17 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut, t-paita, lenkkarit ja toppatakki varmaan 6-vuotiaasta lähtien. Nyt olen 50.

Vierailija
9/17 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hippityyli edelleen. Alkoi 17-vuotiaana, nyt ikää on 70 vuotta. Pitkät hameet, löysät farkut ja isot villapaiat toimii halki vuosien.

Vautsi, sä olet uskollinen tyylillesi! 👍

Vierailija
10/17 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 16 vuotiaana. Tyylini on hmm..sanoisinko ajaton joten voi mennä tällä tyylillä loppuun asti.

Vierailija
11/17 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 ja nyt olen 45

Vierailija
12/17 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmikymppisestä varmaan, nyt viisikymppinen. Silloin aloin kasvattaa pitkiä hiuksia ja partaa. Maiharit jalassa ja aina mustissa vaatteissa, army reisitaskuhousut, mustia t-paitoja, mustia huppareita, puolipitkä nahkatakki välikaudet, musta US army ECWCS speksattu parkatakki talveksi. Edullisia ja todella kestäviä vaatteita ja ajattomia. Ei ole mitään tarvetta tai halua keekoilla muotiräteissä, vaatteet on minulle vain suoja alastomuutta ja säitä vastaan.

Vierailija
13/17 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla samantyylisesti olen pukeutunut aina. Tykkään ajattoman klassisista vaatteista. Mukana on aina jotain muotijuttujakin jos satun jostain tykkäämään. Minulla oli kaapin nurkassa leviksen 501 farkut. Lahkeet laahasivat maata aikoinaan ja olivat rispaantuneet kuten asiaan kuului. Äskettäin lyhensin niitä muutaman sentin ja olen ruvennut käyttämään niitä. Hyvin sulautuu joukkoon. Mahtuvat vielä päällekin. Olen 63v.

Vierailija
14/17 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v jälkeen vaate valintoihin vaikutti vain mukavuus, löysyys eikä saa kiristää, ennemmin liian iso joustavuus ja hengittävät materiaalit. Päällysvaatteissa kestää olla polyesteriä mutta ei ihoa vasten vaatteissa. Nuorena vaikutti vain muoti, merkkivaatteet ja jos näki kavereilla jotain kivannäköistä niin piti saada samanlainen. Nyt 56v alkaa olemaan vahva mummotyyli. Kyllä on tyylit vaihtuneet ikäkausien mukaan. 

Vierailija
15/17 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30, 39

Vierailija
16/17 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v lähtien, olen 37

Vierailija
17/17 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siinä 15-16v eteenpäin. Tyylini on kyllä kehittynyt koko ajan, mutta "perusta" on pysynyt samana tuosta asti.

Se mua harmittaa, että en sillon nuorena uskaltautunut pukeutua kunnon lolita-mekkoihin (se japanilainen katutyyli). Kiinnostusta oli mutta mua kiusattiin muutenkin niin en vaan uskaltanut.

Nyt uskaltaisin ehkä, mutta pinkki kermakakkumekko ja valkoiset polvisukat näyttäis vaan kiusalliselta 30-vuotiaan päällä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi