Onko naisilla nykyään tosi epätasainen epäpuhdas iho kasvoissaan?
Miksi naiset joutuvat laittamaan naamaansa monta kerrosta oman ihon peittäviä meikkejä? Onko kaikilla niin kamalan kirjava iho? Itselläni iho on ihan kaunis ja yksivärinen, en käytä kuin kosteusvoidetta kasvojen iholla. Miksi naisilla on niin kirjavat naamat? En tajua??!
Kommentit (38)
Fitness lisää naisten aknea. Pelkkä treeni lisää naisilla testoa ja jotkut vetää myös hoemoneja treenin lisäksi.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:34"]
Ei kirjavuus ole sama asia kuin epäpuhdas. Minulla on hyvä iho, mutta se on minusta kirjava siksi että minulla on couperosaa poskissa. Ja sitä on sen vuoksi että joudun välillä syömään kortisonia. Tässä nyt esim yksi syy miksi käytän meikkivoidetta. Minulla on erittäin moni sanonut, että ihoni on todella hyvä.
[/quote]
Ok.
ap.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:33"]
Ruokavalio pilaa ihon. Syödään roskaruokaa.
[/quote]
Ei se ruokavalio ole aina syy. Useimmiten akne johtuu hormoneista. T. aknesta kärsivä nainen joka syö monipuolista ruokaa, johon kuuluu myös kasvikset ja pehmeät rasvat, jauhoja melko vähän, eineksiä tuskin ollenkaan
Ap, miksi sulla iso perse, riipputissit, ylipainoa, ruma nenä ja ohuet hiukset?
Ihan vain mielenkiinnosta tässä ihmettelen.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:33"]
[/quote]
Ei se ruokavalio ole aina syy. Useimmiten akne johtuu hormoneista. T. aknesta kärsivä nainen joka syö monipuolista ruokaa, johon kuuluu myös kasvikset ja pehmeät rasvat, jauhoja melko vähän, eineksiä tuskin ollenkaan
[/quote]
Aknen voi parantaa, kun poistaa ruokavaliosta viljat, sokerin ja maitotaloustuotteet.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:35"]
Fitness lisää naisten aknea. Pelkkä treeni lisää naisilla testoa ja jotkut vetää myös hoemoneja treenin lisäksi.
[/quote]
No näitä on sentään aika pieni promille, jotka kamaa vetävät :D
Mulla on ainakin horlonaalinen akne ja maailman suurimmat ihohuokoset (ainakin siltä usein tuntuu, eikä ne muuten millään aineilla ja kikkakolmosilla supistu ja se on fakta.) Tapanko itseni vai ansaitsenko vielä mahdollisuuden elää ruman naamani kanssa? ;)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:33"] Ruokavalio pilaa ihon. Syödään roskaruokaa. [/quote] Ei se ruokavalio ole aina syy. Useimmiten akne johtuu hormoneista. T. aknesta kärsivä nainen joka syö monipuolista ruokaa, johon kuuluu myös kasvikset ja pehmeät rasvat, jauhoja melko vähän, eineksiä tuskin ollenkaan [/quote] Aknen voi parantaa, kun poistaa ruokavaliosta viljat, sokerin ja maitotaloustuotteet.
[/quote]
Kokeiltu on. Etkö todellakaan tiennyt, että akne voi johtua myös jostain muusta kuin ruokavaliosta?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:33"] Ruokavalio pilaa ihon. Syödään roskaruokaa. [/quote] Ei se ruokavalio ole aina syy. Useimmiten akne johtuu hormoneista. T. aknesta kärsivä nainen joka syö monipuolista ruokaa, johon kuuluu myös kasvikset ja pehmeät rasvat, jauhoja melko vähän, eineksiä tuskin ollenkaan [/quote] Aknen voi parantaa, kun poistaa ruokavaliosta viljat, sokerin ja maitotaloustuotteet.
[/quote]
Kerroppas toi mun aknelle, ei vissiin ole lukenut av:ta.
terv. yksi finninaama joka on jo kokeillut kaikkensa
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:37"]
[/quote]En ole ap mutta ihmettelen mistä tuon kaiken "tiedät"? Päättelet ihan vain siitä että ap esitti aivan asiallisen kysymyksen, niinkö?
Mulla on punaiset kirjavat posket, maksaläiskiä ja luonnostaan tummat silmän aluset. Kmyllä se vaan ajaa laittamaan meikkivoidetta naamaan. Miksi on kirjava? En tiedä, se vaan on.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:33"]
[/quote]
[/quote]
Aknen voi parantaa, kun poistaa ruokavaliosta viljat, sokerin ja maitotaloustuotteet.
[/quote]
voi ja voi muttei minulla auttanut pätkääkään, eli ei oke absoluuttinen fakta.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:33"]
[/quote]
Toisaalta ylenpalttinen proteiinin mättäminen laittaa ihon kukkimaan monella. Etenkin ne jauhot.
[/quote]
Miksi pitäisi syödä valtavia proteiinimääriä? Eniten kasviksia, sitten rasvaa ja vasta sitten proteiinia. Minulla menee yksi oliiviöljypullo kahdessa viikossa (Laitan ruokaa vain itselle). Puolet lautasesta on kasviksia. Hiilareita ei juuri lainkaan.
20 jatkaa: itselläni oli ennen kaunis kuulas tasainen iho, nykyään yli nelikymppisenä couperosasta johtuen nenä-posket-leuka-alueelta aina punoittava, meikkivoiteeseen turvaudun minäkin jos jonnekin lähden, toisin kuin nuorempana. En silti kokenut aloitusta mitenkään loukkaavana.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:37"]
[/quote]En ole ap mutta ihmettelen mistä tuon kaiken "tiedät"? Päättelet ihan vain siitä että ap esitti aivan asiallisen kysymyksen, niinkö?
[/quote]
Ap ei ole huomannut peittää läppärinsä kameraa ;)
Lapsen syntymän jälkeen alkoi iho kukkia, eli hormonaalisista syistä elän teini-ikää näin kolmekymppisenä. Finnejä ei nuorena ollutkaan. Lisäksi olen vaalea, eli ihosta kuultaa verisuonet läpi, poskissa on couperosaa ja silmänaluset ovat vuorotöistä ja huonoista yöunista johtuen mustat. Anteeksi kun laitan meikkivoidetta, mutta jos en laittaisi niin tekisit varmaan aloituksen siitä miten nykyajan naiset eivät huolehdi ulkonäöstään.
Myyntikikka osittain nää seerumit sun muut bb cc pohjustus valo-härpäkkeet. Ohkasia kerroksia noilla nyky meikeillä saa, ennen nuorten näppylä naamat vasta olikin luonnottomia meikkimaskeja. Minusta taas nyky nuorilla ja nuorilla aikuisilla on paremmat ihot kuin meidän aikaan. Täytyy tunnustaa että itsekin olen sortunut näihin edellä manittuihin tökötteihin, ei nuo ainkaan pahentaneet ihoa ole, koskaan ei ole pakkeli-olo noista tullut.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:33"]
[/quote]
Toisaalta ylenpalttinen proteiinin mättäminen laittaa ihon kukkimaan monella. Etenkin ne jauhot.