Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tekisi siitä kansalaisaloitteen että kehitystukieurot saisi kansa itse valita mieleiseensä kohteeseen....

Vierailija
06.11.2021 |

ja se toteutettaisiin kansan tahdon mukaisesti ja valvottaisiin että niin tapahtuu.
Ja se olisi kertaluonteinen, ei mikään automaatti.
Eikä koskaan poliittinen.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo että ei koskaan poliittinen päätös on vaarallinen eräille puolueille.

Valtaa ei anneta kansalle, se halutaan pitää itsellä.

Vierailija
2/32 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin aivoton ajatus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo että ei koskaan poliittinen päätös on vaarallinen eräille puolueille.

Valtaa ei anneta kansalle, se halutaan pitää itsellä.

Jos valta pitäisi antaa kansalle, niin kerrotko, mitä se tekisi parlamentaariselle järjestelmälle?

Vierailija
4/32 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tee itse? 

Vierailija
5/32 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se antaisi poliitikoille mahdollisuuden ymmärtää asemansa oikein, eli kansan palvelija.

Ei kansan johtaja tai ohjaaja.

Vierailija
6/32 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ei kannata jaella, ne rahat menevät useimmiten vääriin taskuihin. Tietoa kannattaa jakaa, sekä naisten koulutusta tukea.

Vierailija
7/32 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa asiassa lukenut poliitikon kommentin että "ei kansalle voi antaa valtaa kun kansa päättäisi väärin" ikävä kyllä tuo lause on rummuttanut uskon demokratiasta

Vierailija
8/32 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ei pitäisi antaa ollenkaan.              Helkutin aivoköyhää kun talous niin huonossa jamassa ja velalla mennään.

Vierailija
9/32 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiset ikinä mene läpi. 

Leipäpoliitikkojen mielestä se on populismia jos antaa kansan päättää. 

Vierailija
10/32 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Populistin (=persun) märkä uni.

Vierailija
11/32 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysapumäärärahoja pitäisi nostaa, ja paljon. Sillä tavalla ihmisiä autettaisiin lähtömaissa, niin kuin mm vastustajat aina hokevat.

Vierailija
12/32 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin aivoton ajatus.

Siellä voisi olla ruksipaikka myös sinulle, olen aivoton tehkää mitä lystäätte. Tässä on rahani.

=D=D

Vierailija
13/32 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kansa tietää, että missä maissa on kaikkein surkeimmat olot ja hätä?

Kerro se.

Mitä maita ap, josta tälläkin hetkellä louhitaan niitä kallisarvoisia metalleja ja mineraaleja, joista niitä siruja valmistetaan digitaalisiin laitteisiin?

Suuryrityset käyvät siellä tekemämässä kaivoksensa ja myyjät kalliilla hinnalla raaka-aineet maailman markkinoille.

Pilaavat vedet ja luonnon ja jättävät kaikki jälkensä kuin eläin paskan p#erseestään luontoon.

Kehitysapurahat ovat noille maille vain pikkuruinen korvaus, läntiseten rikkaiden teollisuusmaiden kehitysmaiden hyväksikäytöstä.

Entä lapsityövoima?  Entä heikot palkat ja asuinolot kehitysmaissa yms.yms.

Vierailija
14/32 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tansanian edesmenneen (koronaan kuollut) mielestä ehkäisy on länsimaitten salajuoni orjuuttaa Afrikka. Miksi Tansania on edelleen yksi suurimmista suomalaisten antaman kehitysavun saaja?

Vierailija
15/32 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tansanian edesmenneen (koronaan kuollut) mielestä ehkäisy on länsimaitten salajuoni orjuuttaa Afrikka. Miksi Tansania on edelleen yksi suurimmista suomalaisten antaman kehitysavun saaja?

Unohtui presidentti, ja nykyisen Tansanian naispresidentin mielestä naisjalkapalloilijat ovat rinnattomia ja epäseksikkäitä. Heillä tulee olemaan vaikeuksia löytää miehiä, joiden kanssa saada lapsia.

Näin se kehitysapu toimii.

Vierailija
16/32 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin aivoton ajatus.

Joo! Mulla ois tässä 3500 euroa ja haluaisin tukea aurinkoenergian kehitystyötä (ei riitä mihinkään).

Rahoituksen kokoaminen eri lähteistä lisää byrokratiaa ja kuluja henkilöiden palkkaamiseksi tekemään sitä työtä.

Johan nää kaikki Kikyt sen näytti, kun palkanmaksajat sai raapia ilta-ja viikonlopputuntejaan ylityönä kasaan. (Työntekijöiden wc-kikyt kyllä kuultiin ja nähtiin. Sit venkslattiin ne takas....)

Tee työtä, millä on merkitystä... Nojoo, saihan työntekijät palkkansa, mutta niin... Hehe.

Tausta-ajatus siis, että kaikki maksaa ja joku ne tekee. Meillä keskituloisilla ei kuitenkaan ole 10000 euroja, saatikka miljoonia rahoittaa niin tarvitsemme joukkovoimaa, jolloin rahoitusta kasaavatkin saavat välistä palkkansa. Ne, keillä on paljon rahaa niin eihän se ole kiellettyä rahoittaa tutkimushankkeita nytkään. Onks sulla? Mulla ois toi 3500 euroa. Luuletko, että riittää?

Vierailija
17/32 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jopa laittaa enemmän eurojani likoon jos saisin itse päättää mitä niillä tehdään.

Vierailija
18/32 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin aivoton ajatus.

Joo! Mulla ois tässä 3500 euroa ja haluaisin tukea aurinkoenergian kehitystyötä (ei riitä mihinkään).

Rahoituksen kokoaminen eri lähteistä lisää byrokratiaa ja kuluja henkilöiden palkkaamiseksi tekemään sitä työtä.

Johan nää kaikki Kikyt sen näytti, kun palkanmaksajat sai raapia ilta-ja viikonlopputuntejaan ylityönä kasaan. (Työntekijöiden wc-kikyt kyllä kuultiin ja nähtiin. Sit venkslattiin ne takas....)

Tee työtä, millä on merkitystä... Nojoo, saihan työntekijät palkkansa, mutta niin... Hehe.

Tausta-ajatus siis, että kaikki maksaa ja joku ne tekee. Meillä keskituloisilla ei kuitenkaan ole 10000 euroja, saatikka miljoonia rahoittaa niin tarvitsemme joukkovoimaa, jolloin rahoitusta kasaavatkin saavat välistä palkkansa. Ne, keillä on paljon rahaa niin eihän se ole kiellettyä rahoittaa tutkimushankkeita nytkään. Onks sulla? Mulla ois toi 3500 euroa. Luuletko, että riittää?

Tarkennan, että 3500 euroa kertasuorituksena.

Vierailija
19/32 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kansa tietää, että missä maissa on kaikkein surkeimmat olot ja hätä?

Kerro se.

Mitä maita ap, josta tälläkin hetkellä louhitaan niitä kallisarvoisia metalleja ja mineraaleja, joista niitä siruja valmistetaan digitaalisiin laitteisiin?

Suuryrityset käyvät siellä tekemämässä kaivoksensa ja myyjät kalliilla hinnalla raaka-aineet maailman markkinoille.

Pilaavat vedet ja luonnon ja jättävät kaikki jälkensä kuin eläin paskan p#erseestään luontoon.

Kehitysapurahat ovat noille maille vain pikkuruinen korvaus, läntiseten rikkaiden teollisuusmaiden kehitysmaiden hyväksikäytöstä.

Entä lapsityövoima?  Entä heikot palkat ja asuinolot kehitysmaissa yms.yms.

Olet asian ytimessä. HYVÄ.

Itse antaisin rahani metsän ja viidakon istutuksille ja salametsästyksen ehkäisyyn.Ja liikakansoituksen vähentämiseen Se olisi MINUN valintani. . Se mitä sinä valitsisit on sinun asiasi. En voi siihen vaikuttaa. Right?

Vierailija
20/32 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VKK on hyvällä asialla. Tukekaa! En viitsi kirjoittaa enempää, koska nämä ketjut poistetaan 'vaarallisina'. Monta lähtenyt jo.

VKK?

Mikä se on?

Tiedän vain EVVK ja

KVG.