Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylipainoinen!Milloin lihomisesi alkoi, oliko siihen selkeää syytä?

Vierailija
06.11.2021 |

Minulla itselläni kun olin 17 ja muutin kotoa pois, tilasin hulluna pitsaa nyt kun ei tarvinnut kysyä keneltäkään lupaa ja mussutin joka päivä karkkia. Muutin marraskuussa ja seuraavana talvena ei enää muuttohetkellä päälläni ollut, koon 40 talvitakki mennyt kiinni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä lopetit, mä jatkan. Pitsa on hyvää, ja takki menee kiinni. Hyvää päivän jatkoa.

Vierailija
2/7 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 10 vuodessa tullut ylimääräiset 10 kg että veikkaisin ihan keski-iän hormoneja jne. Ei ehdi/viitsi urheilla niin paljon kuin pitäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten syntymä. Jatkuva väsymys, rahapula eikä ollut varaa (tai jaksamista) salille eikä terveellinen ruoka kiinnostanut. Nyt sitten 30kg myöhemmin pitäis tehdä asialle jotain.

Vierailija
4/7 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:een kaltainen tilanne:

Täysi-ikäistyminen ja kotoa pois muutto. Siihen bilettäminen, huonosti syöminen, masentuminen kaltoinkohtelun vuoksi, liikunnan pois jääminen... Paino nousi neljässä vuodessa 173cm ihmisellä 63kg > 90kg, jolloin polvet kipeytyi. Nykyisin olen ollut elämäntapamuutosten jälkeen 70-71kg jo vuosia. Ikääkin on jo melkein 40 wee.

Vierailija
5/7 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittävä polvikipu, johon  ei löydetty mitään järkevää syytä. Polvea hoidettiin runsas vuosi kaikin mahdollisin tavoin ja lopulta kivusta päästiin mutta liikkumattomuuden seurauksena uusia kiloja tuli ja paljon!

Vierailija
6/7 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin kovan stressin yhteydessä. Liikunta loppui ja painoa tuli lisää todella helposti vaikka söin normaalisti. Normaalioloissa kehoni vastustaa painon muutosta todella tehokkaasti. Paino ei helpolla putoa, mutta ei nouse helposti vaikka söisikin paljon.

Vierailija
7/7 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron ja ikävän työn aiheuttama stressi ja juominen