Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi hiilihydraateista?

19.01.2015 |

Oletko samaa mieltä kuin minä, että siinäpä ihmiselle hyvä energianlähde, kunhan ei ihan pelkkiä monosakkarideja mätä naamaansa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 12:04"]

Harrastan liikuntaa ja olen kokeillut karppausta. Totesin todellakin, että on hyvä energianlähde.... Ihminen on sekasyöjä. En tunne ketään karppaajaa, joka reenaa kanssa kunnolla.

[/quote]

Hiilarit on tosiaan täysin välttämättömiä kovaa treenaavalle. Tuttavan tytär rupesi treenaamaan hulluna ja samalla innostui jostain ruokavaliojutuista. En tiedä onko karppaaja vai paleo vai mikä, mutta suurella todennäköisyydellä jotain sellaista. Nyt sillä on yllätys yllätys kilpirauhasvaivoja. Rankka treeni + alhaiset hiilarit = kilppari sanoo poks.

Vierailija
2/13 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joksenkin samaa mieltä. Sokeria ihminen ei tarvi, mutta muuten hiilarit kyllä kuluu varsinkin urheilevan ruokavalioon. Eikä se sokerikaan mitenkään haitallista ole, mutta ovat turhia kaloreita vailla ravinteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 12:04"]

Harrastan liikuntaa ja olen kokeillut karppausta. Totesin todellakin, että on hyvä energianlähde.... Ihminen on sekasyöjä. En tunne ketään karppaajaa, joka reenaa kanssa kunnolla.

[/quote]

Hiilarit on tosiaan täysin välttämättömiä kovaa treenaavalle. Tuttavan tytär rupesi treenaamaan hulluna ja samalla innostui jostain ruokavaliojutuista. En tiedä onko karppaaja vai paleo vai mikä, mutta suurella todennäköisyydellä jotain sellaista. Nyt sillä on yllätys yllätys kilpirauhasvaivoja. Rankka treeni + alhaiset hiilarit = kilppari sanoo poks.
[/quote]

No, siis itsellä ei vain voimat riittänyt reeneihin. Ja releet kärysi järkyttävän paljon ammoniakille.

Vierailija
4/13 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 12:25"]

[/quote]

[/quote]

Tuttavasi tytär teki hölmösti kun ei hankkinut tietoa ennen aloitusta. Näin usein käy kun lähdetään soitellen sotaan.

Vierailija
5/13 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kiloklubissa oli aikoinaan näitä karppaususkovia, jotka omasta mielestään olivat myös kovia urheilemaan. No ehkä 25km pyöräily kahteen tuntiin on karppaajalle kova suoritus.

Vierailija
6/13 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se

Vierailija
7/13 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, loistava energianlähde. Ainakin minulle. Muut syökööt sitä mikä heille sopii. Minä syön hiilareita.

Vierailija
8/13 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, syön paljon hiilareita.

Vierailija
9/13 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään.

Vierailija
10/13 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author=" Tero" time="19.01.2015 klo 11:23"]

Oletko samaa mieltä kuin minä, että siinäpä ihmiselle hyvä energianlähde, kunhan ei ihan pelkkiä monosakkarideja mätä naamaansa.

[/quote]

evoluutiossa niitä on opittu syömään. antaa nopeasti energiaa. 

ongelma tulee siitä jos niitä vetää liikaa, niin ne alkavat muuntua ja kertyä vararavinnoksi kroppaan rasvana 

11/13 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 11:30"]

[quote author=" Tero" time="19.01.2015 klo 11:23"]

[/quote]

evoluutiossa niitä on opittu syömään. antaa nopeasti energiaa. 

ongelma tulee siitä jos niitä vetää liikaa, niin ne alkavat muuntua ja kertyä vararavinnoksi kroppaan rasvana 

[/quote]

Ei se nyt ihan pelkästään noinkaan ole, esim. selluloosa, joka on ravintokuitu ja polysakkaridi ei imeydy ihmisen ruoansulatuksessa lainkaan, mutta on hyvä suolistolle.

Vierailija
12/13 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/13 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitä karppaus tähän ketjuun liittyy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi