Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

17v poika tarvitsee neuvoja

Vierailija
18.01.2015 |

Voi olla Ehkä väärä sivu mutta kaipaan neuvoja. marraskuussa tulin kaapista ulos (vahingossa mutta kuitenkin). Olen melkein 3kk seurustellut yhden kundin kanssa. Hän ei halua painostaa minua mihinkään koska olen kokematon ja en ole edes ollut kauan julkisesti homo.. Haluaisin kuitenkin mennä sänkyyn hänen kanssaan mutta minua jännittää enkä tiedä mitä pitäisi tehdä. Tiedän kyllä miten seksijutut menee mutta se on kai hieman erilaista kahden miehen välillä. Anaaliseksi ilmeisesti kuuluu siihen.. En tiedä uskallanko ottaa mitään sisääni jne. Sattuuko paljon?? Jne

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotto ja käsiseksi on homojen keskuudessa paljon suositumpaa kuin anaaliseksi.

Vierailija
2/6 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kiire? Anna ajan kulua.

Vierailija
4/6 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiin ei kuulu mikään mistä ei saa nautintoa. Itse olen kyllä nainen mutta se eka kerta on silti eka kerta ja itselleni osui kumppaniksi ihana mies joka antoi aikaa minun tutustua hänen kehoonsa ja omaan kehooni. Kokonainen yö vietettiin yhdessä mutta yhdyntää oli vain ehkä 10 sekunttia koko ajasta, sattui nimittäin älyttömästi.

Jos nyt kuitenkin ajattelet että ehkä jossain välissä haluat anaaliseksiä vastaanottaa niin voit harjoitella alkuun ihan oman sormen työntämistä sinne.

Vierailija
5/6 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi homoset pakko teidän on peppuun panna. Minne muuallekkaan

Vierailija
6/6 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki harrasta anaaliseksiä. Itse ensimäisessä suhteessani olin se "top" koska en uskaltanut olla "bottom". Seuraavassa suhteessa olinkin jo paljon kokeilunhaluisempi. Muutamalla ekalla kerralla ei anaaliseksi tuntunut oikein miltään. Ei huonolta tai hyvältä. Muutamien kertojen jälkeen alkoi siitä jo sitten nauttimaan. Toisilla sattuu ja toisilla ei, kaikki niin yksilöllistä. Poikaystäväsi varmasti ymmärtää olla hellä. Muista kondomi ja luikaste voi auttaa. Eihän teillä vielä ole mikään kiire mutta kokeilemalla oppii tietämään mistä itse pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi