Mikä tämä on!? Löytyi miehen laatikosta! (sis kuvan)
Siis onko tuo joku seksilelu :o
Siinä lukee että warning - keep away from eyes.
Ei ole mitään käynnistysnappulaa tms, mutta tuo toinen pää näyttäis niinkuin moottorilta tai patterilta.
Mitä tällaisella oikein tehdään!?
Kommentit (94)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:52"]Toi on sellainen levitettävä pyykinkuivausteline, jonka saa matkalle kivasti mukaan. Käytetään hotellihuoneissa.
[/quote]
Nii semmonen niinku Oskarin "oksa" matkakäyttöön :'D
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:52"]Toi on sellainen levitettävä pyykinkuivausteline, jonka saa matkalle kivasti mukaan. Käytetään hotellihuoneissa.
[/quote]
Nii semmonen niinku Oskarin "oksa" matkakäyttöön :'D
[/quote]
Tätä tarkoitin :D
Sanoisitko sille miehellesi että voisi palauttaa omaisuuteni takaisin.
Cassandra
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:33"]
No ketä se mies tällä piiskaa, ei ainakaan mua!!!
Ap
[/quote]
Jos vaikka yllätys ja eihän sitä tiedä kumpaa sillä on tarkoitus piiskata. Kun penkoo toisen tavaroita niin sinusta saisi aloittaa piiskaamisen. Kiihottaako ajatus saajana tai antajana?
Onko teistä oikeasti penkomista jos löytää jotain laatikosta joka on yhteisessä kodissa? Nyt en siis tiedä mikä asian laita on, voihan olla että aloittaja on penkonut miehensä tavaroita, mutta sitä ette tekään tiedä. Kyllä minulla ainakin on täysi oikeus ja lupa kaivella "mieheni" laatikoita jos jotain sieltä tarvitsen tai etsin :D
Nää "mitä pengot"-huutelijat on just näitä samoja jotka tulee kitisemään viestisalaisuuden rikkomisesta kun joku on jäänyt pettämisestä kiinni esim. tekstiviestiensä takia. Eli todennäköisesti just niitä pettäjiä.
Sehän on venäläinen perseenpäristin.
Minkä kokoinen tuo on? En kyllä keksi että miten tuon kanssa harrastettaisiin seksiä.
Voisiko olla joku antenni?
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:38"]
Oisko joku vanha synttärijäynälahja kavereilta tms? :D
[/quote]
Mullakin tuli mieleen että olisiko joku polttarijuttu tms. Vaikuttaa aika kotikutoiselta. googlen kuvahaulla en ainakaan löytänyt mitään vastaavaa.
Tuo vispiläosa työnnetään hanuriin ja käynnistetään. Erikoisten miesten leluja..
Jätä se sika!
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:12"]
[/quote] Ei kun suristin on oikea termi. Ei surise eikä mahdu perseeseen.
En osaa oikein sanoa. Näyttää jonkin sortin piiskalta.
Mies 25v
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:24"]
[/quote]
Suristin on naisten malli, tuo kuvassa olevä päristien on suurempi miesten malli, se ei myöskään mahdu perseeseen, eikä pärise.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:24"]
[/quote]
Suristin on naisten malli, tuo kuvassa olevä päristien on suurempi miesten malli, se ei myöskään mahdu perseeseen, eikä pärise.
[/quote] Aaaa. Niinpä tietenkin. Näin naisena mulla ei ole noista miesten vehkeistä tarpeeksi tietämystä :) On vaan suristimet jääny surisematta.
Mua kyllä ihan aidosti kiinnostaa, että mikä ihme tuo on. Ap ole kiltti ja kysy siltä mieheltäsi.
Ap antaa nyt miekkosen numeron ja mä soitan sille että mikä toi on, en kestä tätä epätietoisuutta!!
Uuuuu, kinky spanky.Seksihurjastelua :)